mmj-sys
2 سال پیش توسط mmj-sys مطرح شد
20 پاسخ

قصد ندارین یک ادمین برا گفت و گو ها بزارین

واقعا فرومی که این همه کاربر فعال داره باید یک ادمین داشته باشه . حداقل ادم صفحه رو باز میکنه از بین یسری اسپم و غیره وقتشو نگیره
یک خرده اهمیت بدین یک ادمین حداقل از بین کاربرا بزارین چرندیات رو پاک کنه . کم کم داره بخش گفت و گو به لطف چند نفر سایت اشتراک میم میشه .


ثبت پرسش جدید
محمدحسن یگانه
تخصص : Full-Stack Web Developer Freel...
@mhyeganeh 2 سال پیش آپدیت شد
15

@rezajahangir
سلام و عرض ادب؛
حقیقتش تمایلی به شرکت در این بحث نداشتم. ولی چون منشن کردید و نظر خواستید عرض کنم که حقیقتش بله یکی از دلایلی که اخیرا به شخصه انگیزه کمتری به مشارکت در بخش پرسش و پاسخ ها دارم، سوالات سطح پایین و سطحی و حتی غیرقابل پاسخی هست که شاید تعدادشون هم اخیرا داره بیشتر میشه. و بد تر از اون هم بعضی پاسخ های سطحی و بعضا اشتباه به این موضوعات هست. یعنی هر چقدر اسکرول می‌کنم کمتر سوالی می‌بینم که بتونم نظر مفیدی راجع بهش بدم. به همین خاطر ترجیح میدم مشارکتی نداشته باشم.

این مسئله در انجمن های مشهور خارجی مثل StackOverflow معمولا تا جایی که دیدم به این صورت هست که اگر کسی سوال بی ربط، ناقص و یا حتی صرفا تکراری بپرسه، به قدری جو سنگینه و سایر کاربران بهش تذکر میدن که دیگه براش تجربه میشه و سری های بعد، حتما قبلش یک مقدار خودش وقت بذاره و اول سرچ کنه و اگر چیزی پیدا نکرد، با بیان دقیق و کامل مسئله و روش هایی که تا الان امتحان کرده و جواب نگرفته، از بقیه درخواست همفکری کنه.

به همین خاطر به نظرم اگر دنبال مقصر باشیم در درجه اول، کاربرانی هستند که سوالات کلی، غیرفنی و روی هوا می‌پرسند و حتی حاضر نیستند نصف خط توضیح بدن. چه برسه به اشتراک کد و اقداماتی که انجام دادن 😐

در درجه دوم کاربرانی که به این دسته از سوالات تذکر و بازخورد منفی (مثلا امتیاز منفی) نمیدن و یک پاسخ نامفهوم و سطحی هم به اون تاپیک اضافه می‌کنند.

و در درجه سوم هم شاید این سیاست و منطق محاسبه امتیاز و تجربه کاربری باشه که بر می‌گرده به مسئولین راکت و یکم کار رو خراب و سخت کرده. به نظرم اول اینکه با این منطق فعلی بجای «کاربران برتر» بهتر باشه بنویسیم «کاربران فعال‌تر» و اینجوری به حقیقت نزدیک تر باشه.
ثانیا معتقدم تمرکز اصلی، بیشتر از کمیت فعالیت ‌ها بیاد روی کیفیتشون. میدونم الان هم اینطوری هست. اما ظاهرا باز هم کمه.

یعنی امتیاز چندانی نباید به صرف پاسخ ثبت کردن و سوال مطرح کردن تعلق بگیره. بلکه مثلا اصل امتیاز ها باید به رای مثبت دریافت کردن یا انتخاب بعنوان بهترین پاسخ باشه. یا مثلا یک شاخص وجود داشته باشه که بیاد نسبت تعداد پاسخ‌های برتر یک شخص رو به تعداد کل پاسخ‌هایی که ثبت کرده اندازه گیری کنه. اینجوری من پاسخ دهنده هم بیشتر ترغیب میشم وقت بذارم و یک پاسخ کامل و دقیق همراه با رفرنس و نمونه کد و ... ثبت کنم و احتمالا فرد دارای سوال هم زودتر به پاسخش میرسه. اگر هم واقعا حرف جدید و مفیدی در اون حوزه ندارم ترجیح میدم سکوت کنم تا اون امتیازم خراب نشه.


عبدالرحمان کیانی
تخصص : Backend developer
@abdolrahman 2 سال پیش مطرح شد
5

موافقم واقعا نیازه که این بخش مدیریت بشه


مهدی اردشیر
تخصص : یه برنامه نویس
@mehdi0121 2 سال پیش مطرح شد
0

سلام
درسته باید باشه ولی فکر نکنم وقت کنند
و به هرکسی هم نمیتونن دسترسی بدن
هر چند موضوع اسپم با کمک کاربرای سایت حل میشه تا حدودی، ولی کامل نیست
اگه اسپمی دیدید حتما گزارش کنید و پیگری میشه به احتمال زیاد


میلاد-م
تخصص : توسعه‌دهنده رابط کاربری - Fron...
@milad 2 سال پیش آپدیت شد
6

@mehdi0121
رسیدگی نمیشه، رسیدگی می شدش که وضع اینجوری نبود. گزینه گزارش هم انگار تبدیل به یک گزینه بی معنی شده. من قبلا زیاد می زدم، الان دیگه کار کم فایده نمی کنم.

@hesammousavi
پیشنهاد می کنم: یک نفر رو بزارید با حساسیت بالا، هرزه گفتگوها، گفتگوهای تکراری، سوالات نامفهوم، سوالات بدون کد، سوالاتی که در حد جستجوی ساده در گوگل هستند، سوالات نامربوط به حوزه برنامه نویسی، سوالات مملو از غلط های املایی، سوالات با عنوان کلی، پیام های تبلیغاتی، پیام های مرتبط به گفتگوهای زیرخاکی، پیام های غیرفنی (تشکر، خواهش می کنم)، از دم حذف کنه.


رضا جهانگیر
تخصص : Full-Stack Developer
@rezajahangir 2 سال پیش مطرح شد
11

@hesammousavi
سلام خدمت جناب موسوی.
متاسفانه اخیرا شاهد سوالات بی معنا، دم دستی و مسخره ای در قسمت بحث و گفتگوها هستیم و از همه مهمتر نظارت نداشتن و پیگر نبودن شما و تیم راکت برای حل این مشکل.
از طرفی هم افرادی هستند که به هر سوالی دوست دارن جواب بدن و راجع بش اظهار نظر کنن و چیزی که من متوجه شدم هدف این افراد بالا بردن تجربه کاربری خودشون به هر نحوی هست، چون اگه دقت کنید یه سری از افراد واقعا توانایی حل مسئله رو ندارن و فقط یه لینک واسه طرف کپی میکنن و ارجاع میدن اونجا، روی صحبتم هم با این دوستان هست که لطف کنید با جواب های دم دستی و بچه بازی این روند رو ادامه ندین. (حرف هایی بود که باید زده میشد و باید این قسمت از سایت راکت یه بخش فنی باشه نه اینکه هر کسی که دلش میخواد بیاد یه سوالی مطرح کنه یا به سوالی جواب بده، در کل باید سوال ها و جواب ها فنی باشن)
جناب موسوی متاسفانه سایت شما تو ماه های اخیر داره از روند اصلی خودش روز به روز فاصله میگیره و عامل اصلی حال و روز این روزای راکت شما و تیمتون هستید، ما افرادی رو داریم که از سواد فنی بالایی برخوردار هستن ولی مطرح کردن سوال های اسپم باعث دوری این افراد از پاسخ به سوالات شده.
چندتا از دوستانی که متاسفانه به دلیل شرایط فعلی این بخش فعالیت کمتری دارند رو تگ میکنم و خوشحال میشم نظرشون رو بگن.
@mhyeganeh
@SobhanDadkhah
@eniack
@ali.bayat
@milad
@Alimotreb
@mohaligateway
@Rp76
و خیلی دوستان دیگر
و در آخر تشکر از دوست عزیزمون @mmj.sys که این گفتگو رو مطرح کردن و امیدوارم این حرفا باعث بشه در ادامه روند بهتری رو در این قسمت شاهد باشیم.
با آرزوی بهترین ها برای تمام دوستان.
موفق باشید.


حسام موسوی
تخصص : طراح و برنامه نویس
@hesammousavi 2 سال پیش مطرح شد
4

@milad
میلاد جان چرا رسیدگی نمیشه ! همه اسپم ها بررسی میشه بیشترین فردی که اسپم گزارش میکنه هم شمایی که باید تشکر کنم


حسام موسوی
تخصص : طراح و برنامه نویس
@hesammousavi 2 سال پیش مطرح شد
0

@rezajahangir

جناب موسوی متاسفانه سایت شما تو ماه های اخیر داره از روند اصلی خودش روز به روز فاصله میگیره و عامل اصلی حال و روز این روزای راکت شما و تیمتون هستید، ما افرادی رو داریم که از سواد فنی بالایی برخوردار هستن ولی مطرح کردن سوال های اسپم باعث دوری این افراد از پاسخ به سوالات شده.

رضا جان تو ماه های اخیر چرا از روند اصلی خود داره فاصله میکنه ؟ دقیقا چه کاری انجام دادیم که اینطوری داریم فاصله میگیریم ؟


رایموند
تخصص : مختصص وردپرس - برنامه نویس لار...
@Raymond 2 سال پیش مطرح شد
3

@rezajahangir
درود خوبی ..
اینکه جواب دهنده میاد پیوندها به اشتراک می گذارد به معنی ناتوانی در حل مسائل نیست.
نمی توان کل نوشته پیوند رو به اشتراک گذاشت.


مهدی اردشیر
تخصص : یه برنامه نویس
@mehdi0121 2 سال پیش مطرح شد
2

سلام مجدد
دقیقا @endworld
در ادامه بگم وقتی که جایی ،جواب اون سوال فرد رو کامل گذاشته چه نیازی هست که بخواد جواب رو تایپ کنه
و اینکه کسی که لینک میذاره یعنی برای اون سوال کمی وقت گذاشته و تونسته راه حلی تقریبی یا کامل رو برای اون فرد پیدا کنه
به امید موفقیت و امیدوارم از بحث اصلی خارج نشده باشیم
@rezajahangir


محمدحسن یگانه
تخصص : Full-Stack Web Developer Freel...
@mhyeganeh 2 سال پیش آپدیت شد
15

@rezajahangir
سلام و عرض ادب؛
حقیقتش تمایلی به شرکت در این بحث نداشتم. ولی چون منشن کردید و نظر خواستید عرض کنم که حقیقتش بله یکی از دلایلی که اخیرا به شخصه انگیزه کمتری به مشارکت در بخش پرسش و پاسخ ها دارم، سوالات سطح پایین و سطحی و حتی غیرقابل پاسخی هست که شاید تعدادشون هم اخیرا داره بیشتر میشه. و بد تر از اون هم بعضی پاسخ های سطحی و بعضا اشتباه به این موضوعات هست. یعنی هر چقدر اسکرول می‌کنم کمتر سوالی می‌بینم که بتونم نظر مفیدی راجع بهش بدم. به همین خاطر ترجیح میدم مشارکتی نداشته باشم.

این مسئله در انجمن های مشهور خارجی مثل StackOverflow معمولا تا جایی که دیدم به این صورت هست که اگر کسی سوال بی ربط، ناقص و یا حتی صرفا تکراری بپرسه، به قدری جو سنگینه و سایر کاربران بهش تذکر میدن که دیگه براش تجربه میشه و سری های بعد، حتما قبلش یک مقدار خودش وقت بذاره و اول سرچ کنه و اگر چیزی پیدا نکرد، با بیان دقیق و کامل مسئله و روش هایی که تا الان امتحان کرده و جواب نگرفته، از بقیه درخواست همفکری کنه.

به همین خاطر به نظرم اگر دنبال مقصر باشیم در درجه اول، کاربرانی هستند که سوالات کلی، غیرفنی و روی هوا می‌پرسند و حتی حاضر نیستند نصف خط توضیح بدن. چه برسه به اشتراک کد و اقداماتی که انجام دادن 😐

در درجه دوم کاربرانی که به این دسته از سوالات تذکر و بازخورد منفی (مثلا امتیاز منفی) نمیدن و یک پاسخ نامفهوم و سطحی هم به اون تاپیک اضافه می‌کنند.

و در درجه سوم هم شاید این سیاست و منطق محاسبه امتیاز و تجربه کاربری باشه که بر می‌گرده به مسئولین راکت و یکم کار رو خراب و سخت کرده. به نظرم اول اینکه با این منطق فعلی بجای «کاربران برتر» بهتر باشه بنویسیم «کاربران فعال‌تر» و اینجوری به حقیقت نزدیک تر باشه.
ثانیا معتقدم تمرکز اصلی، بیشتر از کمیت فعالیت ‌ها بیاد روی کیفیتشون. میدونم الان هم اینطوری هست. اما ظاهرا باز هم کمه.

یعنی امتیاز چندانی نباید به صرف پاسخ ثبت کردن و سوال مطرح کردن تعلق بگیره. بلکه مثلا اصل امتیاز ها باید به رای مثبت دریافت کردن یا انتخاب بعنوان بهترین پاسخ باشه. یا مثلا یک شاخص وجود داشته باشه که بیاد نسبت تعداد پاسخ‌های برتر یک شخص رو به تعداد کل پاسخ‌هایی که ثبت کرده اندازه گیری کنه. اینجوری من پاسخ دهنده هم بیشتر ترغیب میشم وقت بذارم و یک پاسخ کامل و دقیق همراه با رفرنس و نمونه کد و ... ثبت کنم و احتمالا فرد دارای سوال هم زودتر به پاسخش میرسه. اگر هم واقعا حرف جدید و مفیدی در اون حوزه ندارم ترجیح میدم سکوت کنم تا اون امتیازم خراب نشه.


رضا جهانگیر
تخصص : Full-Stack Developer
@rezajahangir 2 سال پیش مطرح شد
5

@hesammousavi
یکیش همین بخش بحث و گفتگو هست که نظارتی روش انجام نمیشه و مورد دوم اینه که توی راکت شما شعارتون اینه که بهترین باشید.
دوره های زیادی رو قرار میدین ولی تو بحث بروزرسانی ضعف دارین و دوره ها رو به موقع به روز نمی کنید، به یه سری از دوره ها خیلی بها داده میشه و یه سری دوره دیگه نه، دوره ها کم باشن و به روز بهتر از اینه که صد تا دوره باشه ولی دو سالی یه بار و یا حتی بیشتر آپدیت بشن.
امیدوارم همیشه موفق باشید.


رضا جهانگیر
تخصص : Full-Stack Developer
@rezajahangir 2 سال پیش مطرح شد
3

@endworld
@mehdi0121
دوستان عزیز من منظورم این نیست کسی که لینک میذاره توانایی حل مسئله نداره، بارها دیدم که طرف اومده یه سوالی پرسیده و کسایی که جواب میدن، میگن به این لینک برو، بعد که طرف میاد ازش راجع به همون لینک سوال میپرسه دیگه نمیتونه جواب بده و‌ طرف دیگه پیداش نمیشه و طرف ۲۰ اومده ۱۰ تا سوال رو پشت سر هم جواب داده، همه رو لینک گذاشته، یعنی حتی حاضر نشده یه ذره خودش توضیح بده، فقط نوشته یه نگاه به این لینک بنداز و بعدشم لینک و تمام.
با آرزوی بهترین ها برای شما دوستان عزیز


رضا جهانگیر
تخصص : Full-Stack Developer
@rezajahangir 2 سال پیش مطرح شد
0

@mhyeganeh
تشکر از شما بابت وقتی که گذاشتین و نظرتونو ثبت کردید.
موفق و پیروز باشید.


Mohammad
تخصص : 5656565
@Reza.7 2 سال پیش مطرح شد
6

کاملا باهات موافقم
سایت راکت بدجوری افت کرده یکی دوسال پیش خیلی بهتر بود
دلایل افت
1- عدم نظارت به بخش بحث و گفت و گو
2- عدم توجه به درخواست های کاربران ( شاید 100 نفر گفتن که این بخش ماموریت خرید اشتراک رو بردارید ولی ...)
3- بد قولی در زمان انتشار دوره ها ( دوره سئو دوساله همینجوری مونده هیچی اضافه نشده هرروز چک میکنیم اتفاقی نمیوفته)
جدیدا خود اقای موسوی هم دوره های خیلی کمی میزارن شاید سالی 2 تا
مثلا دوره احراز هویت در لاراول یکسال پیش انتشار داشته و این دوره ناقصه هنوز کامل نشده, این درست نیست نصف دوره برای یکسال قبل باشه , نصفش برای دوسال بعد .تمام پکیج ها و فریم ورک ها بعد از دوسال کلی تغییر می کنند دیگه کارایی نداره
یا دوره آموزش فلاتر از صفر برای چند ماهه پیشه و فقط 2 قسمت اومده
کسی که قبل از عید به امید آموزش فلاتر از صفر اشتراک ویژه خریده هدر رفته
4- عدم دسترسی به کاربران دوره بعد از آپدیت . فقط دوره شی گرایی در php بود که کاربران قدیمی هم دسترسی داشتند و جدیدا هر دوره ای که اقای موسوی درست می کنند می گن این آپدیت دوره نیست محتوا عوض شده دوره جدیده


