جشنواره بهارانه راکت! ۳۵% تخفیف ویژه بر روی دوره‌های آموزشی

مشاهده دوره‌ها
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
آشنایی با مزایای وب سرویس پیامک برای سایت ها و اپلیکیشن ها
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 6 دقیقه

آشنایی با مزایای وب سرویس پیامک برای سایت ها و اپلیکیشن ها

اگر به پنل هایی مانند سیستم های نرم افزاری، نرم افزار مدیریت پروژه و یا crm دسترسی داشته باشید، حتما استفاده از سیستم وب سرویس پیامک ها جزو نیازها و دغدغه های شما به حساب می آید. در نگاه اول، شاید استفاده از وب سرویس های پیامکی خیلی پیچیده و سخت به نظر بیاید در صورتیکه مسیر استفاده از این سرویس ها هم تجربه راحتی دارد و هم مزایای فوق العاده ای را به همراه دارد. اگر دوست دارید در مورد مزایای استفاده از سیستم وب سرویس پیامک برای سایت ها و اپلیکیشن ها اطلاعات کاملی به دست آورید، حتما در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

سرعت بالای انتقال اطلاعات، بدون فوت وقت با ارسال پیامک از وب سرویس

یکی از مهم ترین ویژگی های استفاده از وب سرویس ها، سرعت بالای انتقال اطلاعات است. تصور کنید در شرکتی خدماتی مشغول به کار هستید و برای ارسال تیکت در پنل ارتباط با مشتری خود اقدام می کنید. چطور می توانید کارفرما یا مشتری خود را از ارسال تیکت خود با خبر کنید؟

 قطعا بهترین راه اطلاع رسانی از یک مجرای ارتباطی مانند ایمیل و یا اس ام اس خواهد بود اما به نظر شما کدام یک از این راه های ارتباطی بهترین و مناسب ترین راه هستند؟

قطعا چک کردن اس ام اس ساده ترین و بهترین راه ارتباطی با کارفرما و مشتری به حساب می آید به همین منظور استفاده از سیستمی که بالافاصله پس از ارسال تیکت اطلاع رسانی را به مشتری ارائه دهد می تواند یک فرایند جذاب به حساب بیاید.

در اینجا استفاده از وب سرویس های پنل پیامکی، بهترین ایده برای شرکت ها به حساب می آید تا در ساده ترین زمان ممکن اطلاع رسانی صورت پذیرد.

اتصال ساده نرم افزارها به سیستم پیامک، دسترسی ساده وب سرویس ها

یکی دیگر از مزیت های مهم وب سرویس های پیامکی این است که مسیر ساده ای برای استفاده دارد و نیازی یه استفاده از نرم افزارهای متفاوت وجود ندارد. زمانی که نرم افزار به سیستم وب سرویس پیامک مجهز شود به راحتی و به صورت اتوماتیک پیامک ارسال می شود و نیازی به پیش نیاز فنی برای ارسال و تائید هر پیامک وجود ندارد.

عدم نیاز به دانش برنامه نویسی برای اتصال نرم افزار به سیستم پیامکی

از جمله مهم ترین مزایای استفاده از سیستم پیامکی وب سرویس ها این است که برای استفاده از این خدمات هیچ نیازی به دانش برنامه نویسی وجود ندارد. شما می توانید با اتصال وب سرویس پیامک به نرم افزار خود به راحتی و بدون نیاز به داشتن اطلاعات فنی و تغییر کدها، از خدمات پیامکی وب سرویس ها استفاده کنید.

وب سرویس ها، بهترین گزینه برای فروشگاه های اینترنتی

از دیگر مزایای مهم استفاده از وب سرویس ها، کاربرد های فراوان آن برای فروشگاه های اینترنتی است. تصور کنید، پس از ثبت سفارش آنلاین، وب سرویس پیامکی، مسیجی با عنوان «سفارش شما ثبت شده» یا «سفارش شما بسته بندی و آماده ارسال شد» را برای شما ارسال می کند.

استفاده از این سیستم پیامکی علاوه بر ایجاد اعتماد بهتر کاربر باعث می شود که شما بتوانید با ساده ترین و کمترین هزینه ممکن، بهترین خدمات پیامکی را دریافت و به مشتریان خود ارائه دهید.

هزینه ارزان و ارزش ماندگار از مهم ترین مزیت های وب سرویس های پیامکی

اگر بخواهیم مهم ترین مزایای وب سرویس های پیامکی را در یک جمله خلاصه کنیم، قطعا هزینه ارزان و ارزش ماندگار پیامک های ارسال شده از طریق وب سرویس پیامکی از جمله مهم ترین مزیت های آن به حساب می آید.

صرفه جویی در زمان، صرفه جویی در هزینه ها، ارائه سرویس اطلاع رسانی به کارفرما و مشتریان از جمله مهم ترین و ارزشمند ترین ویژگی های ماندگار این سرویس ها به حساب می آید.

آیا پیامک های وب سرویس نوعی پیام تبلیغاتی به حساب می آید؟

بسیاری از افرادی که قصد استفاده از خدمات وب سرویس ها را دارند به این نکته ارزشمند فکر می کنند که آیا پیامک های وب سرویس نوعی پیام تبلیغاتی به حساب می آید و به عنوان مثال آیا کاربر می تواند با لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل یا همراه اول از دریافت این پیامک ها جلوگیری کند؟

پاسخ خیر است چرا که تمامی پیامک های ارسال شده تحت عنوان شماره های کاربرانی انتخاب شده است که شماره تماس خود را به صورت دستی وارد سایت یا سیستم کرده اند پس نگرانی بابت عدم ارسال پیامک نداشته باشید و این پیامک ها با استفاده از خطوط خدماتی ارسال می شتوند تا با سرعت بالا پیامک شما را به مخاطب ارسال کنند. شرکت های پنل پیامکی متنوعی وجود دارند که خط خدماتی در اختیار افراد حقیقی قرار می دهند که بتوانند بدون پرداخت سفته از خط خدماتی برای ارسال پیامک استفاده کنند تعداد شرکت های پیامکی باعث افزایش خیلی از برنامه نویسان شده است لازم است که اعلام کنیم یکی از بهترین شرکت های سامانه پیامک فراز اس ام اس است.

فراز اس ام اس، ارائه دهنده بهترین خدمات پیامکی وب سرویس

حالا که در مورد خدمات و مزیت های جذاب و فوق العاده وب سرویس های پیامکی صحبت کردیم، بهتر است تا در مورد بهترین ارائه دهنده خدمات پیامکی در کشور نیز صحبت کنیم.

سامانه ارائه خدمات پیامکی «فراز اس ام اس» با سابقه ای درخشان در حوزه ارسال پیامک های انبوه و تبلیغاتی و همچنین ارائه دهنده خدمات ارسال پیامک از طریق وب سرویس، از جمله معتبر ترین شرکت های خدماتی در این حوزه به حساب می آید. از جمله مهم ترین ویژگی های استفاده از خدمات شرکت فراز اس ام اس می توان به این نکته ارزشمند اشاره کرد که پشتیبانی 24 ساعته و همچنین ضمانت برگشت وجه از جمله مهم ترین مزایای استفاده از خدمات فراز اس ام به حساب می آید.

 شما می توانید برای دریافت خدمات پیامکی، به سایت فراز اس ام اس  به ادرس www.farazsms.com مراجعه کنید و یا برای دریافت مشاوره رایگان با شماره تماس 02171333036 تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان فراز اس ام اس شما را با انواع خدمات منحصر به فرد خود در رابطه با پنل اس ام اس خدماتی و انواع وب سرویس های ارسال پیامک آشنا سازند.

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
5 از 3 رای

/@roocketir

باور ما اینست که کاربران ایرانی لایق بهترین‌ها هستند، از این رو ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم فیلم‌ها و مقالات آموزشی بروز و کاربردی را در اختیارتان قرار دهیم تا با استفاده از آنها بتوانید جزء بهترین‌ها در صنعت طراحی و برنامه‌نویسی وب شوید. ما ادعا نمی‌کنیم که بهترین هستیم ولی همیشه تمام تلاش خود را می‌کنیم بهترین عملکرد را به شما ارائه دهیم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

پشتیبانی راکت