چرا فریمورک Laravel برای مشاغل سازمانی سودمند است؟
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 5 دقیقه

چرا فریمورک Laravel برای مشاغل سازمانی سودمند است؟

لاراول یک فریمورک منحصر به فرد و قدرتمند در بین سایر فریمورک‌های پی اچ پی در نظر گرفته شده است. لاراول منبع باز و یک فریمورک مدرن است که برای توسعه برنامه‌های وب استفاده می‌شود. این فریمورک از MVC - Model View Controller استفاده می‌کند که دارای یک الگوی معماری برای توسعه رابط‌های کاربری است. لاراول بسیاری از ویژگی‌ها را مانند تأیید هویت، کار با سشن‌ها، مسیریابی ایمن، آزمایش واحد و موارد دیگر در خود گنجانده است. این اولین انتخاب برای شرکت‌های نوپا، متوسط و بزرگ برای توسعه وب است. مطابق نظر نظرسنجی صورت گرفته، لاراول بالاترین فریمورک رأی آورده در میان پنجاه کشور در سراسر جهان بود.

هر برنامه سازمانی دارای ویژگی‌های پیچیده، سیستم مبتنی بر مؤلفه و توزیع است. برای ساختن این نوع برنامه وب، لاراول می‌تواند انتخاب خوبی برای مقابله با سطح بالایی از پیچیدگی باشد.

در اینجا 8 دلیل مهم برای انتخاب لاراول در وب سایتهای تجاری ارائه شده است.

1 – لاراول یک فریمورک متن باز است

لاراول مناسب ترین فریمورک برای توسعه برنامه‌های تجاری است. این فریمورک متن باز است و با توجه به نیاز مشتری قابل تنظیم است.

2 – معماری MVC

لاراول از معماری MVC استفاده می‌کند که ویژگی‌های داخلی خاصی را برای توسعه دهندگان فراهم می‌کند. همچنین مستندات بهتری در مقایسه با سایر فریمورک‌ها ارائه می‌دهد. با استفاده از این ویژگی کلیدی لاراول، توسعه دهنده می‌تواند با کارایی بالا، یک برنامه وب در مقیاس بزرگ ایجاد کند. همچنین این یکی از دلایلی است که مردم لاراول را برای برنامه‌های وب شرکتی خود انتخاب می‌کنند.

3 - امنیت و کارایی بالا

لاراول سطح بالایی از امنیت را در مقایسه با سایر فریمورک‌های پی اچ پی فراهم می‌کند و اجازه نمی‌دهد فعالیت‌های مخرب در برنامه وب وارد شود. این باعث می‌شود اطلاعات و کدهای وب سایت شما امن‌تر و ایمن‌تر شود. اگر لاراول را برای توسعه وب خود انتخاب کنید، برنامه وب شما از حملات سایبری عاری از هرگونه خطر خواهد بود.

یکی دیگر از دلایل انتخاب لاراول، کارایی بالای برنامه‌های وب است. این فریمورک ابزارهای مختلفی دارد که به توسعه دهندگان کمک می‌کند تا عملکرد برنامه وب را بالا ببرند. این بدان معناست که اگر وب سایت خود را با فریمورک لاراول توسعه دهید، برنامه شما بالاترین عملکرد را در مقایسه با سایر برنامه‌های وب دارد.

4 - احراز هویت قدرتمند

احراز هویت قوی یکی از قابلیت‌های چالش برانگیز برای توسعه دهندگان وب است. هدف از ایجاد این فریمورک نهایتا کمک به توسعه دهندگان وب سایت است. آن‌ها می‌توانند عملکردهای پیچیده خاصی را بسیار سریع‌تر و بهتر انجام دهند. لاراول همچنین اجازه می‌دهد تا یک توسعه دهنده بتواند منطقی را در مورد دسترسی به کاربران مجاز ایجاد کند.

5 - لاراول با موتور قالب Blade همراه است

با استفاده از موتور قالب بلید، برنامه نویسی ساده تر از گذشته می‌شود. این موتور به یک توسعه دهنده کمک می‌کند تا به سادگی از قالب‌های از پیش تعریف شده برای ایجاد یک وب سایت یا کد جدید استفاده کند. یکی دیگر از مزایای بلید این است که با ابزارهای آماده که دارای کد JS و CSS هستند ساخته شده است. به همین دلیل است که برنامه‌های وب لاراول سبک‌تر هستند.

6 – سیستم‌های انتقال دیتابیس

انتقال داده‌ها یکی از کارهای ساده برای توسعه دهندگان است. اگر در حال توسعه یک وب سایت تجاری در مقیاس بزرگ هستید، باید از پایگاه داده استفاده کنید. انتقال داده به توسعه دهنده این امکان را می‌دهد تا تغییرات به وجود آمده در یک پایگاه داده خاص را به راحتی خنثی کند. با استفاده از سیستم انتقال داده‌ها، توسعه دهنده می‌تواند بانک اطلاعاتی را با سایر توسعه دهندگان به اشتراک بگذارد و آن‌ها به راحتی و با هماهنگی با تیم همکاری کنند.

7 – صرفه جویی در زمان

همانطور که قبلا بحث کردیم، لاراول قابلیت‌های داخلی زیادی را فراهم کرده است که کد زدن را برای توسعه دهندگان آسان‌تر می‌کند. بنابراین، توسعه وب با لاراول در مقایسه با سایر فریمورک‌ها بسیار سریع‌تر و با پیچیدگی کمتر است.

8 – دارای انجمن اختصاصی برای توسعه دهندگان

یک انجمن توسعه دهندگان به لاراول اختصاص داده است. آن‌ها به روز شده‌اند و می‌توانند ماژول‌های بزرگ و پلاگین‌های مورد نیاز را توسعه دهند. از این طریق، اگر توسعه دهنده شما با عملکردهای پیچیده‌ای روبرو شود، آن‌ها می‌توانند از تیم حرفه‌ای انجمن لاراول مشاوره بگیرند. بنابراین می‌تواند به توسعه دهندگان کمک کند تا بتوانند برنامه‌های وب مقیاس پذیر و قوی را مطابق با میل مشتریان بسازند.

جمع‌بندی

در نهایت می‌بینید که لاراول بهترین گزینه برای برنامه‌های وب تجاری و سازمانی است که می‌تواند باعث افزایش کارایی و امنیت بیشتر شود و همچنین زمان بسیار کمتری برای توسعه صرف شود. مطمئنا تعداد زیادی مخاطب را به دنبال خواهد داشت و این امر بر درآمد و کسب و کار شما تأثیرگذار خواهد بود. بنابراین، اگر به دنبال توسعه یک برنامه وب سازمانی هستید، می‌توانید یک توسعه دهنده لاراول را استخدام کنید و مطمئن باشید که برنامه ساخته شده متناسب با دامنه کار شما خواهد بود.

در صورت داشتن هر گونه نظر، سوال یا توصیه‌ای، آن را در بخش نظرات زیر ارسال کنید.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
4 از 2 رای

/@heshmati74
عرفان حشمتی
Full-Stack Web Developer

کارشناس معماری سیستم های کامپیوتری، طراح و توسعه دهنده وب سایت

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

عرفان حشمتی

Full-Stack Web Developer

مقالات برگزیده

مقالات برگزیده را از این قسمت میتوانید ببینید

مشاهده همه مقالات