ترفندهای SEO برای به دست آوردن مزایای بیشتر
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 6 دقیقه

ترفندهای SEO برای به دست آوردن مزایای بیشتر

آیا وبسایت شما از ترافیک کافی برخوردار نیست؟ آیا مردم از ورود به سایت شما خودداری می‌کنند؟ اگر اینگونه باشد، احتمالا یعنی شما از سئو به درستی استفاده نمی‌کنید. بهینه سازی موتورهای جستجو تنها نصف مسیر برای به دست آوردن نتایج خوب است. ممکن است این خسته کننده و دشوار باشد، اما وقتی در انجام آن مهارت کسب کنید، نتایج بسیار خوبی را به دست خواهید آورد. اگر نتوانید خودتان را حداقل به صفحه‌ی ۵ نتایج جستجو برسانید، هیچکس وبسایت شما را پیدا نخواهد کرد.

اگر وبسایت شما گیج کننده بوده و طراحی آن ضعیف باشد، ممکن است نتوانید توجه کاربران را به خودتان جلب کنید. اگر کاربران شما برای پیدا کردن خواسته‌های خود مجبور باشند خیلی در وبسایت جستجو کنند، یعنی شما برای رسیدن به مزایا و نتایج باید مسیری طولانی را طی کنید. در این مقاله ما در مورد ساده‌ترین ترفندهای سئو صحبت می‌کنیم و سعی داریم شما را هرچه بیشتر به نتایج مناسب نزدیک کنیم. تنها چیزی که نیاز دارید کمی دانش، خلاقیت فراوان و بهینه‌سازی است. ما فرض می‌کنیم که شما از قبل با Google Analytics و Webmaster آشنا هستید و می‌دانید که چگونه باید داده‌‌های آن‌ها را بخوانید.

هنگامی که افراد از وبسایت شما بازدید می‌کنند، مهمترین چیز باید دکمه‌ی «فراخوان عمل» یا همان «CTA» باشد. اگر طراحی و گرافیک شما ضعیف باشد، کسی بر روی دکمه‌ی CTA شما کلیک نخواهد کرد.

اولین برداشت‌ها ماندگار هستند، صفحه‌ی فرود خود را بی نقص کنید

برداشت‌های اولیه تا ابد ماندگار هستند. شما فقط یک فرصت دارید تا آن را بهترین کنید. اگر صفحه‌ی فرود شما دارای مشکلاتی باشد، احتمالاً مردم دوباره به سراغ موتورهای جستجوی خود می‌روند و با رقبای شما وارد رابطه می‌شوند. مطمئن شوید که صفحه ی فرود شما دوستانه و تعاملی بوده و فناوری آن بروز باشد. شما می‌توانید برای دوستانه‌تر و سفارشی‌تر کردن صفحه‌ی فرود خود از صفحات علائم دیجیتال استفاده کنید. این سبب می‌شود تا کسانی که از صفحه‌ی شما بازدید می‌کنند، احساس رضایت و خوشحالی کنند.

نسل‌های جدید دوست دارند احساس کنند که خاص هستند. سفارشی کردن صفحه شما براساس بازدیدکنندگان بسیار طول می‌کشد. یک بنر خلاقانه را ایجاد کنید یا فضایی را در اختیار کاربران خود قرار دهید تا در صورت لزوم بتوانند با ربات‌ها گفتگو کنند. شما باید اعلان‌ها را نیز در نظر بگیرید. به مشتریان خود بفهمانید که برای چه چیزهایی ایستادگی می‌کنید.

به یاد داشته باشید که برخی از نظرات مشتریان سابق در مورد محصولات خود را در وبسایت قرار دهید. در اولین سطرها، بنرها و دکمه‌های CTA از کلمات کلیدی خود استفاده کنید. بنابراین حالا صفحه‌ی فرود خود را پوشش داده‌اید، بنر خود را ساخته‌اید، کلمات کلیدی خود را اضافه کرده‌اید و خلاقیت خود را گسترش داده‌اید.

از لیست‌های ایمیل برای کارهای بهتری استفاده کنید

ما دائماً با ایمیل‌های ناخواسته‌ای که در طول روز فرستاده می‌شود کلافه می‌شویم و تنها آن‌ها را برای حذف اعلان‌ها باز می‌کنیم. وقتی مشتریان یا سایر مشاغل از تجارت شما ایمیل دریافت می‌کنند، لازم نیست که همچین حسی داشته باشند.

ایمیل‌ها ۳۰۰ درصد از هر پلتفرم بازاریابی دیگری که مردم برای بازاریابی دیجیتال استفاده می کنند، سریع‌تر و کارآمدتر می‌باشد. ایمیل همچنان رایج‌ترین و محبوب‌ترین شیوه‌ی ارتباطی است.

وقتی لیست خود را ایمیل می‌کنید، باید مطمئن شوید که به همه به یک شکل ایمیل نمی‌فرستید. اگر می‌خواهید لیست ایمیلتان ترافیک را بهبود ببخشد، باید مطمئن شوید که به هر مشتری، ایمیلی متناسب با نیازش ارسال می‌شود. اینگونه است که می‌توانید نتایج بسیار خوبی را کسب کنید.

به اشتراک گذاشتن را آسان کنید

 

گوگل و سایر موتورهای جستجو، وبسایت‌هایی را که دارای لینک‌های مستقیم به صفحات رسانه‌های اجتماعی خود نیستند مجازات می‌کنند. آن‌ها وبسایت‌هایی را که برای موبایل و تبلت بهینه‌سازی نشده‌اند را نیز جریمه می‌کنند. سعی کنید تا حد امکان از این کار خودداری کنید. مطمئن شوید که UX و UI طراحی شما بی عیب و نقص است. وبسایت ما باید به راحتی در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شود و صفحات رسانه‌های اجتماعی شما باید دوستانه و پاسخگو باشند.

در رسانه‌های اجتماعی صفحه‌ای بسازید که بتواند در صورت لزوم به مشتریان شما پشتیبانی دهد. صفحه‌ی رسانه‌های اجتماعی شما باید عالی باشد.اگر بتوانید این کار را به درستی انجام دهید، تبلیغات کردن در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند برایتان بسیار مفید باشد. مردم به بازخوردهای دوستان خود اعتماد دارند. رسانه‌های اجتماعی با ایجاد تجزیه و تحلیلی سازنده برای شما، به جذب ترافیک ثابت کمک می‌کنند تا بتوانید تخصص خود را به راحتی تبلیغ کنید.

بیشتر مردم وقتی می‌خواهند با شرکتی وارد رابطه شوند، ابتدا در رسانه‌های اجتماعی جستجو می‌کنند تا اطلاعات بیشتری از آن شرکت کسب کنند. تمام لایک‌ها، فعالیت‌های مردم، ریتوییت‌ها و تمام به اشتراک‌گذاری‌ها اهمیت دارد. همیشه به یاد داشته باشید که می‌توانید با یادگیری مداوم از رقبای خود پیشی بگیرید.

آماده، تنظیم، راه اندازی!

شما می‌توانید با استفاده از این ترفندهای آسان، صنعت را به دست بگیرید. مطمئن شوید که صفحه‌ی فرود شما عالی است. به مخاطبان خود مطالبی واقعاً سالم و مفید ارائه دهید. از تجریه و تحلیل‌ها و الگوریتم‌ها به نفع خود استفاده کنید و حتماً تا حد امکان با دیگران تعامل داشته باشید. وقتی صحبت از راه‌اندازی سایت به میان می‌آید، بسیاری از مردم نمی‌دانند که باید از کجا شروع کنند، بنابراین آن‌ها راه‌اندازی را به تعویق می‌اندازند و هرگز این کار را انجام نمی‌دهند.

حالا که این لیست را در اختیار دارید، دیگر هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

4 سال پیش
/@Pemi.razmi
علیرضا داداشی
دانشجوی مهندسی پزشکی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

علیرضا داداشی

دانشجوی مهندسی پزشکی

مقالات برگزیده

مقالات برگزیده را از این قسمت میتوانید ببینید

مشاهده همه مقالات