۱۴ قالب عالی و رایگان بوت استرپ
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 6 دقیقه

۱۴ قالب عالی و رایگان بوت استرپ

امروز قصد داریم تا مجموعه ای از قالب های رایگان و عالی بوت استرپ را به شما نمایش دهیم. این قالب ها به شما کمک می کند که با یک طرح ساده و منعطف HTML که با فریمورک بوت استرپ ساخته کار کنید.

بوت استرپ یک فریمورک قدرتمند که به شما این قابلیت را می دهد به سرعت و قدرت وبسایت های واکنشگرا بسازید. با استفاده از این فریمورک می توانید با استفاده از HTML و CSS المنت های پایه ای یک وبسایت مانند فرم، منو، دکمه و… را طراحی کنید. بوت استرپ همچنین به شما این قابلیت را می دهد تا از جاوا اسکریپت نیز بهره ببرید. باوجود آنکه دلایل بسیار زیادی برای استفاده از بوت استرپ وجود دارد، ولی از مهمترین دلایل می شود به استفاده ساده از آن و واکنشگرا بودن اشاره کرد. اما به یاد نبرید که بوت استرپ فقط برای استفاده افراد مبتدی طراحی نشده است. بلکه بسیاری از توسعه دهندگان حرفه ای نیز از آن استفاده می کنند.  در این جا با چند نمونه از قالب های طراحی شده با بوت استرپ در خدمت شما هستیم.

01. Material Kit

تمام استایل های موجود در این طراحی به صورت خارق العاده با استفاده از متد های طراحی متریال، بازطراحی شده است. همچنین برای شروع کار با این پوسته سه برگه مجزا ساخته شده است که می توانید با مراجعه به وبسایت اصلی از آن استفاده کنید.

02. Elate

این طراحی دارای لایه بندی مدرنی است که به شما قابلیت های زیادی می دهد. همچنین در این طراحی از جلوه های موس هاور، پشت زمینه گرادینت و چیزهای دیگری استفاده شده است. همچنین این طراحی از پارالکس-اسکرولینگ بهره می برد.

03. DashGum

 قالب DashGum دارای رنگ های زیبا، فونت های باشکوه و لایه بندی بسیار هوشمند است و به همین دلایل می توان این قالب را یک قالب زیبا و در عین حال کاربردی نامید. مجموعه ای از اطلاعات سودمند و مفید مربوط به وبسایت بدون هیچگونه به هم ریختگی را می توان از طریق داشبورد این قالب مشاهده کرد. همچنین می توان از امکاناتی نظیر چارت، تقویم، نوتیفیکشن و چیزهای زیاد دیگری استفاده کرد.

04. Initio

در واقع این قالب یک طراحی کلاسیک و ساده را برای وبسایت های نمونه کار شخصی و شرکتی ارائه می دهد. نکته مثبت این قالب توانایی نمایش اطلاعات بسیاری بدون اسکرول کردن توسط کاربر است.

05. Creative

این یک قالب رایگان تک صفحه ای است که دارای گزینه های منعطف بسیاری از جمله دکمه های شخصی سازی شده است. همچنین دارای یک تصویر بزرگ در قسمت بالای وبسایت با یک متن که در وسط صفحه قرار دارد، است. استفاده از اسکرول همراه انیمیشن در این قالب نیز بسیار زیبا است.

06. Cardio One Page Template

بر اساس نام قالب می توان متوجه شد که این یک قالب تک صفحه ای است. قالبی تمیز و دارای رنگ بندی هوشمندانه و زیبا. البته باید بگویم که این قالب بیشتر به منظور ارائه خدمات برای وبسایت باشگاه های بدن سازی و… ساخته شده است ولی می توان از این قالب برای کارهای دیگر نیز استفاده شود.

07. Freelancer

Freelancer قالب زیبا و ساده ای است که برای سایت های نمونه کار شخصی بیشتر استفاده می شود. این قالب از ویژگی هایی همچون آیکن های فلت، منوی ثابت که با پایین آمدن جمع می شود و … بهره می برد. همچنین فونت استفاده شده در این قالب بسیار زیبا و برای خواندن مناسب است.

08. Pratt Theme

این قالب برای افرادی مناسب است که می خواهند وبسایتی با موضوع صفحه فرود یا Landing page بسازند.

09. Evento - Free Music Event Template

آیا در آینده قصد دارید تا یک رویداد خاص را برگزار کنید و برای معرفی این رویداد به وبسایت احتیاج دارید؟ اگر جواب مثبت است، به شخصه این قالب را پیشنهاد می کنم. این قالب با مرکزیت نشان دادن رویداد ها ساخته شده و در یک صفحه می توانید اطلاعات مهم راجب به رویداد را با آن نشان دهید. جدای از دارا بودن یک تایمر این قالب دارای امکاناتی مانند نقشه گوگل و فرم تماس با ما نیز است.

10. Magister

Magister قالبی بسیار زیبا و ساده است. همراه با این سادگی با داشتن انیمیشن های ساده ای نیز حس داشتن یک وبسایت را بهتر می کند.

11. Simple Sidebar

اگر در طراحی خود به یک وبسایت با یک سایدبار ساده احتیاج دارید می توانید از این قالب استفاده کنید. این قالب با داشتن رابط ساده و حالت نمایشی زیبا برای منو می تواند مناسب نمایش اطلاعات ساده باشد.

12. SB Admin 2

این قالب نیز دارای منوهایی است که در قسمت سایدبار وبسایت قرار می گیرد. با این تفاوت که در این طراحی منوها حالت دراپ داون و دارای کلاس اکتیو یا فعال هستند. همچنین قسمتی برای نمایش چارت و اطلاعات مفید دیگری در داشبورد وبسایت وجود دارد. این پوسته برای پیشخوان وبسایت ها و اپلیکیشن های تحت وب بسیار مناسب است.

13. Studio - One Page Theme

از ویژگی های مهم این قالب می توان به پارالکس اسکرولینگ و استفاده از فونت های FontAwesome است. با ایجاد تغییرات کوچکی در این قالب می توانید از آن برای صنعت های مختلف استفاده کنید. 

14. Nova - Multipurpose Site Template

 من بهترین قالب این لیست را در آخر لیست قرار دادم. این قالب بسیار عالی است و دارای بیشتر از ۱۶ برگه با قالب متفاوت است. اگر می خواهید قالبی را انتخاب کنید که دیگر به هیچ تغییری در ظاهر آن احتیاج نداشته باشد پیشنهاد من به شما این قالب است.

اگر در این لیست قالب محبوب بوت استرپی خود را ندید می توانید اسم آن را با ما به اشتراک بگذارید تا در مقالات بعدی راجع به آن ها نیز مقاله ای بنویسیم.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
5 از 1 رای

/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا