چگونه این محصولات بهره‌وری‌تان را افزایش می‌دهد
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 6 دقیقه

چگونه این محصولات بهره‌وری‌تان را افزایش می‌دهد

احتمالا از کار طراحی وب‌تان لذت ببرید. همچنین ممکن است در زمینه کاری‌تان به موفقیت های زیادی دست پیدا کرده باشید. اما با این وجود باز هم ممکن است برخی کارهای خسته کننده  در سر مسیرتان وجود داشته باشد که میزان خلاقیت شما را کاهش می دهد. در هر حال برای اینکه جریان کاری شما متوقف نشود نیاز دارید که آن ها را نیز انجام دهید.

این کارها عمدتا شامل مواردی مانند ردیابی زمان، بودجه‌بندی، کنترل نسخه و مواردی شبیه به این است. در هر حال این کارها نیاز دارد تا به صورت دستی انجام شود و جدای از آن، این موارد همواره در معرض قرار گرفتن خطاها و مشکلات هستند. اگر شما برای انجام چنین کارهایی متکی به برخی از نرم افزارها هستید، در آن حال نیز شما با یکسری مشکلات و مسائل همراه خواهید بود. این مشکلات می‌توانند مواردی مانند نصب، بروزرسانی و نگه‌داری باشند. 

اپلیکیشن های مبتنی بر وب تمام این کارها را به خوبی انجام می دهند. هیچ نیازی به نصب کردن وجود ندارد، آنها در هر پلتفرمی اجرا خواهند شد و نگرانی بروزرسانی و مواردی از این قبیل را برای شما باقی نخواهند گذاشت.

۱. Apptivo

این اپلیکیشن مبتنی بر وب به شما دسترسی کامل را برای استفاده از یک سیستم CRM آنلاین حرفه‌ای برای مدیریت فروش‌های‌تان و بازاریابی کار‌های‌تان -شامل آن کارهایی که نیازمند پی بردن و حفظ کردن رابطه قوی با مشتری می‌شود- می‌دهد. 

Apptivo کاملا سازگار است و می توان به آن از طریق دستگاه های موبایل نیز دسترسی پیدا کرد. جدای از آن این اپلیکیشن با حساب G Suite و Office365 نیز می تواند ادغام شود. برای کسب کردن اطلاعات بیشتر در رابطه با این اپلیکیشن می‌توانید به وبسایت آن یا به این ویدیو مراجعه کنید. 

۲. Webflow

با استفاده از این اپلیکیشن وب، دیگر هیچ نیازی نیست که در مسیر طراحی وب واکنشگرا به طراحی و توسعه به عنوان دو المان جداگانه فکر کنید. 

Webflow شما را قادر می سازد تا هر دو وظیفه را در یک زمان انجام دهید -بدون هیچ نیازی به کدنویسی-. جدای از آن سیستم مدیریت محتوا Webflow به شما اجازه می دهد تا بتوانید یک سیستم مدیریت محتوا سفارشی را برای یک هدف مشخص ایجاد نمایید. از این به بعد با استفاده از این نرم افزار دیگر مشتری ها و تولیدکنندگان محتوا می‌توانند درست روی صفحات تغییرات و کارهای‌شان را انجام دهند و از داشبوردهای آشفته و گیج کننده رها شوند. برای کسب کردن اطلاعات بیشتر در رابطه با این اپلیکیشن می‌توانید به وبسایت آن یا به این ویدیو مراجعه کنید. 

۳. Paymo

با استفاده از Paymo می توانید پروژه های‌تان را از اولین روز شروع تا آخر آن مدیریت کنید. مدیریت وظایف پیچیده، ابزارهای گزارش‌گیری، ردیابی زمانی و زمان بندی منابع مواردی هستند که در این اپلیکیشن تحت وب قرار گرفته اند. جدای از آنکه شما می‌توانید به صورت آنلاین به آن دسترسی پیدا کنید، شما هیچوقت  نگران بروزرسانی‌ها و یا سازگاری برخی از افزونه ها نخواهید شد.  برای کسب کردن اطلاعات بیشتر در رابطه با این اپلیکیشن می‌توانید به وبسایت آن یا به این ویدیو مراجعه کنید. 

۴. Nutcache

اپلیکیشن های مدیریت پروژه های مبتنی بر تجارت، انتخابی ایده‌آل برای مدیریت مؤثر پروژه هایی مانند Agile و Scrum یا دیگر پروژه های محبوب در این زمینه است. 

Nutcache از بودجه بندی پروژه، ردیابی زمان و هزینه‌ها، سنجش پروژه و مواردی مانند این در حین انجام پروژه پشتیبانی می کند. برای کسب کردن اطلاعات بیشتر در رابطه با این اپلیکیشن می‌توانید به وبسایت آن یا به این ویدیو مراجعه کنید. 

۵. pCloud

نگه‌داری تمام فایل های مهم در یک هارد درایو به اندازه کافی دلیل خوبی برای بیدار شدن در نصف شب از خواب هست. 

Pcloud برای شما یک سرویس ذخیره سازی ابری امن و محافظت شده را فراهم می سازد که با آن می توانید فایل های سندی، موسیقی، فیلم و پروژه‌تان را ذخیره کنید. در این اپلیکیشن تحت وب شما به صورت ۲۴ ساعته از طریق موبایل و یا سیستم های دیگر می توانید به فایل های‌تان دسترسی پیدا کنید. 

وضعیت را با جدید‌ترین ابزارهای طراحی و توسعه حفظ کنید

بروزشدن همیشه ساده‌تر از انجام کاری است.به نظر می‌رسد که ابزارها و تکنیک های جدید برای انجام تقریبا تمام کارهای روزمره شما مناسب می آیند. جدای از آن شما نیازی ندارید که از فعالیت های خلاقانه خود نیز دست بکشید، این ابزارها سود شما را می دهند. به نظر می آید که همیشه آگاه ماندن از ابزارها و پی بردن به آیتم های جدید آن ها به شما کمک بسیاری می کنند و باعث می شوند زندگی‌تان ساده تر شود. آن ها همچنین باعث می شوند که بهروری شما در یک زمان افزایش پیدا کند.

در هر حال وقتی که با ابزار جدیدی برخورد می کنید که در آن یکسری قول ها داده شده است، سعی کنید زمانی را قرار بدهید تا در رابطه با تجربیات دیگران از آن ابزار سر در بیاورید. در چنین حالتی شما می توانید قبل از اینکه هرگونه تصمیمی بگیرید از نواقص و خوبی های یک ابزار سر در بیاورید. 

در پایان

ممکن است در حال حاضر طراحی، توسعه و فضای ذخیره سازی ‌تان آماده باشد. همچنین، ممکن است که ابزارهای لازم برای مدیریت پروژه را نیز در اختیار داشته باشید. این ابزارها می توانند برای مدیریت پروژه‌تان از ابتدا تا پایان کار گزینه های بسیار مناسبی باشند. 

همیشه اتاق هایی برای بهبود وضعیت وجود دارد. در حالتی که وظایفی وجود داشته باشند که نیاز به خودکارسازی دارند، این مسئله دو چندان رنگ واقعیت را به خود می گیرد. یا می شود گفت که این کارها را می توان از طریق اپلیکیشن های مبتنی بر وب مدیریت کرد که هیچ نیازی به نصب کردن، بروزرسانی و… ندارند.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا