چگونه توسعه وب با لاراول می‌تواند باعث رشد تجارت شما در سال ۲۰۲۰ شود؟
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 8 دقیقه

چگونه توسعه وب با لاراول می‌تواند باعث رشد تجارت شما در سال ۲۰۲۰ شود؟

فریمورک‌های وب php از معروف‌ترین منابع برای توسعه برنامه‌های وب هستند. به همین ترتیب، توسعه وب با استفاده از لاراول د‌ر توسعه برنامه‌های وب با استفاده از معماری Model-view-controller  از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است؛ در نتیجه، لاراول امکان توسعه برنامه‌های عالی و برتر شخصی‌سازی شده را برای بسیاری از سازمان‌ها در سراسر جهان فراهم کرده است؛ و این به دلیل سادگی و تجربه برنامه‌نویسی بدون عیب و نقص با کم‌ترین میزان اشتباه است.

کاربردهای زیاد برای توسعه وب با لاراول

اگر یک شرکت توسعه وب هستید که خدمات توسعه وب لاراول را با کیفیت ارائه می‌دهد، پس خود را درگیر انواع مختلف پروژه‌های توسعه وب و همچنین راه‌حل‌های توسعه تجارت الکترونیکی می‌کنید. لاراول امکان توسعه وبسایت‌هایی را فراهم می‌کند که به ارائه و تحویل نیازهای خاص کمک می‌کند. 

 توسعه وب با لاراول می‌تواند تا حد زیادی به رشد تجارت شما کمک کند

لاراول به عنوان بهترین فریمورک php انتخاب شده

لاراول به عنوان یکی از فریمورک‌های پیشرو php، همیشه برتری خود را در بین دیگر رقبای خود حفظ کرده است. محبوبیت این فریمورک به دلیل سادگی و مختصر بودن، در جامعه توسعه‌دهندگان بسیار زیاد است. همچنین کامیونیتی لاراول با ایجاد مستندات خوب دیگران را قادر به پیوستن به منابع آن می‌کند و با این کار به بهبود لاراول کمک می‌کند.

فریمورک لاراول یکی از مواردی است که بسیار در درنیای برنامه‌نویسی مورد جستجو قرار می‌گیرد و بازار خود را به عنوان یک فریمورک برتر و پیشرو حفظ می‌کند. از طرفی لاراول برای خود شهرتی به وجود آورده که باعث می‌شود جامعه فناوری اطلاعات بیشترین توجه را به آن داشته باشند؛ در نتیجه اکثر شرکت‌های IT ترجیح می‌دهند پروژه‌های خود را در این بستر توسعه دهند.

اگر شما یک شرکت توسعه وب هستید که از لاراول استفاده می‌کند، به وضوح می‌توانید پیچیدگی کد را در نحوه عمل‌کرد خود در بازار درک کنید. عملکرد یک کد بسیار پیچیده در زمان پردازش و درخواست‌ها موجب می‌شود تا کاربران زمان بیشتری را در انتظار بمانند و یا وبسایت شما را ترک کنند چراکه باعث ناامیدی کاربران می‌شود. اما با لاراول،‌به لطف معماری MVC از پیچیدگی کد، کاسته می‌شود.

علاوه بر این پس از ایجاد وبسایت خود با لاراول، نه تنها زمان توسعه شما سریع‌تر می‌شود بلکه کد نیز تمیز و کارآمد تر خواهد شد. به طور کلی وبسایت توسعه یافته دارای کیفیت و تطبیق پذیری است.

 توسعه‌دهندگان لاراول را به عنوان بهترین فریمورک php در نظر می‌گیرند و روی آن حساب می‌کنند

بینش فنی در مورد لاراول

به عنوان بخشی از خدمات توسعه وب با لاراول، عملکرد وبسایت نسبتاً بالاتر از همتایان خودش خواهد بود. این به دلیل سیستم caching در لاراول است. cache driver تعداد زیادی از مواردی که cache شده را در فایل سیستم ذخیره می‌کند؛ و این به شما فرصتی برای توسعه سریع برنامه‌ها را می‌‌دهد.

در بازار دقیق امروز، داشتن یک ایده خلاقانه فقط آغاز راه است؛ و این فقط در چند روز ابتدایی راه است اما در ادامه این وبسایت شما است که می‌تواند در رقابت با سایرین شرکت کند و اگر از این مورد دور شوید، شکست خواهید خورد. 

خب پس به این دلیل، برای شما مهم است که در زمان سریع محصول را به بازار عرضه کنید؛ با این حال، در زمان عرضه شما باید مطمئن باشید که محصول توسعه یافته قابل دوام است و یک تجربه کاربری یکپارچه را فراهم می‌کند. با داشتن همه این موارد در ذهنتان، توسعه وب بااستفاده از لاراول یک فرایند تأیید ساده را برای مشتریان ارائه می‌دهد.

تصور کنید که یک پروسه احراز هویت با پیچیدگی کمتر و بازدهی بالاتر داشته باشید؛ خب این دقیقاً چیزی است که لاراول با پیکربندی خارج از جعبه خود ارائه می‌دهد. حتی امکان دسترسی به منابع را نیز فراهم می‌آورد؛ که در نهایت از دسترسی مشتریان غیر مجاز به منابع شما جلوگیری می‌کند.

امروزه نیز مفهوم وبسایت‌های چند زبانه بسیار رایج است که این مورد هم از طریق پلتفرم لاراول امکان‌پذیر است. یکی از مزایای چنین وبسایت‌هایی، دسترسی گسترده به چندین بازار به طور همزمان است. به طور کلی، وبسایت توسعه یافته‌ای که توسط لاراول پشتیبانی می‌شود، دارای مقیاس پذیری است و این امکان را فراهم می‌کند تا رفت و آمد بیشتری به وبسایت شرکت یا سازمان شما انجام شود.

امنیت اولویت اول و اصلی لاراول است

اگر شما یک توسعه دهنده لاراول هستید، احتمالاً می‌دانید که امنیت در اولویت اول مشتریان و مشاغل مختلف قرار دارد. تصور کنید که یک شرکت تجارت الکترونیکی دارید در این صورت شما خطراتی که باعث دسترسی غیر مجاز به اطلاعات مشتریان خودتان می‌شود را کاملاً درک خواهید کرد. این کار فقط نقض امنیت نیست بلکه سرقت هویتی است که می‌تواند به طرح شکایت و دعاوی احتمالی یا بالقوه برای شرکت شما منجر شود.

بنابراین قبل از خداحافظی از رؤیاهای خود، بهتر است به سراغ سکویی بروید که امنیت گسترده را تضمین کند. مهم‌ترین مزیت لاراول این است که پایه کد شما را از تهدیدات به حداقل یا صفر می‌رساند و از آن بسیار محافظت می‌کند.

 امنیت اولویت اصلی لاراول است.

آینده‌ی لاراول

لاراول همچنان به کار خود ادامه می‌دهد وجایگاه خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین فریمورک‌های php حفظ خواهد کرد. توسعه وب با لاراول به دلیل سادگی، وضوح و کارایی تقاضای زیادی از طرف جامعه توسعه‌دهندگان دارد. جامعه برنامه‌نویسان در سراسر جهان از لاراول حمایت می‌کنند چراکه به بالا بردن تجربه کدنویسی و زمان توسعه کم‌تر کمک می‌کند.

استفاده از لاراول در پرو‌ژه‌ها چند برابر بیشتر از بقیه فریمورک‌ها است و بیشتر از سمت مشاغل مختلف پذیرفته می‌شود. همچنین لاراول هر روز در حال پیشرفت است و تقاضای زیادی از سمت توسعه‌دهندگان در سرتاسر جهان دارد و بنابراین جامعه خود را قادر می‌سازد تا در سال‌های متمادی به پیشرفت برسد.

توسعه وب با لاراول به شما در ساخت وبسایت‌های متنوع کمک می‌کند.

سؤالات متداول در زمینه توسعه لاراول (FAQs)

در زیر سؤالات متداول درباره فریمورک لاراول و توسعه با آن وجود دارد‌:

لاراول چیست و چرا از آن استفاده می‌شود؟

لاراول یکی از محبوب‌ترین فریمورک‌های برنامه‌های تحت وب است که سهولت در انجام کارهای متداول مانند تأیید اعتبار، مسیریابی، sessions و caching را برای شما فراهم می‌کند. این فریمورک از phpبه عنوان یک زبان برنامه‌نویسی back-end برای اجرای دستورات برنامه، با استفاده از سرورهای موجود مانند، Apache و IIS و  … استفاده می‌کند. 

آیا لاراول آسان است؟

آیا در گزینه‌های شغلی خود در زمینه توسعه وب لاراول را نیز در نظر دارید؟ و اولین چیزی هم که در نظر می‌گیرید این است که آیا تسط بر آن ساده است یا خیر. خب یادگیری لاراول آسان است چراکه دارای اسناد گسترده‌ای است که خواندن و درک آن ‌آسان است. لاراول به عنوان فریمورک برتر وب php در اکثر مولفه‌های خود روشی واضح و روشن دارد. همچنین بدون هیچ مشکلی و با انعطاف پذیری بالا در یکپارچه سازی front-end عمل می‌کند.

لاراول فرانت‌اند است یا بک‌اند؟

لاراول یک فریمورک وب php است که یک زبان برنامه‌نویسی سمت سرور می‌باشد. این بدان معناست که فریمورک لاراول برای قسمت بک‌اند پروژه‌ها استفاده می‌شود. همچنین این فریمورک دارای رتبه برتر در معماری (model view controller (MVC است.

زبان ‌های توسعه فرانت‌اند مانند HTML، CSS و جاوااسکریپت برای خروجی داده‌های سمت کلاینت قابل استفاده هستند. فریمورک‌های توسعه فرانت نیز وجود دارند مانند : ری‌اکت جی اس، ویو جی اس، انگولار جی اس و Ionic که در ارائه و نمایش داده‌های HTML کمک می‌کنند.

سخن پایانی

معماری بی عیب و نقص لاارول تضمین می‌کند که محصول نهایی از نظر وسعت و پردازش حجم وسیعی از درخواست کاربران، بدون هیچ گونه مشکل و مزاحمتی در عملکرد کلی محصول از عملکردی عالی برخوردار باشد.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@Fatemeh.shirzadfar
فاطمه شیرزادفر
برنامه نویس

تجربه کلمه‌ای هست که همه برای توصیف اشتباهاتشون ازش استفاده میکنن، و من همیشه دنبال اشتباهات جدیدم! برنامه‌نویس هستم و لینوکس‌ دوست

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

فاطمه شیرزادفر

برنامه نویس

مقالات برگزیده

مقالات برگزیده را از این قسمت میتوانید ببینید

مشاهده همه مقالات