سلام وقت بخیر دوستان
یه راهنمایی میخواستم برای قسمتی از انبار که چند حالت مختلف داره.
یه سری ابزار هایی هست که دارای شماره اموال هستن و به صورت امانت تحویل داده میشن و بعد از مدتی عودت میدن مثل امانت کتاب از کتابخونه
یه سری مواد مصرفی داریم که خب چون مصرفی هستن کد اموال براشون زده نمیشه و طرف میبره استفاده میکنه ا و برگشت داده نمیشه.
یه سری هم ابزار و وسایل هست که کد اموال نداره مثل باتری اضافه یا پیچ گوشتی و غیره اینا هم تحویل داده میشه و بعد مدتی برمیگرده.
یه سری اموال هم هست کد اموال داره ولی مثل میز یا صندلی به کاربر تحویل داده میشه و ممکنه تو طولانی مدت عودت بشه(اینو با اولی میشه یکی در نظر گرفت)
برای چنین شرایطی چه جداولی پیشنهاد میدین؟(خود تجهیزات و مواد مصرفی در انبار چطور ثبت بشه)
به Ramin Mor کمک کنید تا مشکل خودش را حل کند؛ اینطور میتوانیم با هم پیشرفت کنیم.
آیا مایل به ارسال نوتیفیکیشن و اخبار از طرف راکت هستید ؟