چرا فریلنسر ها به ابزار مدیریت پروژه نیاز دارند؟
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 5 دقیقه

چرا فریلنسر ها به ابزار مدیریت پروژه نیاز دارند؟

فریلنسر بودن به معنای رسیدگی همزمان به چندین پروژه و تلاش برای معامله همزمان با مشتریان جدید است. گرچه انجام چندین پروژه بصورت همزمان طاقت فرسا است، اما برای یک فریلنسر مهم است که کار را قبل از مهلت اجرای پروژه تحویل دهد، زیرا اعتبار شما به آن بستگی دارد. این وضعیت آشفته منجر به افزایش استفاده از ابزارهای مدیریت پروژه توسط فریلنسرها شده است. ابزار مدیریت پروژه اساسا یک نرم افزار برای کمک به برنامه‌ریزی و سازماندهی پروژه‌هاست. اگرچه معمولا اعتقاد بر این است که ابزار مدیریت پروژه فقط برای مدیران پروژه است، اما این نظریه به هیچ وجه درست نیست.

از آنجا که درآمد یک فریلنسر کاملا به تحویل به موقع کار بستگی دارد، منطقی است که تعداد بیشتری از فریلنسر ها ابزارهای مدیریت پروژه را برای ساده سازی کار خود انتخاب می‌کنند.

بیایید در ادامه ۵ دلیل اصلی نیاز فریلنسرها به ابزارهای مدیریت پروژه را بررسی کنیم:

۱. برای برنامه‌ریزی کارآمد پروژه‌ها

این مهم‌ترین و اساسی‌ترین دلیلی است که یک فریلنسر باید از نرم افزار مدیریت پروژه استفاده کند. با کمک نرم افزار مدیریت پروژه می‌توانید در عرض چند دقیقه پروژه‌ها را به راحتی ایجاد و برنامه‌ریزی کنید. این به شما کمک می‌کند تا کار خود را به ترتیب منظمی سازماندهی کنید که باعث صرفه جویی در وقت زیادی می‌شود.

یک ابزار مدیریت پروژه خوب به شما کمک می‌کند تا تشخیص دهید که کدام وظایف بیش از سایر موارد ضروری هستند. با این کار می‌توانید زمان خود را به طور متناسب برنامه‌ریزی کنید. برنامه‌ریزی کارآمد برای اینکه بتوان چندین پروژه را با موفقیت مدیریت کرد، یک ضرورت محسوب می‌شود.

۲. برای پیگیری آسان پروژه‌ها

برنامه‌ریزی پروژه زمانی آسان می‌شود که اطلاعات واضحی از وضعیت فعلی هر پروژه در دست اجرا داشته باشید. یک ابزار مدیریت پروژه به شما در پیگیری پروژه‌های تکمیل شده، در حال انجام و آینده کمک می‌کند. با کمک الگوهای پروژه می‌توانید گزارش‌ها را برای سازماندهی بهتر کار ویرایش و نگهداری کنید.

توانایی دیدن کارهایی که در حال انجام است، به فریلنسرها کمک می‌کند تا کار را به طور موثر مدیریت کنند. برای این منظور می‌توانید به راحتی و بصورت آنلاین نرم افزار مدیریت پروژه را برای پیگیری و مدیریت پروژه‌ها پیدا کنید.

۳. برای اینکه طبق برنامه پیش برویم

برای داشتن تعادل خوب در زندگی کاری، یک فریلنسر باید روز خود را از قبل برنامه‌ریزی کرده و متناسب با آن کار جدیدی را شروع کند. برای اطمینان از اینکه کار طبق روال به پایان برسد، باید زمان را در هر پروژه یادداشت کنید.

نرم افزار آنلاین مدیریت پروژه همراه با ابزار ردیابی زمان است که به شما کمک می‌کند تا بفهمید یک کار خاص چقدر زمان خواهد برد. این کار شما را متمرکز نگه می‌دارد و به شما کمک می‌کند تا کارهای خود را بهتر انجام داده و بتوانید از روز خود بیشترین بهره را ببرید.

۴. برای برقراری ارتباط بهتر با مشتریان

امکان پیگیری چندین پروژه باعث می‌شود تا گزارش پیشرفت آن‌ها به مشتری راحت‌تر باشد. یک ابزار مدیریت پروژه تولید آسان گزارش‌ها را تسهیل می‌کند که به صورت واضح تجزیه کامل وضعیت پروژه را نشان می‌دهد. این موضوع منجر به استفاده بهتر از وقت شما و مشتری می‌شود.

یک نرم افزار مدیریت پروژه باعث صرفه جویی در وقت با ارزش شما می‌شود، زیرا شما تمام اطلاعات را در یک مکان دارید که مشتری می‌تواند به آن‌ها دسترسی داشته باشد. همچنین به مشتری این فرصت را می‌دهد تا نظرات خود را ارائه داده و شما قبل از تحویل پروژه تغییرات لازم را انجام دهید.

۵. برای صدور صورتحساب دقیق به مشتریان

ایجاد صورتحساب به موقع برای یک فریلنسر ضروری است، زیرا درآمد آن‌ها به این موضوع بستگی دارد. اما وقتی مجبور هستید تا برای چندین پروژه و مشتری صورتحساب تهیه کنید، می‌تواند منجر به سردرگمی شود.

یک نرم افزار مدیریت پروژه به شما این امکان را می‌دهد تا برای هر کار در داخل یک پروژه مبلغ قابل قبولی را تنظیم کنید. هنگامی که از شما خواسته شد، به طور خودکار محاسبات را انجام داده و یک صورتحساب دقیق تولید می‌کند. شما می‌توانید صورتحساب را با مشتری به اشتراک بگذارید بدون اینکه نگران باشید که باید ساعت‌ها وقت خود را برای انجام دستی محاسبات صرف کنید.

نتیجه‌گیری

نکات فوق به وضوح نشان می‌دهد که یک نرم افزار مدیریت پروژه می‌تواند برای فریلنسرها سودمند باشد. پس از نصب این نرم افزار، به راحتی می‌توانید آن را برای کار بهتر و مدیریت زمان بهینه سازی کنید که در نهایت منجر به سود بیشتر می‌شود.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@Pooriarazmjoo

پوریا رزمجویی هستم

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید