جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
آیا درگیر یافتن پروژه‌های طراحی وب هستید؟
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 6 دقیقه

آیا درگیر یافتن پروژه‌های طراحی وب هستید؟

بسیاری از مردم احساس می‌کنند که طراحی وب نوعی تجارت وفور و قحطی است. یا آنقدر سرتان شلوغ است که وقت خوابیدن ندارید یا آنقدر بیکار هستید که یک‌جا می‌نشینید و با انگشتان خود بازی می‌کنید. زمان‌هایی که سرمان شلوغ است، همه چیز می‌تواند استرس‌زا باشد. در چنین شرایطی زمان دیرتر می‌گذرد و همه چیز ترسناک‌تر است. ممکن است در این موقعیت‌ها احساس بی حوصلگی کنید یا نگران این باشید که قرار است چگونه خرج زندگی خود را بدست آورید. اگر مدت زمان زیادی کار نکنید، بقای زندگی و شغلی شما به خطر خواهد افتاد.

اما نگران نباشید چون ما برای کمک کردن به شما اینجا هستیم! ما در این مقاله نکات و ایده‌هایی را برای یافتن پروژه‌های جدید فراهم آورده‌ایم.  

به مشتری‌های فعلی خود نگاه کنید

پیدا کردن مشتریان جدید می‌تواند یک فرآیند دشوار و وقت‌گیر باشد. خبر خوب این است که شما برای مشغول به کار ماندن، نیازی به جریان مداومی از مشتری ندارید. پروژه‌ی بعدی شما می‌تواند درست روبروی شما باشد. در واقع مشتری‌های فعلی شما می‌توانند منبعی واقعی از پروژه و کارهای جدید باشند. وبسایت‌ها به طور مداوم در حال تغییر و تکامل هستند. بنابراین شما می‌توانید برای ارتقا بخشیدن به امکانات سایت‌های مشتریان خود، دست به کار شده و پروژه‌هایی را قبول کنید.

به عنوان مثال ممکن است سایت‌های قدیمی‌تر هنگام دسترسی یا پاسخگویی به TLC زیادی احتیاج داشته باشند. شاید مشکل مشتری شما استفاده از برنامه‌های قدیمی و نرم‌افزارهای از رده خارج شده باشد. بیایید طراحی مجدد را یک بار دیگر به خاطر بیاوریم.

هر یک از این شرایط می‌تواند جدول کاری شما را پر کند و سبب کسب درآمد شما شود. گاهی اوقات تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که مشکلات سایت را برای مشتریان خود بازگو کنید. ممکن است این مشکلات همان چیزهایی باشند که مشتریان از آن غافل بوده‌اند. بنابراین کمی وقت بگذارید تا وب سایت‌هایی که قبلا بر روی آن‌ها کار کرده‌اید را بررسی کنید. ببینید که چه کسی می‌تواند از طراحی مجدد استفاده کند. این یک نوع رویکرد فعال است که سبب افزایش درآمد شما می‌شود. این کارها به مشتری شما می‌فهماند که شما به فکر آن‌ها هستید.

یک تبلیغات را فراهم کنید

کمی پس‌انداز کردن می‌تواند روش خوبی برای شروع فعالیت‌های شما باشد. یک ارتقای درست، می‌تواند موثر باشد. به همین دلیل است که فروشگاه‌ها، تولید کنندگان خودرو و ارائه دهندگان خدمات دائماً آن‌ها را انجام می‌دهند. تبلیغات‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. شاید این یک تخفیف ۱۰ درصدی برای مشتریان جدید و یا طراحی مجدد برای مشتریان فعلی باشد. شاید تبلیغات شما هدیه دادن تیشرت‌هایی مجانی باشد. هر کاری که می‌کنید، مطمئن شوید که به ضرر شما تمام نشود. فردی سخاوتمند باشید، اما کل دارایی خود را واگذار نکنید.

از کجا باید آن را تبلیغ کنید؟ خب شما برای داشتن شروعی ایده‌آل می‌توانید از وبسایت شخصی خودتان استفاده کنید. این به شما فرصتی می‌دهد تا بتوانید تمام جزئیات را بیان کنید. شما می‌توانید با کمک گرفتن از رسانه‌های اجتماعی، ترافیک کاربران را به سمت خودتان جذب کنید. شما با تبلیغ کردن پست‌ها خود می‌توانید نظر بعضی از مشتریان بالقوه را به خودتان جلب کنید. شما همچنین می‌توانید از خبرنامه‌ی ایمیل، گروه‌های تجاری محلی و رسانه نیز استفاده کنید.

این کار نیز مثل بودجه، کاملاً به شما بستگی دارد. اگر درآمد شما خیلی عالی نیست، بهتر است از تبلیغات‌های رایگان استفاده کنید. در غیر این‌صورت، حتی کمی هزینه کردن هم می‌تواند تفاوت‌هایی را ایجاد کند. بارزترین مزیت هر تبلیغاتی این است که می‌تواند نام شما و تجارتتان را به دیگران معرفی کند. 

علاوه بر تمام این مسائل، مردم عاشق انگیره هستند. شاید آن‌ها مدتی است که آن سایت تجاری را کنار گذاشته‌اند. اگر آن‌ها بدانند که تخفیفاتی در راه است، نتیجه‌ی این بازی می‌تواند به نفع شما به پایان برسد. یک تبلیغات می‌تواند آن ایده‌های کاربردی را در ذهنتان شکوفا کند. 

درآمد منفعل ایجاد کنید

«تنوع بخشیدن» جزو رایج‌ترین توصیه‌هایی است که به سرمایه‌گذاران داده می‌شود. همین امر درباره‌ی طراحان وب و آژانس‌های کوچک هم صادق است. برای کسب درآمد راه‌های اضافی به وجود آورید تا در بازه‌های زمانی کمبود پروژه، زندگی شما دچار آسیب نشود. وب در حال تلاش برای ایجاد درآمد منفعل است. درآمد منفعل پولی است که شما از طریق فروش یک محصول یا خدمات پیش فروش بدست می‌آورید. 

اگر شما مشغول کار در عرصه عکاسی باشید، ممکن است برخی از تصاویر خود را در بازار عکس قرار دهید. نویسندگان ماهر می‌توانند کتاب‌های الکترونیکی خود را منتشر کنند یا وبسایت‌هایی را بسازند که مردم برای دسترسی به نوشته‌های آن‌ها باید مبلغی را پرداخت کنند.

مسئله اینجاست که پول می‌تواند به مرور زمان فریبنده شود. ممکن است این شرایط برای همه مناسب نباشد اما امری تاثیرگذار خواهد بود. شما تنها به یک ایده، کمی استعداد و قدرتی برای شروع به کار کردن احتیاج دارید. پایدار ماندن در این شرایط خودش نوعی پاداش است و سبب افزایش اعتماد به نفس می شود.

این در مورد به وجود آوردن فرصت‌هاست

موضوع مهم در این بخش بدین صورت است که ما می‌توانیم از تجارت طراحی خود نهایت استفاده را ببریم. گاهی اوقات فرصت‌ها از ناشناخته‌ها به سمت ما می‌آیند. این فوق العاده است؛ اما دقیقاً چیزی نیست که ما بتوانیم روی آن حساب کنیم. 

چیزی که می‌تواند به ما کمک کند، فعال بودن است. مواردی مثل بررسی پروژه‌های قبلی برای ایجاد ایده های جدید، انگیزه دادن به مشتری و ایجاد منابع درآمد اضافی می‌تواند به شما کمک کند تا مسئولیت شغلی خود را به عهده بگیرید.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

4 سال پیش
/@Pemi.razmi
علیرضا داداشی
دانشجوی مهندسی پزشکی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

علیرضا داداشی

دانشجوی مهندسی پزشکی

۵ مقاله اخیر

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است