Morteza Khodarahmi
تخصص : Backend Developer
@mrkhodarahmii 2 سال پیش مطرح شد
1

@hesammousavi
درود
متاسفانه فیدبک های کاربران راکت جدی گرفته نمیشه..
من چندین بار سوالاتم پاسخ داده نشد و دلیلش هم این بود که دوستانی که تخصص کافی رو دارن و میتونن کمک کنن نیستن اصلا...
یکم که ریشه یابی کنید متوجه میشید اینقدر سوالات دم دستی و غیر مرتبط پرسیده میشه که تمایلی برای پاسخ دادن نمیمونه.
من فکر میکنم برای سوالات باید امتیاز ثبت بشه و مثل stackoverflow اگر کاربری چندین بار امتیاز منفی بگیره اجازه پرسیدن سوال رو نداشته باشه تا اصلاحش کنه..


حسام موسوی
تخصص : طراح و برنامه نویس
@hesammousavi 2 سال پیش مطرح شد
7

تشکر از همگی دوستان، لطفا موارد بیشتری، یا پیشنهاداتی اگر دارید بفرستی حتما بررسی بیشتری میکنیم تا بتونیم روند رو بهتر و کارا تر کنیم.
برای مثال مواردی که @mhyeganeh گفت بنظرم درسته مخصوصا

یعنی امتیاز چندانی نباید به صرف پاسخ ثبت کردن و سوال مطرح کردن تعلق بگیره. بلکه مثلا اصل امتیاز ها باید به رای مثبت دریافت کردن یا انتخاب بعنوان بهترین پاسخ باشه. یا مثلا یک شاخص وجود داشته باشه که بیاد نسبت تعداد پاسخ‌های برتر یک شخص رو به تعداد کل پاسخ‌هایی که ثبت کرده اندازه گیری کنه. اینجوری من پاسخ دهنده هم بیشتر ترغیب میشم وقت بذارم و یک پاسخ کامل و دقیق همراه با رفرنس و نمونه کد و ... ثبت کنم و احتمالا فرد دارای سوال هم زودتر به پاسخش میرسه. اگر هم واقعا حرف جدید و مفیدی در اون حوزه ندارم ترجیح میدم سکوت کنم تا اون امتیازم خراب نشه.

که اینو حتما انجام میدیم


امیرعلی نعمتی سوق
تخصص : front-end developer
@amiralinematisuq 2 سال پیش مطرح شد
2

@hesammousavi @arastoo
از قسمت گفت وگو ها هم که رد بشیم قسمت مقالات هم ضعف عجیبی داره
من هر روز اون قسمت رو چک میکنم ولی متاسفانه نود و نه درصد مقالات مخاطبشون افراد تازه کار یا حتی اون هایی که تازه قصد شروع دارن هستند
و تقریبا همشون هم ترجمه های ناقص , کلماتی که اشتباه املایی (توی چند وقت گذشته این مورد تقریبا حل شده) و اشکالات گرامری در مقالات رو میتونیم ببینیم
حتی اگر از این ها بگذریم خیلی وقته که یه مقاله درست و حسابی توی سایت قرار نگرفته و بیشتر اونا تکراری هستند مثلا 200 تا مقاله درباره افزونه های گوگل و vscode هستند که از قضا توی اونها کلا شاید 20 تا افزونه باشه و فقط عنوان عوض شده مثلا برید ببینید افزونه پریِتر بار ها معرفی شده با این وجود که باگ هایزیادی داره، از این هم بگذریم از مقالات بعضا قدیمی داره استفاده میشه که ضعف هایی که ری اکت توی نسخه های 17 و 18 برطرف کرده رو باز توسط مقالات معفی اون داره معرفی میشه
از مقالات هم که بگزریم دوره ها...
دوره های نا تمام، ناقص و حتی شروع نشده کهنمونش زیاده واقعا زیاد
حتی دوره هایی که توسط اون ها راکت معروف شد مثل react-netive کلا رها شدن و هنوزم دارن فروش میرن در عین حال که خود اقای موسوی هم بار ها قبول کردن که دوره دبگه به دردنمیخوبه
کیفیت پایین ضبط یه سری دوره های قدیمی هم خیلی رو مخه مثل flexbox و git و دوره هایی که سال هاست قراره که قرار بگیرن مثل ری امت و ویو پروژه محور و دوره سئو و... و ناقصی های دوره هام زیاده مثلا دوره های react ,rwdux, node.js و...
امیدوارم که به این ها برسید


حسام موسوی
تخصص : طراح و برنامه نویس
@hesammousavi 2 سال پیش مطرح شد
0

@amiralinematisuq

دوره های نا تمام، ناقص و حتی شروع نشده کهنمونش زیاده واقعا زیاد

دوره های ناقص منظورت چیه؟
https://roocket.ir/series?order=uncomplete
3 دوره در این لیست هست

  • آموزش Redux : تازه شروع شده یعنی امروز
  • آموزش فلاتر از صفر : که بخاطر اومدن ورژن 3 از اول دارم قسمت های که ضبط کرده بودم رو ضبط میکنم
  • آموزش احراز هویت در لاراول : که در طول دوره گفتم این دوره باز می مونه هر زمان چیزی بهش اضافه شد قرار میدم

دوره React Native رها نشده ، قرار گرفت و الان هم میبینم که دیگه ارزش نداره کار با React Native و دیگه بازتولیدش نمیکنم

ناقصی های دوره هام زیاده مثلا دوره های react ,rwdux, node.js و...

نمیفهمم چه ناقصی داره ، همه این سه دوره ای که گفتی کامل هستند

react و vue پروژه محور

دوره هاشون در سال جاری قرار میگیرن اما اینطور نیست که با دیدن دوره های اولشون کاری نتونید انجام بدید

اما در مورد مقالات
مقالات تخصصی نمیشه قرار داد، چون اکثرش دارن شروع به کار میکنن، و اینکه مخطاب خاص داره مقالات تخصصی کمتر میتونیم به اون سمت بریم که چنین مقالاتی قرار بدیم، اما یه فکری بخاطرش میکنیم

در حال حاضر حدود مقالاتی که در طی یکسال گذشته قرار گرفته، به دلیل اینکه یه ویراستار کار بلد بالا سرش هست از نظر املای و گرامری مشکلی ندارند (به غیر اینکه گاهن چیزی باشه که طبیعی هست در این حجم)


ارسطو عباسی
تخصص : کارشناس تولید و بهینه‌سازی محت...
@arastoo 2 سال پیش مطرح شد
1

ممنون از وقتی که گذاشتی برای انتقاد از سیستم کلی راکت. اما در باب مقالات:
من تقریبا روزانه ده ها بار به وبسایت‌های آموزش محور (دوره ویدیویی) سر می‌زنم و وبسایت‌های بزرگ انگلیسی زبان رو می‌بینم. سیستم کاری‌شون به این شکل هستند که در خدمت دوره ها مقالات نوشته میشند و بجز وبسایت‌هایی که کار اصلی‌شون مقاله نویسی هستش وبسایت‌های دیگه هم به شکل ما پیش می‌رند.
همونطور که آقای موسوی گفتند به نظر نمیرسه که مشکلات ساختاری و گرامری وجود داشته باشه مگه تعداد محدودی که البته من آخر هر هفته پنجشنبه‌ها یک بار دیگه به مقالاتی که توی هفته منتشر میشن نگاه دوباره‌ای میندازم.


امیرعلی نعمتی سوق
تخصص : front-end developer
@amiralinematisuq 2 سال پیش آپدیت شد
2

دوره سئو هم خیلی وقته منتطرشم
دوره react هم به خیلی از هوک ها نپرداختید
دوره جدید redux رو هم ندیده بودم
اشکالات گرامری و املاییم نوشته بودم که جدیدا بهتر شده و مشکلات املایی هم تقریبا به 0 رسیده ولی بازم میتونیم به مشکلات گرامری باز گیر بدیم
دوره های قدیمیم که پر از نویز هستند و ارزش دیدن ندارن ولی از حق نگذریم محتوای دوره ها عالی هستند ولی بازم میتونید یه سری دوره ها هم واقعا بهشون برسید خیلیاشون یه سری کاستی ها دارن هرچندکم
ممنون از پاسخ گویی
@hesammousavi @arastoo


میلاد-م
تخصص : توسعه‌دهنده رابط کاربری - Fron...
@milad 2 سال پیش آپدیت شد
4

@hesammousavi
پیشنهادم اینه که: به مانند نسخه پیشین راکت، برای خود پرسش اصلی هم گزینه "تایید و رد" بذارین. لااقل برای این گفتگوهای کم ارزش و پُر اِشکالی که برخی کاربران مطرح می کنند، امکان بازخورد منفی فراهم میشه. / همچنین برای پرسش‌های مناسب هم میشه بازخورد مثبت داد.


برای ارسال پاسخ لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام