جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
تمام کارهایی که جهت راه اندازی وب سایت وردپرسی تان نیازمندید
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 4 دقیقه

تمام کارهایی که جهت راه اندازی وب سایت وردپرسی تان نیازمندید

هیچ نیازی نیست که در مورد قدرت وردپرس به عنوان یک پلت فرم صحبت کنیم.آن تقریبا ۲۵٪ وبسایت ها را تحت شعاع خودش قرار داده است.تقریبا یک چهارم بلاگ های جهان،وب سایت های کمپانی ها،نشر اطلاعات،بیزنس های تجاری و …  به شدت بزرگ است !!

از آنجایی که وب سایت های وردپرسی زیادی آن بیرون وجود دارد،طبیعتا نیاز برای تعدادی زیاد از محصولات مکمل وردپرسی نظیر تم ها،پلاگین ها و دیگر سرویس های مختلف وجود دارد.
اگرچه میزان زیادی از محصولات وردپرسی وجود دارد اما تعداد انگشت شماری از منابع وجود دارد که به کاربران عادی در آن مورد توضیح داده شود.

صادقانه بسیاری از این سوال های در دسترس و جواب های گوگلی برای افراد غیر دانا خوانا نیستند.اطلاعات همچنین می توانند تکه تکه شوند.این یک مشکل برای یادگیرنده های با صبر پایین تر و افرادی که برنامه پر مشغله تر به حساب می آید.

من در این حوزه به میزان کافی هم به عنوان یک کاربر عادی و همچنین توسعه دهنده وردپرس بوده ام و بزرگترین سردرد من پیدا کردن اطلاعات مفید همگی در یک جا است.

بنابراین با این فرض من با خودم فکر کردم که چرا یک مکان،جایی که بتوان تمامی چیزهای مورد نیاز جهت راه اندازی و کار با وردپرس به عنوان یک کاربر ساده و یا حرفه ای اما با محتوای پولی به وجود نیاوریم.محتوا ارزش دارد.

چه شما یک طراح وب هستید که تم های وردپرس الهام بخش را برای پروژه ی بعدی نیازمند است،یک توسعه دهنده وب که به تعدادی پلاگین نیازمند است و یا کاربر عادی که یک بلاگ در مورد غذا راه اندازی می کند.شما محتوایی که را خواسته های شما را پر میکند در اختیار خواهید داشت.

بنابراین پس از آن چه خواهیم کرد ؟

نقد و بررسی تم / پلاگین

تعداد زیادی از محتوا در پلت فرم وردپرس وجود دارد.هزاران استدیو فوق العاده در حال ساخت تم ها و پلاگین های  پولی هستند.هرچند تعداد کمتری منبع به منظور کمک برای پیدا کردن بهترین محصولات برای بیزنس شما وجود دارد.ما این کار را انجام خواهیم داد.
شغل ما پیدا کردن ایتم های فوق العاده،انتخاب بهترین ها،تست آن موارد به درستی و نوشتن در موردش است،یا در صورتی که شما بخواخید ما تصمیم میگیریم که چه چیزی مناسب تر برایتان خواهند بود.

خلاصه مقالات

هر از چند گاهی ما یک لیست از تم های دست چین شده حول موضوع مشخص به وجود می آوریم.اما ما اسکرین شات های خسته کننده نمی سازیم.ما هر آیتم را به طور کوتاه بررسی کرده و به شما سر نخ می دهیم.

محصولات هفتگی تازه 

ما محصولات داغ وردپرس را از بهترین مارکت ها بر اثاث یک برنامه روزانه پیگیری می کنیم،بهترین ها را در انتهای هفته انتخاب می کنیم و در مورد آنکه چرا دوستش داریم بحث می کنیم و مزایا و معایب هر ایتم را خواهیم گفت.

آموزش و راهنمایی

ما درون و بیرون وردپرس را می شناسیم،و در مورد کمک به شما در مورد آن خواهیم نوشت.چه شما با تنظیمات تم دست و پنجه نرم می کنید و یا در مورد پلاگین خاص و دیگر سرویس ها برای راه اندازی وبسایتتان اطلاعات ندارید،ما شما را با آموزش ها و راهنمایی ها پوشش خواهیم داد.

آپدیت های منظم

ما به طور مستقیم با تهیه کنندگان تم ها و پلاگین ها در حال کار هستیم و به محض وجود آپدیت شما را از وجود آن با خبر می سازیم.

چه کسانی از بلاگ منفعت می برند ‌؟

افراد زیادی که از وردپرس بر روی بلاگ هایشان،وبسایت های شخصی یا بیزنسی،و یا حتی فروشگاه های آنلاین برای فروش محصولاتشان استفاده می کنند.هدف ما ایجاد محتوا برای همه است.طراح ها،توسعه دهندها و یا کاربران وردپرسی ساده.

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

5 سال پیش
/@roocketir

باور ما اینست که کاربران ایرانی لایق بهترین‌ها هستند، از این رو ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم فیلم‌ها و مقالات آموزشی بروز و کاربردی را در اختیارتان قرار دهیم تا با استفاده از آنها بتوانید جزء بهترین‌ها در صنعت طراحی و برنامه‌نویسی وب شوید. ما ادعا نمی‌کنیم که بهترین هستیم ولی همیشه تمام تلاش خود را می‌کنیم بهترین عملکرد را به شما ارائه دهیم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید