۱۰ تم رایگان و زیبا برای Sublime Text
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 5 دقیقه

۱۰ تم رایگان و زیبا برای Sublime Text

Sublime Text یکی از محبوبترین کد ادیتورها موجود ست. فهمیدن این موضوع بسیار ساده است. این برنامه زندگی برنامه نویسان را با ویژگی های بسیار خوبی که دارد بسیار راحت ساخته است. ویژگی هایی چون متن باز بودن، توانایی جستجو سریع، باز کردن چند پروژه به صورت همزمان و چیزهای بسیار دیگر.

یکی از ویژگی های خوب و باحال این کد ادیتور قابلیت تغییر پوسته (تم) آن است. تعداد زیادی از تم های رایگان وجود دارند که می شود از هر کدام آنها به سادگی استفاده کنید. در این مقاله قصد دارم تا به شما تعدادی از زیباترین این پوسته ها را معرفی کنم.

Dracula

Dracula یک پوسته تاریک است که دارای کانتراست رنگ بسیار خوبی است. استفاده از یک پشت زمینه تاریک تا حد زیادی موجب ذخیره انرژی دستگاه می شود. پس اگر از لپ تاپ استفاده می کنید این تم می تواند بسیار موثر باشد. این تم همچنین می تواند در تاریک کردن شخصیت شما تاثیر داشته باشد (شوخی). Dracula برای بیشتر از ۴۰ اپلیکیشن عرضه شده است.

ayu

Ayu یک تم بسیار ساده است که به شما اجازه می دهد از سه رنگ موجود استفاده کنید. این سه رنگ عبارت است از تیره، میراژ و روشن. صرفنظر از اینکه از چه نسخه برنامه استفاده می کنید، این تم و رنگ های استفاده شده در آن بسیار واضح هستند. در این تم تنظیماتی برای فاصله میان کدها، اندازه فونت ها و چیزهای دیگر مهیا شده است.

Boxy

Boxy از پوسته هایی است که قابلیت شخصی سازی و تغییر بسیار زیادی دارد. این تم با دو رنگ تاریک و روشن عرضه شده است. همراه با این تم گزینه های مختلفی وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا بتوانید تم را به بهترین شکل ممکن شخصی سازی کنید. می توانید در این تنظیمات اندازه های مختلف، فونت های مختلف، رنگ ها، آیکون ها و … را تعیین کنید. با استفاده از این تم می توانید متناسب با سلیقه خودتان ظاهر کد ادیتور را شخصی سازی کنید.

Spacegray

Spacegray مچموعه ای از تم های دستکاری شده برای Sublime Text در نسخه های ۲ و ۳ است. این تم مبتنی بر طرح های رنگی Base16 ساخته شده است. ظاهر این تم بسیار مینیمال و زیبا است. همچنین کاربران را قادر می سازد که در تم مطابق با سلایق خودشان تغییراتی ایجاد کنند.

Material

تم Material، استفاده از طراحی متریال گوگل را در ادیتور Sublime Text مهیا کرده است.  این تم به شما قابلیت انتخاب میان طرح های رنگی مختلف را می دهد و همچنین با داشتن پنل پیکربندی به توسعه دهندگان این قابلیت را می دهد که به آسانی بتوانند که تم مورد نظرشان را شخصی سازی کنند. استفاده از این تم برای افرادی که در کارهای طراحی خود با طراحی متریال سر و کار دارند، لذت بخش است.

Soda

Soda همراه با دو تم تاریک و روشن برای نسخه های ۲ و ۳ Sublime Text ارائه شده است. از این تم در  صفحات نمایش با کیفیت بالا استفاده می شود و با داشتن یک استایل خاص، قابلیت خوانایی کدها را بسیار زیاد می کند.

Afterglow

Afterglow در اصل برپایه تم Spacegray ساخته شده است. این تم از نسخه ۲ و ۳ Sublime Text پشتیبانی می کند. این تم دارای گزینه ‌ای برای تعیین رنگ و تغییر مواردی از این قبیل است. در پایان باید گفت که این تم از سبک مینیمال برخوردار است.

Gravity

به نظر می رسد که این تم بسیاری از المان های استفاده شده در محیط سیستم عامل OS X Yosemite و EI Capitan را به محیط Sublime Text آورده است. این تم همراه با نسخه های تاریک و سفید عرضه شده همچنین  قابلیت های شخصی سازی را نیز به همراه دارد. به نظر می رسد که استفاده از این تم برای افرادی که در محیط مک کار می کنند بسیار زیبا باشد.

Cyanide

Cyanide یک تم تاریک و مینیمال است که برای Sublime Text نسخه ۳ عرضه شده است. در این تم چندین طرح رنگی مختلف قرار دارد. همچنین با داشتن قسمت شخصی سازی می توانید روی تم خود مدیریت کامل داشته باشید.

New Moon

New Moon از کنتراست رنگ بسیار بالایی برخوردار است. رنگ اصلی این تم تاریک است و در استفاده برای توسعه دهندگان بسیار مناسب است. این تم در شناسایی کدهای HTML، CSS،Js و PHP بسیار هوشمندانه عمل می کند.

برنامهSublime Text نشان داده که یک کد ادیتور ضعیف نیست، بلعکس بسیار برجسته، محبوب و قدرتمند است. یکی از مواردی که باعث این حالت شده قابلیت نصب تم روی آن است. با داشتن چنین حالتی هر فردی می تواند براساس سلایق خود محیط کد ادیتور را تغییر دهد. پس با اضافه کردن هر کدام از پوسته های معرفی شده در این مقاله می توانید محیط کد ادیتور را آنطور که دوست دارید تغییر بدهید.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

مقالات برگزیده

مقالات برگزیده را از این قسمت میتوانید ببینید

مشاهده همه مقالات