جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
۶ اشتباه فریلنسری که ممکن است مرتکب شوید
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 3 دقیقه

۶ اشتباه فریلنسری که ممکن است مرتکب شوید

انجام کارها به صورت فریلنسری و در خانه می‌تواند مزیت‌ها و موارد مفید و خوب بسیاری داشته باشد، اما در این مسیر چالش‌هایی نیز وجود دارد. این چالش‌ها می‌تواند شامل موارد مختلفی باشد برای مثال مسئولیت برای خراب کردن پروژه‌های مختلف، زمان‌بندی خالی واضح و موارد مختلف دیگری که همه آن‌ها می‌تواند استرس‌زا باشند. 

۶ اشتباه فریلنسری که ممکن است مرتکب شوید

در این پست قصد داریم شما را با ۶ خطای مرسوم که اغلب فریلنسر‌ها دچار آن می‌شوند آشنا کنم. 

۱. مدعی کوچک

آیا از این موضوع که همه مالیات‌های موجود به صورت مستقیم به شما مربوط می‌شود اطمینان دارید؟ آیا بررسی کرده‌اید؟ مطمئنا از این موضوع که برخی از موارد می‌تواند مربوط به شما نباشد شگفت زده خواهید شد. 

۲. گرفتاری دوچندان

این موضوع که بتوانید پول‌های‌تان را دو بار خرج کنید بسیار ساده است. شما یک پروژه را کامل کرده‌اید صورت حساب مشتری را می‌نویسید و هزینه‌ها را برآورد می‌کنید با این کار یکبار میزانی پول را خرج می‌کنید. این بار با دریافت واقعی پول یکبار دیگر پول‌های‌تان را خرج می‌کنید. کمتر فریلنسری در دنیا وجود دارد که برای یک بار هم شده چنین کاری را انجام نداده باشد. مطمئنا شما نباید فردی باشید که با دانستن این موضوع آن را انجام دهید. 

۳. زمان توقف

آیا تا به حال شده که خودتان را در زمان خیره شدن به پنجره، یا انجام کارهای دیگری گم کرده باشید و یا آیا تا به حال تمام ساعت‌های زمانی تان را برای انجام یک کار خاص برنامه‌ریزی کرده‌اید؟ سعی کنید فضایی را برای خودتان اختصاص دهید تا بتوانید در آنجا به ذهن‌تان استراحت دهید. شما باید پیشرفت خلاقیت‌تان را در یک دوره زمانی بلند مدت به دست بیاورید. 

۴. تاریخچه وب

این موضوع که وبسایت نمونه کار شما حاوی لینک‌های اشتباه یا اطلاعات تماس قدیمی باشد شما را غیر حرفه‌ای نشان می دهد. همچنین داشتن یک وبلاگ که در آن داده‌ای وجود ندارد و یا وبسایت نمونه کاری که برای سه سال است بروزرسانی نشده، همگی باعث ضربه زدن به شما می‌شوند. همواره مطمئن شوید که وبسایت‌تان مربوط،‌ کارکردی و بروز است. 

۵. بررسی کنید

آیا از این قضیه که هفته، ماه یا سال قبل چه مقدار پول بدست آورده‌اید خبر دارید؟ در حال حاضر چگونه این موارد پیش می‌رود، آیا بهتر است یا بدتر؟ بهتر است میزان تمام موارد را به درستی بدانید؟ اگر نمی‌توانید به این سوالات پاسخ دهید پس بهتر است دست از کار کردن بردارید و بهتر به حساب‌تان نگاه بیاندازید.

۶. به خودتان اهمیت دهید

برخی موارد مانند غذا خوردن، خوابیدن و پوشیدن لباس‌ها و… بسیار مهم است. اما در کنار این موارد بسیار خوب است که بتوانید نگاه بهتری به موارد مختلف بیاندازید و همواره به در بلند مدت مراقبت خودتان باشید. 

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

۵ مقاله اخیر

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است