سلام وقت بخیر دوستان یک مورد انبار بود از قبل میخواستم بهینه ش کنم.
انبار به این صورت هست که :
-یک سری وسایل هست مثل میز و صندلی و کامپیوتر و محافظ و ... که تحویل شخص میشه و بعد از مدتی تحویل میده یا با یه وسیله دیگه جایگزین میشه.
-یک سری ابزار و تجهیز هست که به شخص امانت داده میشه و بعد از چند روز عودت میشه (تقریبا مثل فیلد بالا فقط تو مشخصات کمی متفاوت هست)
-یک سری از وسایل هم هست که به صورت مواد مصرفی هست مثل اسپری یا خودکار یا کاغذ یا ....
در سیستم فعلی برای موارد بالا سه جدول هست که اموال اداری در یک جدول - تجهیزات در یک جدول و مواد مصرفی در یک جدول ذخیره شده.
اموال و تجهیزات در اکثر خصوصیات یکسان هستند هر تجهیز و اموالی کد اموال داره و سازنده و کد تجهیز و غیره. هست
ممنون میشم یه دید کلی یا راهنمایی برای حل این مسئله بفرمایید که میشه مدیریت اینا رو تو یه جدول یا فرم داشت یا نه.
ممنون
به Ramin Mor کمک کنید تا مشکل خودش را حل کند؛ اینطور میتوانیم با هم پیشرفت کنیم.
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