جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
چگونه محتوای اینستاگرام را در وبسایت نمایش دهید؟
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 8 دقیقه

چگونه محتوای اینستاگرام را در وبسایت نمایش دهید؟

یکی از پر استفاده ترین تاکتیک هایی که بازاریابان برای جذب مخاطب و مشتری استفاده می کنند بهره برداری از شبکه های اجتماعی است. اینستاگرام یکی از بهترین پل ها برای ارتباط برقرار کردن بین این دو بخش است، این درحالیست که اینستاگرام نیز هر روز مشتری‌ها و تعداد کاربران‌ش در حال پیشرفت هست.

با استفاده از اینستاگرام حتی خارج از اپلیکیشن باز هم می توانید به مقاصد بازاریابی خود دست یابید، به این دلیل که اینستاگرام اجازه می دهد تا محتوا و خوراک پروفایل اینستاگرام‌تان را از طریق مرورگر نیز مشاهده کنید، با بودن چنین وضعیتی توسعه دهندگان نیز می توانند محتوای پروفایل مربوط به اینستاگرام را درون وبسایت خود قرار دهند و از طریق آن محتوای پروفایل را مشاهده نمایند.

فواید اضافه کردن محتوای اینستاگرام به وبسایت‌تان

تصاویر اینستاگرام به شما این قابلیت را می‌دهند تا به اهدافی که در شبکه های اجتماعی دنبال آن ها می گردید برسید. این کار باعث می شود که تعداد فالورهای‌تان بیشتر شود و تاثیر بسیار خوبی روی برند‌تان بگذارد.

براساس یک آمار ۵ درصد کاربران اینستاگرم بعد از دیدن یک پست جالب، کارهایی را انجام می دهند. کارهایی مانند جستجوی بیشتر در حساب کاربری، خرید، مشاهده وبسایت، ارسال به دوستان و ... . جدای از این اعمال ها، اینستاگرام باعث می شود که ۵ درصد از نرخ مبادلات و بازگشت از شبکه اجتماعی به وبسایت شما افزایش پیدا کند.

مدیریت ترافیک‌تان از طریق شبکه های اجتماعی باعث می شود که نرخ تاثیرگذاری برند در شبکه های اجتماعی بالاتر رود و در پیدا کردن مشتری ها و ارتباطات بلند مدت کمک بسیاری کند. قرار دادن صفحه تجاری اینستاگرام‌تان در وبسایت راه بسیار عالی برای جذب مخاطبان بیشتر و جلب توجه مشتری های‌تان است. در حقیقت از این طریق می توانید به کاربران معمولی خبر دهید که چه محصولات جدیدی را در وبسایت قرار داده اید. جدای از تمام مباحث مربوط به فروش این کار شبیه آن است که شما یک قسمت نمونه کار ایجاد کرده باشید و در آن به کاربران و بازدید کننده ها بگویید که چه محصولاتی را می فروشید و چه خدماتی را ارائه می دهید.

در نهایت داشتن یک اکانت تجاری اینستاگرام برند تصویری تجارت‌تان را بهتر می کند و باعث می شود که مخاطبان بهتر بتوانند به وبسایت و تجارت شما اعتماد پیدا کنند. 

اگر هنوز به اینکه باید محتوای اینستاگرام‌تان را به وبسایت اضافه کنید متقاعد نشده اید، به این فکر کنید که چه انتخاب دیگری می تواند به این میزان اعتبار و اصالت وبسایت شما را افزایش دهد؟ اضافه کردن محتوای اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی نشان دهنده آن است که  وبسایت شما به چه میزان به شبکه های اجتماعی اهمیت می دهد و به چه میزان در این زمینه می تواند رشد کند. 

چگونه محتوای اینستاگرام را به وبسایت اضافه کنیم؟

راه های بسیار زیادی برای قرار دادن محتوای اینستاگرام داخل وبسایت وجود دارد که عموما شامل استفاده از افزونه های مختلف و ابزارهای جاسازی می شود. 

بیایید با هم نگاهی به بهترین این موارد بندازیم:

INSTAGRAM’S OFFICIAL EMBEDDING TOOL

اضافه کردن محتوای اینستاگرام به وبسایت از طریق کدهای جاسازی رسمی اینستاگرام کار ساده ای است. با استفاده از این ابزار می توانید هم محتوای کلی اینستاگرام را به وبسایت اضافه کنید و هم تصویر خاصی را انتخاب و در قسمتی از وبسایت قرار دهید. با وجود ابزارهای قابل اعتماد مختلفی که وجود دارد اما هیچکدام نمی تواند بهتر از این ابزار عمل کند و مطمئن باشد.

قرار دادن تصاویر اینستاگرام در وبسایت وردپرسی کاری بسیار ساده است و درست شبیه به جایگذاری دیگر شئ هایی است که در وبسایت قرار می دهید. البته قرار دادن محتوای کلی اینستاگرام در وبسایت کمی پیچیده تر است و نیازمند تجربه بیشتری در زمینه توسعه وب است. اگر در این زمینه به کمک نیاز دارید، می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

FREE SOCIAL FEED FOR INSTAGRAM BY PIXLEE

یکی‌دیگر از راه های قرار دادن محتوای اینستاگرام در وبسایت استفاده از این ابزار رایگان است که توسط شرکت Pixlee ارائه شده است. استفاده از این ابزار خیلی تکنیکی نیست و دانش عجیب و غریبی نیز نمی خواهد، پس هر کسی که به میزان کمی از مدیریت محتوای وبسایت آگاه باشد به سادگی می تواند این ابزار را پیاده سازی کند. تنها کافی است در وبسایت ثبت نام کنید، حساب کاربری‌تان را با اینستاگرام ادغام نمایید، کد دریافت شده را کپی کنید و هر جایی که می خواهید محتوای نمایش داده شود آن را جایگذاری نمایید. همین! این ابزار به بروزرسانی خودکار بلادرنگ نیز مجهز است.

INSTAGRAM FEED BY SMASH BALLOON

اگر از وردپرس استفاده می کنید ساده ترین راه برای قرار دادن محتوای اینستاگرام در وبسایت این است که یک افزونه پایدار و قابل اعتماد را پیدا کنید، فعال نمایید و مطابق با نیازتان آن را تنظیم نمایید. 

این افزونه توسط Smash Balloon توسعه داده شده است، بیش از ۴۰۰ هزار نفر آن را نصب کرده و بیش از ۱۲۰۰ نفر به آن امتیاز ۵ ستاره داده است. نسخه استاندارد این افزونه رایگان است، اما برای آنکه بخواهید ویژگی های بیشتری را نیز در اختیار داشته باشید می توانید نسخه حرفه ای آن را با قیمت ۳۹ دلار خریداری نمایید. ویژگی های این افزونه عبارت است از موارد زیر:

  • اضافه کردن یک فیید یا چند فیید مختلف
  • قابلیت شخصی سازی کامل
  • واکنشگرا و سازگار با موبایل
  • قابلیت استفاده از طریق شورت کد
  • قرار دادن دکمه «Follow». با استفاده از این ویژگی دیگر کاربران مجبور نخواهند بود مستقیم وارد پروفایل شما شوند.

INSTUSH

Instush یک ابزار قرار دادن محتوای اینستاگرام است که ویژگی های بسیار مفیدی را تحویل کاربران می دهد. استفاده از این ابزار بسیار ساده است. کافی است در آن ثبت نام کنید، به اکانت اینستاگرام متصل شوید و بعد از آن حالت گالری که در نظر دارید را انتخاب کرده و آن را در وبسایت نمایش دهید. 

در این ابزار ۱۴ قالب گالری وجود دارد که می توانید هر کدام را خواستید استفاده کنید. همچنین می توانید تصویر خاصی را نمایش داده و یا حالت نمایش آن را غیرفعال کنید. 

INSTAGRAM FEED WD

Instagram Feed WD یک افزونه کاربردی با بیش از ۸۰ هزار کاربر فعال است. در کنار نسخه رایگان این افزونه، می توانید نسخه حرفه ای آن را که از ۲۰ دلار شروع می شود تهیه نمایید. این افزونه با قابلیت ادغام بسیار ساده ای همراه است، همچنین می توانید به سادگی قابلیت واکنشگرایی دارد و می توانید استایل های آن را شخصی سازی نمایید. در کل نصب کردن و مدیریت این ابزار بسیار ساده است و حتی تکنوفوب‌ها –افرادی که از یادگیری مسائل مربوط به تکنولوژی ترس دارند- می توانند از این ابزار به خوبی استفاده کنند. 

توانایی های این ابزار شامل موارد زیر است:

  • قرار دادن محتوا براساس یک هشتگ خاص
  • استفاده از شورت کد
  • سازگار با سئو
  • قرار دادن فییدهای مختلف براساس طبقه بندی های مختلف تصویری

در پایان

اضافه کردن فیید اینستاگرام به وبسایت یکی از بهترین راه ها برای افزایش نرخ فروش در وبسایت و بالابردن بازدید از محتوای وبسایت است. استفاده از چنین حالتی واقعا می تواند بازی را تغییر دهد و همه چیز را به نفع ما تمام کند. 

در این مطلب مشاهده کردید که ابزارهای مختلفی وجود دارد که می توانید محتوای اینستاگرام‌تان را به وبسایت بیاورید، پس چرا شروع نمی کنید؟

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
4.5 از 2 رای

/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

۵ مقاله اخیر

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است