چگونه مشتریان و سرمایه گذاران جدید را جذب یک استارت‌آپ کنیم ؟
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 3 دقیقه

چگونه مشتریان و سرمایه گذاران جدید را جذب یک استارت‌آپ کنیم ؟

اداره یک کسب‌ وکار در دنیایی که استفاده از اینترنت روز به روز در حال افزایش است، کار دشواری است و بسته به اینکه شما در چه صنعتی رقابت می‌کنید، ممکن است کار شما دشوارتر شود. اینترنت و جهانی شدن، مزایای بسیاری دارند اما ممکن است ضررهایی نیز داشته باشند.
در این شرایط استارت‌آپ‌ها باید بدانند که چگونه می‌توانند مشتریان جدیدی را به‌سمت خود جذب کنند و مشتریان فعلی خود را نیز نگه دارند. مهم نیست چقدر در کارتان موفق هستید، همیشه باید این موارد را مد نظر داشته باشید.

 بازسازی

فروشگاه شما جایی است که محصولات خود را می‌فروشید و مهم‌ترین بخش کسب‌وکار شما به‌شمار می‌رود. مهم نیست چه کسب‌وکاری راه انداخته‌اید؛ یک گاراژ، یک مغازه، یک کافه، رستوران یا هتل، همه این‌ها باید منظره خوبی داشته باشد تا مشتری را به خود جذب کند.
مهم‌تر آنکه باید طراحی فروشگاه شما متناسب با مشتریان‌تان باشد. اگر یک رستوران سطح بالا دارید، درست نیست که ظاهر غیررسمی داشته باشید. فقط کافی است بدانید که در چه نوع رستورانی می‌توانید راحت کار کنید و مشتریان شما چه می‌خواهند.

بازاریابی سنتی

وقتی کسب‌وکار شما کمی شکل گرفت، وقت آن است که برند خود را تبلیغ کنید. این مرحله بسیار مهم است و به همین خاطر بسیاری از شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها وقت زیادی را صرف بازاریابی، تبلیغات و جست‌وجوی مصرف‌کننده می‌کنند.
می‌توانید در رادیو، تلویزیون و روزنامه آگهی دهید؛ چراکه تعداد زیادی از مشتریان به این رسانه‌ها دسترسی دارند. حتی می‌توانید از آگهی‌های روی خودروها و وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید تا برند خود را به افراد بشناسانید.

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی یا بازاریابی دیجیتال به مشهور شدن تمام کسب‌وکارها از استارت‌آپ‌های کوچک گرفته تا شرکت‌های بزرگ کمک می‌کند. افزایش مصرف اینترنت در زندگی روزانه ما و دسترسی جهانی به این فناوری موجب شده است بازاریابی دیجیتال بیش از پیش رونق پیدا کند.
بازار دیجیتالی برای کسب‌وکار‌ها و استارت‌آپ‌های محلی اهمیت خاصی یافته است؛ زیرا افراد معمولا برای یافتن هر چیزی به موتور جست‌وجوی خود رجوع می‌کنند؛ برای مثال عبارت «بهترین رستوران در تهران» را جست‌وجو می‌کنند. در نتیجه اگر استارت‌آپ شما در اینترنت حضور داشته باشد، ممکن است فرد جست‌وجوکننده، مشتری جدید شما شود. فقط استفاده از یکی از روش‌های فوق نمی‌تواند به جذب مشتریان جدید برای استارت‌آپ شما کمک کند و این‌ها فقط چند مورد از دنیای پیچیده بازاریابی است. هرچه شما از روش‌های نوآورانه و خلاق‌‌تری استفاده کنید، احتمال اینکه برندتان شهرت بیشتری پیدا کند، بیشتر خواهد بود و در این راه خلق ایده‌های جدید به شما کمک شایانی خواهد کرد.

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@roocketir

باور ما اینست که کاربران ایرانی لایق بهترین‌ها هستند، از این رو ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم فیلم‌ها و مقالات آموزشی بروز و کاربردی را در اختیارتان قرار دهیم تا با استفاده از آنها بتوانید جزء بهترین‌ها در صنعت طراحی و برنامه‌نویسی وب شوید. ما ادعا نمی‌کنیم که بهترین هستیم ولی همیشه تمام تلاش خود را می‌کنیم بهترین عملکرد را به شما ارائه دهیم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

پشتیبانی راکت

مقالات برگزیده

مقالات برگزیده را از این قسمت میتوانید ببینید

مشاهده همه مقالات