Grid سیستم css با Avalanche
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

Grid سیستم css با Avalanche

Avalanche یک گرید سیستم برای css است ، که فوق العاده تمیز ، قدرتمنده ، رسپانسیو و بر اساس sass نوشته شده . اما چرا باید از اون استفاده کنید زمانی که ابزارها و گرید سیستم های معروفتری مثل bootstrap وجود دارن . من دلایل رو به دو قسمت تقسیم میکنم یک از نظر کیفیت کد نویسی . یعنی نامگذاری در Avalanche بصورت ساده انجام شده و به سادگی قابل تغییره . تنها کاری که برای استفاده از کلاس های باید بکنید اینکه اونها رو در کد هاتون قرار بدید و همینطور برای تنظیم مکان قرار گیری باکس ها به هیچ وجه از float استفاده نمیکنه .

دوم از نظر رسپانسیو ، شما با Avalanche میتونید نقاط شکست ابزار دنیایی واقعی رو بطور کامل تنظیم کنید و همینطور برای اضافه کردن یک نقظه شکست یا حذف کردن یک نقطه شکست تنها کافیه یک خط کد رو تغییر بدید . به سادگی میتونید media query هاتون رو نامگذاری کنید و دلایل دیگه ای که با مراجعه به وبسایتش میتونید کاملا باهاش آشنا بشین .

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
4 از 1 رای

/@hesammousavi
حسام موسوی
طراح و برنامه نویس

بیشتر از ۱۵ سال هست که در حال برنامه‌نویسی و انجام پروژه های مختلف هستم و ۱۰ سالی هست که آموزش برنامه‌نویسی به علاقمندان حوزه برنامه نویسی میدیم در همه این مدت الان عاشق کدزنی و چالش‌های پروژه‌های مختلفم. به تدریس علاقه خاصی دارم و دوست دارم دانشی که در این راه بدست آوردم را در اختیار دیگران هم قرار بدم. 

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

حسام موسوی

طراح و برنامه نویس

مقالات برگزیده

مقالات برگزیده را از این قسمت میتوانید ببینید

مشاهده همه مقالات