استفاده از هوش مصنوعی برای ساختن وبسایت های زیبا و واکنشگرا با ابزار Bookmark
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 4 دقیقه

استفاده از هوش مصنوعی برای ساختن وبسایت های زیبا و واکنشگرا با ابزار Bookmark

با گذشت زمان، هر کدام از ما بیشتر متوجه می شویم که با هم فرق هایی داریم. همه ما داستان ها و شرح احوال های متفاوتی برای بیان کردن و به اشتراک گذاشتن در جهان داریم. به عنوان مثال صاحبان تجارت را در نظر بگیرید. آنها دارای خلاقیت و زبر دستی خود هستند، با این وجود در این مسئله نیز با هم تفاوت دارند. اما چیز مشترکی که تمام آنها به آن احتیاج دارند داشتن یک وبسایت خوب است. 

با وجود آنکه بسیاری از صاحبان شرکت های مختلف فکر می کنند که ساختن یک وبسایت مانند نگاه کردن به پشت دست‌شان است، اما در حقیقت ساختن یک وبسایت نمی تواند آنچنان هم ساده و واضح باشد. اینجا جایی است که ابزار Bookmark به عنوان یک طراح وبسایت با کمک هوش مصنوعی وارد می شود و انقلابی در این صنعت به وجود می آورد. 

AIDA مخفف کلمات Artificial intelligence Design Assistant به معنی دستیار طراحی هوش مصنوعی است. با در نظر گرفتن عنوان این آیتم شاید فکر کنید که این موضوع مرتبط به آینده است، اما باید بگویم که این ابزار هم اکنون در دسترس است.

AIDA چیست؟

Aida در کمتر از دو دقیقه برای شما نمونه اولیه وبسایتی را با ترکیب بخش های مختلفی از نیازهای کاربران می سازد. بعد از آن یک وبسایت را صرفا برای شما می سازد. به صورت خلاصه می شود گفت که کارشناسان شرکت شما را قادر می سازد تا وبسایت خارق‌العاده‌ای بسازید. 

انجام این پروسه بسیار ساده است. در حقیقت طراحان اصلی این هوش مصنوعی باور دارند که Aida نود درصد مشکلات و دردسر های مربوط به طراحی یک وبسایت را کاهش می دهد. 

خب بگذارید بگویم که چگونه می توانید از این ابزار استفاده کنید:

۱. به صورت رایگان ثبت نام کنید و در بخش پروفایل روی Create new website کلیک نمایید.

۲. Artificial Design Intelligence را برای ادامه کار طراحی انتخاب کنید.

۳. تعدادی سوال از شما پرسیده می شود، به آنها پاسخ دهید.

۴. بعد از آن اجازه دهید هوش مصنوعی وبسایت عالی با قابلیت ویرایش را برای شما بسازد.

جدا می گویم، این تمام کاری بود که باید انجام بدهید.

وبسایت را منحصر به فرد کنید

شخصی سازی وبسایت خود به سادگی و تنها با کلیک کردن و درگ/درپ انجام پذیر است. دیگر امکان فوق العاده این ابزار توانایی این است که شما می توانید هر جا که بخواهید از فانکشن های واقعی خود استفاده کنید.

ویژگی های دیگر این ابزار عبارتند از:

  • طراحی واکنشگرا وبسایت
  • فرم تماس باما
  • پس زمینه ویدیویی
  • انیمیشن های وب
  • فروشگاه (می توانید روی محصولات قیمت بگذارید و پول دریافت کنید)
  • تعیین رویداد ها
  • ادغام با کامنت های فیسبوک
  • دانلود فایل
  • استفاده از محتوای چند رسانه ای مانند صدا، ویدیو، گالری و اسلاید شو
  • نقشه ها
  • استفاده از دکمه شبکه های اجتماعی
  • فرم خبرنامه
  • و ویژگی های قدرتمند دیگر.

جدای از این لیست شما به ويژگی های طراحی فوق العاده دیگری مانند تغییر رنگ،‌ فونت‌ها، منو‌ها و... تنها با چند کلیک ساده دسترسی دارید. می خواهید چیزی را حذف یا اضافه کنید؟ تنها با چند درگ/درپ ساده اینکار انجام پذیر می شود. 

از ویژگی های مهم دیگر این ابزار می توان به ویژگی های بهینه سازی موتورهای جستجوگر و پیاده سازی سیستم امنیت با پسورد اشاره کرد.

از Aida در جریان کاری خود استفاده کنید

همانطور که ما با داستان های علمی- تخیلی بزرگ شدیم، مطمئنا پتانسیل هوش مصنوعی برای تغییر در جهان را نیز شاهد خواهیم بود. استفاده کردن از Aida واقعا می تواند ثابت کند که تکنولوژی بسیار کمک کننده بوده و می تواند بیشتر از این نیز به ما کمک کند. به نظر می رسد این ابزار قسمتی از آینده را در زمان حال برای ما نمایان کرده است.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا