نحوه‌ی بهبود رتبه با استفاده از روش‌های عجیب
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 7 دقیقه

نحوه‌ی بهبود رتبه با استفاده از روش‌های عجیب

اگر واقعا می‌خواهید از تکنیک‌های «بلک هَت» در سئو استفاده کنید، یعنی هیچ کمکی از دست ما بر نخواهد آمد. روش‌های بلک هت هنوز هم به خوبی کار می‌کنند، اما در عین حال خطرناک هستند و این توانایی را دارند تا سایت شما را به خطر بیاندازند. ممکن است بپرسید اگر تکنیک‌های بلک هت خطرناک است، چرا مردم در وهله‌ی اول از آن استفاده می‌کنند؟

علت استفاده از این تکنیک‌ها بدین خاطر است که تکنیک‌های «وایت هت» همیشه جواب‌گو نیستند. بدیهی است که این تکنیک‌ها در سناریوهای خاصی عمل می‌کنند، اما این نسبت کوچک‌تر و کوچک‌تر می‌شود.به همین دلیل است که امروزه وب‌مسترها بیشتر بر روی روش‌های خطرناکی مثل تنظیم PBNها، کار با دامین‌های منقضی شده و غیره تمرکز می‌کنند.

اگر ما به شما بگوییم که هنوز هم می‌توانید بدون استفاده از روش‌های بلک هت وبسایت خود را رتبه‌بندی کنید، چه اتفاقی می‌افتد؟ چطور می‌توانید به آن رتبه‌بندی دست پیدا کنید؟ بهتر است قبل از شیرجه رفتن در جزئیات، ابتدا اصول پایه‌ای را درک کنیم.

گوگل فقط وبسایت‌هایی را که از نظرش برای خوانندگان با ارزش و خاص است رتبه‌بندی می‌کند. با گذشت زمان، گوگل همچنان در حال تغییر کردن است و بروزرسانی‌های جدیدی را اعمال می‌کند که تکنیک‌های بلک هت را خراب می‌کنند. اما با این وجود گوگل از محتوای خوب و سئوی با کیفیت در وب‌سایت شما قدردانی خواهد کرد. بنابراین شما حالا باید روی روش‌هایی تمرکز کنید که قبلاً از آن‌ها کمتر استفاده می‌کردید. علت چه می‌تواند باشد؟ به این دلیل که گوگل هنگام بروزرسانی‌های جدید خود، روش‌های پر استفاده را هدف قرار می‌دهد. بگذارید برای واضح‌تر کردن مسئله، مثالی را بیان کنم.

همه در صنعت سئو می‌دانند که وب ۲.۰ روشی مناسب برای گرفتن بک‌لینک وبسایت شما است. حالا گوگل هم از این موضوع با خبر است. به همین دلیل ممکن است وقتی آن‌ها بروزرسانی جدید را به بازار عرضه می‌کنند، مطمئن شوند که هر بک‌لینکی که از وب ۲.۰ دریافت کرده‌اید بی فایده باشد. بله این می‌تواند اتفاق بیفتد و احتمال رخ دادن آن هم بسیار بالا است.

حالا چگونه می‌توانید مطمئن شوید که با عرضه‌ی بروزرسانی بعدی گوگل، باز هم می‌توانید به کارهای خود ادامه داده و زنده بمانید؟ جواب این سوال آسان است. شما باید از راهکارهایی استفاده کنید که گوگل هدف قرار نخواهد داد. یعنی چه؟ این بدان معناست که شما مجبور خواهید بود از کارهای رایجی که سایر افراد سئو انجام می‌دهند دوری کنید.

این مقاله در مورد آن استراتژی‌های عجیب و غریبی است که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. توجه داشته باشید که بعد از اینکه ما در این مقاله استراتژی‌ها را بیان کردیم، ممکن است مانند گذشته کارآمد و معنادار نباشند زیرا بسیاری از مردم شروع به استفاده کردن از آن‌ها خواهند کرد. ممکن است آن‌ها در استفاده از این روش‌ها از شما پیشی بگیرند، اما در پایان روز شما باید مطمئن شوید که در حال سرمایه گذاری بر روی روش مناسبی هستید. استراتژی اصلی سئو، کشف چیزهای جدید برای دریافت بک‌لینک است. 

استراتژی سئو Scholarcall

این استراتژی توسط Passive Journal توسعه داده شده و یک روش واقعاً جالب است. این روش دارای چند مرحله می‌باشد. مرحله ۱ این است که شما اعلام خواهید کرد برای ترافیک وبسایت خود بورسیه می‌کنید. به طور مثال اگر یک وبلاگ حقوق را اداره می‌کنید، می‌توانید ۳ بورس تحصیلی ۱۰۰۰ دلاری در سال را به دانشجویان حقوق اعطا کنید.

مرحله‌ی دوم ارتقا دادن و تبلیغ کردن آن صفحه بورس تحصیلی است. با تمام توان خود آن را تبلیغ کنید. شما می‌توانید برای شروع، پستی را به تمام وبسایت‌هایی که بورس‌های تحصیلی را فهرست می‌کنند ارسال کنید. این می‌تواند وبسایت دانشگاه باشد، می‌تواند وبسایت‌هایی باشد که با دانشجویان سر و کار دارد یا صرفاً می‌تواند وب‌سایتی با صفحه‌ی بورس‌های تحصیلی باشد.

بعد از ارسال ایمیل، به زودی شروع به دریافت پاسخ خواهید کرد. هرگز فکر نکنید با فرستادن دو ایمیل به مردم آن‌ها مشتاقانه برایتان بک‌لینک می‌فرستند. روش کار هرگز اینگونه نخواهد بود. شما باید صبور باشید و قبل از دریافت پاسخ، همچنان به ارسال ایمیل‌های بیشتر ادامه دهید.

به طور کلی افرادی که حدود ۱۰۰۰ ایمیل ارسال می‌کنند، به طور متوسط ۱۰۰ بک‌لینک دریافت می‌کنند. بنابراین میزان موفقیت نزدیک به ۱۰ درصد است که هنوز هم بسیار پایین می‌باشد. اما این درصد موفقیت می‌توانست کمتر هم باشد، درست است؟ این یک روش عجیب است و حالا زمان مناسبی برای استفاده از آن می‌باشد.

بهبود استراتژی  

سعی کنید مشکلات یک وبسایت را پیدا کنید. سپس با صاحب وبسایت تماس بگیرید و در مورد مشکلی که پیدا کرده‌اید با او صحبت کنید. بعد از اینکه به حل آن مشکل کمک کردید، به آن‌ها بگویید که سایتی در همان رشته و تخصص مشابه دارید و دوست دارید با تهیه پست مهمان یا هر گزینه دیگری بک‌لینک را دریافت کنید. 

تقریباً همیشه صاحب وبسایت خوشحال خواهد شد که بک‌لینک را به شما پیشنهاد دهد، زیرا شما به او در بهتر کردن وبسایتش کمک کرده‌اید. این یک کار بسیار بزرگ است. این استراتژی سخت است و به زمان و تلاش احتیاج دارد، اما نتیجه‌ی نهایی درخشان خواهد بود.

بازاریابی رابطه‌ای

 

بهترین روش برای دستیابی و کسب بک‌لینک، از طریق ایجاد روابط و بازاریابی رابطه‌ای است. هیچ روشی بهتر از این نیست و نخواهد بود. بازاریابی رابطه‌ای در مورد ایجاد یک رابطه‌ی با کیفیت با افرادی است که در صنعت مشابه شما فعالیت می‌کنند. با آن‌ها صحبت کنید، با آن‌ها مصاحبه کنید، از مصاحبه‌ها استفاده کنید و آن‌ها را در وبسایت خودتان منتشر کنید، باهوش باشید، سعی کنید به مخاطبان آن‌ها دسترسی پیدا کنید، به آن‌ها در رسیدن به مخاطبان خود کمک کنید و یک فرهنگ دوستی را در میان خود شکل دهید. اگر بتوانید همچین کاری را انجام دهید، گرفتن بک‌لینک حتی دو دقیقه هم طول نخواهد کشید.

اگر بتوانید مهارت‌های واقعی بازاریابی رابطه‌ای را در کمپین سئوی خود به کار بگیرید، دیگر لازم نیست تقاضای بک‌لینک کنید. زیرا آن‌ها به طور طبیعی به وبلاگ شما خواهند آمد. بله این روش واقعاً قدرتمند است.

بنابراین زمان خود را صرف ساخت لینک‌های با کیفیت و تکنیک‌های سئو کنید. زمانی که شما تریلیون تریلیون بک‌لینک دریافت می‌کردید تا وبسایت خود را رتبه‌بندی کنید به پایان رسیده است. حالا شما با کیفیت‌تر عمل خواهید کرد.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

4 سال پیش
/@Pemi.razmi
علیرضا داداشی
دانشجوی مهندسی پزشکی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

علیرضا داداشی

دانشجوی مهندسی پزشکی