مجموعه آیکون The Flat eCommerce
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

مجموعه آیکون The Flat eCommerce

قرار دادن یک تجربه کاربری عالی برای خریداران وبسایت راه بسیار مهمی برای موفقیت در حوضه تجارت الکترونیک و فروشگاه های آنلاین است. پس قبل از اینکه شروع به ساختن وبسایت فروشگاهی‌تان بکنید یکسری قواعد و راه کارها وجود دارد که بهتر است آن ها را مطالعه کنید و پیروی نمایید. با انجام این کار می توانید به تمام مشتری ها این قابلیت را بدهید که بهتر رابط کاربری شما را درک کنند.

وبسایت Freepik به تازگی مجموعه آیکون بسیار زیبایی برای وبسایت های فروشگاهی ارائه داده است که قصد داریم در این مطلب آن را برای شما معرفی کنیم. این مجموعه به صورت فلت طراحی شده و همراه با ۵۰ آیکون عرضه می شود. این مجموعه تمام جنبه های یک وبسایت فروشگاهی را در نظر گرفته است که شامل کارت خرید، سبد خرید، آیکون های پرداخت، آیکون دریافت، دسته بندی های خرید و موارد بسیار زیاد دیگر می شود. این مجموعه در دو فرمت SVG و PNG ارائه شده است و شما می توانید در پروژه های شخصی و تجاری از آن ها استفاده کنید.

زمانی که شما یک وبسایت فروشگاهی داشته باشید خیلی به سادگی می توانید این آیکون ها را در آن ها بگنجانید و با طراحی‌تان سازگار کنید. 

 

برای دانلود این مجموعه می توانید از این لینک استفاده کنید.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا