بهترین تکنولوژی‌های Full Stack در سال 2021
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 3 دقیقه

بهترین تکنولوژی‌های Full Stack در سال 2021

توسعه‌دهندگان Full stack یکی از مهم‌ترین افراد حاضر در هر سازمان هستند. آن‌ها برای کارآفرینان جوان بسیار ارزشمندند چون در تمام زمینه‌های لازم، مهارت کافی را دارا هستند. همانطور که همه می‌دانیم، این توسعه‌دهندگان از هر دو حیطه Frontend و Backend مطلع هستند. در مقاله امروز به شما نشان خواهم داد که کدام ترکیب‌ها در توسعه Full stack ارزش خواهد داشت.

تمام تکنولوژی‌هایی که در این مقاله مشاهده می‌کنید با محوریت زبان Ruby نوشته شده است.

بهترین تکنولوژی‌های Frontend+Backend در توسعه Full stack

1. AngularJS + Rails

2. ReactJS + RoR

3. VueJS + Rails

به وضوح می‌بینید که Ruby on Rails در توسعه Backend حکمرانی می‌کند. به همین دلیل بیایید ببینیم که چه تکنولوژی‌هایی با RoR معجزه خواهند کرد. باید با هم بهترین ترکیب در توسعه Full stack را برای پروژه شما پیدا کنیم.

1. AngularJS + Rails

ما میدانیم که AngularJS یک فریمورک متن باز در جاوااسکریپت بوده که توسط گوگل توسعه یافته است. Angular در حیطه Frontend کاربرد دارد و می‌توان از آن برای ساخت اپلیکیشن‌های تک صفحه‌ای استفاده کرد.

با استفاده از آن می‌توانید به مزایایی همچون توسعه فوری اپلیکیشن‌ها، طراحی واکنش‌گرا، سهولت در توسعه و غیره دست پیدا کنید. وقتی در پروژه‌ی خود از ترکیب Angular+Rails استفاده کنید، مزایای زیر را نیز بدست خواهید آورد:

  • جداسازی لایه‌های Frontend و Backend
  • ابزارهای هدفمند
  • کاهش مدت زمان توسعه

2. ReactJS + Ruby on Rails

ترکیب این دو یکی از ترکیبات محبوب در توسعه Full stack است. فریمورک‌های React و RoR مزایای زیادی را برای شما در روند توسعه به همراه خواهند داشت. بنابراین بیایید مزایای این گروه دو نفره را در توسعه Full stack مشاهده کنیم:

  • کاهش زمان پاسخگویی سرور
  • قطع استفاده از حافظه
  • افزایش سرعت توسعه و کیفیت تجارت
  • منحنی یادگیری پایین
  • ثبات

3. VueJS + Rails

ترکیب کردن Vue.js با Rails یکی از بهترین موارد حاضر در توسعه Full stack  است. Vue.js یک فریمورک پیش‌رونده است که در ساخت اپلیکیشن‌های وب کاربرد دارد. شما با استفاده از این فریمورک می‌توانید کدهایی با قابلیت کنترل و آزمایش بنویسید.

Vue.js مزایایی همچون انعطاف‌پذیری بالا، ارتباطات دو طرفه، ساختار ساده و مستندات دقیق را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Ruby یکی از مناسب‌ترین فریمورک‌های Backend برای اپلیکیشن‌های Vue.js است. این فریمورک می‌تواند تمام خواسته‌های شما را برآورده کند.

شاید از خودتان بپرسید که برای چه نوع توسعه‌ای به Vue.js نیاز پیدا خواهیم کرد، بیایید نمونه‌هایی از آن را با هم مشاهده کنیم:

  • اپلیکیشن/انیمیشن تعاملی
  • ساخت نمونه اولیه
  • MVP
  • یکپارچه‌سازی بدون نقص

نتیجه‌گیری

امروزه رقابت زیادی در دنیا وجود دارد و توسعه Full stack یک ایده کاملاً عاقلانه به نظر می‌رسد. به دنبال شرکت‌هایی بروید که به شما در دستیابی به اهداف‌تان کمک می‌کنند. در اختیار داشتن یک مجموعه‌ی مناسب از تکنولوژی‌های Frontend و Backend بسیار اهمیت دارد. افراد زیادی به دنبال محبوب‌ترین ترکیب‌های توسعه Full stack هستند و من با نوشتن این مقاله خواستم به آن‌ها کمکی کرده باشم.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
5 از 4 رای

/@Pemi.razmi
علیرضا داداشی
دانشجوی مهندسی پزشکی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

علیرضا داداشی

دانشجوی مهندسی پزشکی