جشنواره تکرارنشدنی نوروزی راکت آغاز شد! | هر روز یک سوپرایز ویژه!

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
دییسبا فریمورکی بر پایه css و javascript
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

دییسبا فریمورکی بر پایه css و javascript

دییسبا چیست ؟

دییسبا یک سیستم طراحی وب است برای برنامه نویسی آسان و راحت برای کسانی که کمترین آشنایی با وب را دارند، یا حتی برای افراد حرفه ای دییسبا بر پایه سی اس اس و جاوا اسکریپت طراحی شده و از آن می توان در برنامه نویسی تحت وب استفاده کرد .

دییسبا بر اساس css و javascript نوشته شده است . دییسبا پس از انتشار نسخه های متعدد و کاربر پسند گرافیکی تخت و گرافیتی را همراه با قابلیت های جدول بندی صفحه همانند float و flex را داراست و هم اکنون در نسخه 1.3.1 تغییراتی به وجود آورده که در واقع قابل رقابت با فاندیشن و بوت استرپ است . 

برخی از قابلیت های دییسبا : منو - آیکون های اصلاح شده فارسی - واکنش پذیری کامل - زیبا و سریع - دارای برخی قابلیت های خاص مثل pofix و باکس های تبلیغاتی و ... . 

اما این کافی نبود و دییسبا به سوی بروزرسانی های جدید خواهد رفت آن با استفاده از نظرسنجی ها و ارائه نسخه پیش نمایش کار خود را آغاز کرد و هم اکنون دارای لایسنس cc4.0 و در سایت ویکی پدیا در لیست فریم ورک های css قرار دارد . 

برای دسترسی به این فریمورک لطفا روی عکس زیر کلیک کنید.

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@hesammousavi
حسام موسوی
طراح و برنامه نویس

بیشتر از ۱۵ سال هست که در حال برنامه‌نویسی و انجام پروژه های مختلف هستم و ۱۰ سالی هست که آموزش برنامه‌نویسی به علاقمندان حوزه برنامه نویسی میدیم در همه این مدت الان عاشق کدزنی و چالش‌های پروژه‌های مختلفم. به تدریس علاقه خاصی دارم و دوست دارم دانشی که در این راه بدست آوردم را در اختیار دیگران هم قرار بدم. 

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

حسام موسوی

طراح و برنامه نویس

۵ مقاله اخیر

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است