22 قالب برتر اپلیکیشن موبایل فلاتر در سال 2020 – بخش دوم
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 6 دقیقه

22 قالب برتر اپلیکیشن موبایل فلاتر در سال 2020 – بخش دوم

14. Fluxstore Pro – برنامه‌ای کامل برای تجارت الکترونیکی

Fluxstore یک برنامه تجارت الکترونیکی درجه یک با الهام از فریمورک Flutter است که با قیمت 79 دلار در Codecanyon موجود می‌باشد. با هدف کاهش ساعات کاری که صرف طراحی، توسعه و آزمایش یک برنامه تلفن همراه می‌شود، این یک راه‌حل کامل برای بهینه سازی برنامه شما با بهره‌وری بالا و مقرون به صرفه در بازار است. علاوه بر این، ویژگی‌هایی را فراهم می‌کند که تمام نیازهای تجاری از جمله ویژگی‌های تجارت الکترونیکی، طراحی چشمگیر تجربه کاربری و عملکرد روان را در هر دو دستگاه iOS و Android برآورده می‌کند.

15. Trinity Orientation 2018

این یک برنامه ایجاد شده برای کالج ترینیتی در دانشگاه تورنتو است. این برنامه به عنوان یک همراه برای همه دانشجویان سال اول عمل می‌کند. این ویژگی‌ها شامل نقشه سایت کالج، قابلیت چت، لیست رویدادها، گالری و ... می‌باشد که می‌تواند برای ایجاد برنامه‌های مشابه برای سایر کالج‌ها مفید باشد. با این وجود، می‌توان از آن به عنوان مکانیزم یادگیری برای توسعه فلاتر استفاده کرد.

16. Deer

در اینجا یکی دیگر از الگوهای برنامه وجود دارد که مبتنی بر لیست کارها می‌باشد و به صورت رایگان در گیت هاب در دسترس است. این قالب یک برنامه Todo Planner است که برای ایده پردازی و انجام وظایف ساخته شده است. برای مدیریت برنامه از الگوی BLoC (Business Logic Component) استفاده می‌شود و 4 صفحه را به نمایش می‌گذارد. اولین صفحه، صفحه ورود به لیست است که در آن شما نحوه انجام کار را وارد می‌کنید، سپس صفحه دوم برای مشاهده لیست کارها، صفحه سوم برای جزئیات کار و صفحه چهارم برای ویرایش وظایف وجود دارد. بنابراین، این قالب می‌تواند انتخاب درستی برای توسعه برنامه لیست کارهایی باشد که می‌توانید با استفاده از فلاتر در الگوی BLoC انجام دهید.

17. TailorMade

TailorMade یک الگوی برنامه مدیریت روزمره متن‌ باز است که مخصوص طراحان مد ساخته شده. این الگو به صورت آزمایشی با Flutter ، ReBLoC و Firebase Cloud Functions شروع شد، اما بعدا به ابزاری ارزشمند برای مدیریت برنامه‌های روزمره یک طراح مد تبدیل شد.

علاوه بر این، استفاده از یک الگوی ساده و تمیز و به طور کلی دارای یک احساس بصری بسیار روان است. این قالب بیش از 20 صفحه نمایش را ارائه می‌دهد که همگی کاملا کاربردی هستند. از این رو، بسیار توصیه می‌شود که آن‌ها را بررسی کنید، زیرا می‌توانید ویژگی‌های جدیدی را برای یادگیری فلاتر داشته باشید و همچنین برنامه مدیریت روتین خود را با برخی تنظیمات توسعه دهید.

18. instory

instory یک برنامه متن‌باز است که به صورت رایگان در گیت‌هاب در دسترس است. این قالب موبایل یک برنامه فلاتر با ویژگی‌ رابط کاربری زیباست که 3 صفحه را ارائه می‌دهد. هدف اصلی این الگوی برنامه بارگیری استوری‌های اینستاگرام است. به علاوه، این برنامه قابلیت جستجو را برای یک استوری در یک پروفایل خاص و دانلود آن‌ها ارائه می‌دهد.

19. StreamApp – پخش آنلاین فیلم، سریال و پخش زنده شبکه‌های تلویزیونی

برنامه Stream یکی دیگر از برنامه‌های برتر است که با قیمت 29 دلار در فروشگاه CodeCanyon موجود است. این قالب برای پخش فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی و پخش زنده تلویزیون کاربرد دارد.

این الگوی برنامه از قالب‌های موجود در سرورهای خارجی، حافظه محلی یا AWS S3 پشتیبانی می‌کند. با ویژگی‌هایی مانند پیکربندی از راه دور، وارد کردن خودکار اطلاعات از TheMovieDB، ادغام باAWS API ،Firebase ، AdMob و ... باعث صرفه‌جویی در هزینه می‌شود.

علاوه بر این، پنل مدیریت ساخته شده با استفاده از Vue.js و توسعه توسط لاراول، قدرت کامل فناوری‌های جدید را به شما تضمین می‌کند.

20. Reply Flutter

این قالب برنامه پیاده‌سازی کاملی از طراحی پاسخ در فلاتر ارائه می‌دهد. Reply Material Design Case Study یک برنامه ایمیل است که از اجزای Material Design و Material Temming برای یک تجربه ارتباطی استفاده می‌کند.

این کار عمدتا بر روی عناصر UI Flutter مانند انیمیشن، طرح‌بندی و ترنزیشن متمرکز است. هدف این الگو این است که نشان دهد فلاتر به عنوان یک فریمورک UI چقدر قدرتمند شده است. از این رو، این الگو می‌تواند به عنوان مکانیزم یادگیری برای توسعه برنامه فلاتر استفاده شود.

21. Enigma

Enigma یک برنامه چت متن باز است که به طور کامل در فلاتر توسعه یافته است. بک-اند بر اساس اجرای Firebase است. این قالب برنامه با حداقل ویژگی‌های چت، تجربه چت دو نفره به صورت real-time را ارائه می‌دهد.

از آنجا که این یک پروژه وابسته به Firebase است، از احراز هویت تلفنFirebase ، Cloud Firestore، ذخیره سازی Firebase و پیام رسانی درون برنامه‌ای آن استفاده می‌کند. علاوه بر این، رابط‌های گفتگو با رمز عبور محافظت می‌شوند. این الگو می‌تواند ابزاری برای یادگیری نحوه ایجاد برنامه چت در فلاتر با استفاده از ویژگی‌های Firebase باشد. از این رو، شما می‌توانید برنامه چت فلاتر خود را با استفاده از این الگو به عنوان یک بسته شروع کننده توسعه دهید.

22. Flutter Pokédex

چگونه می‌توان انیمیشن‌های افسانه‌ای پوکمون را فراموش کرد؟ تعدادی بازی نیز بر اساس آن ساخته شده است. کسانی که Pokémon تماشا می‌کنند یا آن را بازی می‌کنند به راحتی نمی‌توانند Pokédex را نادیده بگیرند. این الگو قابلیت Pokédex را ارائه می‌دهد و کاملاً با استفاده از فلاتر نوشته شده است. این برنامه لیست Pokémon را همراه با داده‌های خود میزبانی می‌کند.

علاوه بر این، آنچه این قالب را عالی می‌کند، ترکیب عناصر، انیمیشن‌ها و نمودارهای استفاده شده در آن است. این می‌تواند یک برنامه عالی برای یادگیری استفاده از انیمیشن‌ها و کامپوننت‌های مختلف رابط کاربری در فلاتر باشد. حتی اگر طرفدار پوکمون نیستید، باز هم پیشنهاد می‌کنیم این قالب را بررسی کنید.

جمع‌بندی

با وجود تعداد زیادی از قالب‌های برنامه فلاتر که اینجا موجود است، مطمئنا می‌توان برنامه مورد نظر خود را توسعه داد. بیشتر قالب‌های برنامه متن‌باز هستند و این بدان معناست که استفاده از آن‌ها به عنوان الگوی شروع کننده برای ایجاد برنامه فلاتر رایگان است.

برخی از الگوهای سطح بالا نیز در دسترس‌اند که ویژگی‌های قدرتمندی را ارائه می‌دهند و شما می‌توانید بر اساس نیازهای خود آن‌ها را سفارشی سازی کرده و در مارکت قرار دهید.

بهترین قالب‌های فلاتر می‌تواند زمینه راه‌اندازی برنامه‌های مختلف را برای شرکت‌ها فراهم کند. بنابراین پیشنهاد می‌شود برای درک بهتر بازار برنامه‌های فلاتر و موارد استفاده از آن، بررسی هر یک از این قالب‌ها را انجام دهید.

آیا قالب برنامه فلاتر مورد علاقه شما ذکر نشده است؟ آن را در بخش زیر به ما اطلاع دهید.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@heshmati74
عرفان حشمتی
Full-Stack Web Developer

کارشناس معماری سیستم های کامپیوتری، طراح و توسعه دهنده وب سایت

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید