متریال دیزاین امروزه به یک سیستم طراحی قدرتمند و انعطاف پذیر تبدیل شده است و زمانی که از آن در پروژه های خود استفاده میکنید قطعا لذت خواهید برد . در زیر لیست 11 وبسایت الهام بخش برای طراحی متد متریال دیزاین را قرار دادیم تا شما با استفاده از آنها بتوانید طراحی های ویژه ای در حوزه ای متریال دیزاین بر...
Material Kit یک مجموعه متریال است که بر اساس فریمورک بوت استرپ ایجاده شده است ، به همین خاطر کسانی که با بوت استرپ کار کرده اند به راحتی میتوانند از این مجموعه استفاده کنند و اپلیکیشن های خود را به صورت متریال بسازند این مجموعه بیشتر component های بوت استرپ را پوشش میدهد . برای ورود به این kit میتوا...
در برنامهنویسی معمولا یک سری مسئله های خیلی ساده و شناخته شدهای داریم که بسیار پر رخداد و تکراری هستند. برای حل این مسئلهها هرکسی احتمالا یک راهحلی ارائه می دهد. در طول زمان برای این مسائل یک سری راهحل استاندارد و قابل تکرار نیز ارائه شده است که به آن ها الگوهای طراحی می گوییم.
آداپتر پترن در اصل یک دیزاین پترن از نوع Structural است که به شما این امکان را میدهد تا یک کلاس را با اینترفیس متفاوتی نیز سازگار کنید؛ این کار امکان استفاده از کلاس توسط سیستمی که از متدهای فراخوانی مختلفی استفاده میکند را امکانپذیر مینماید.
الگوی پل، یک الگوی طراحی در مهندسی نرمافزار است که به معنای "جداسازی یک انتزاع از اجرای آن به طوری که این دو بتوانند به صورت مستقل تغییر پذیر باشند."میباشد. این الگو توسط باند چهار نفره (GoF) معرفی شده است.الگوی پل از گروههای قالبدار و گروههای تجمعی و بعضاً ارثبری برای جداسازی مسئولیتها در طبق...
الگوی سازنده یک الگوی مهندسی نرمافزار به منظور ایجاد اشیا می باشد. این الگو به منظور حل وجۀ دیگری از مشکل ساخت و تنظیم اشیا در برنامه نویسی معرفی شده است. مشکل بدین شرح است که گاهی نیاز است هنگام ساخت یک شی تعداد زیادی پارامتر را به سازندۀ ( constructor ) آن تحویل دهیم و این کار برنامه نویسی و همچن...
متریال دیزاین یکی از سیستمهای محبوب برای طراحی بصری است که توسط شرکت گوگل توسعه داده شده است. هدف این سیستم طراحی دادن قابلیت کافی به توسعهدهندگان برای ایجاد یک رابط کاربری یکسان روی پلتفرمهای مختلف است. اپلیکیشنهایی که از قواعد متریال دیزاین پیروی میکنند ظاهری زیبا داشته و به خوبی روی سیستمعا...
استراتژی پترن درواقع نوعی از دیزاین پترنهای Behavioral است که به شما اجازه میدهد راهکارهایی که برنامهٔ مورد نظرتان باید اجرا کند، بسته به شرایط خاصی که در Runtime (یا هنگام اجرای برنامه) برایش رخ میدهد را انتخاب نمایید. شما 2 الگوریتم مختلف را داخل 2 کلاس جدا از یکدیگر بهاصطلاح Encapsulate میک...
دیزاین پترن repository یکی از الگوهای طراحی در پارادایم طراحی الگوی نرمافزار است. تا آنجا که میدانیم، الگوهای طراحی نرمافزار بهترین روش برای طراحی و نگهداری کد به روشی بهتر است
یکی از پراستفادهترین روندهای طراحی که در حال حاضر استفاده میشود، طراحی متریال است. طراحی متریال در حقیقت یک زبان طراحی است که کمک می کند کاربران بتوانند به صورت بسیار سریعی از طراحی متوجه شوند و آن را درک کنند. طراحی متریال نسخههای مختلفی از کاردها را نمایش میدهد که هرکدام دارای ویژگیهای منحصرب...
در برنامه نویسی شی گرا ، الگوی روش کارخانه یک الگوی خلاقانه است که از روش کارخانه برای حل مسئله ایجاد اشیاء بدون نیاز به تعیین دقیق کلاس شئ که ایجاد می شود، استفاده می شود.
مدل شئگرا برگه نوعی از دیزاین پترن است که برای خودکارسازی تستها در جهت نقویت کردن پایداری تست و کم کردن کدهای تکراری استفاده میشود. یک شئ برگه، در واقعا کلاسی در شئگرایی است که به عنوان یک اینتفریس در صفحه مربوط به AUT شما قرار میگیرد
طراحی متریال گوگل، مشخصهای برای سیستم طراحی بصری، حرکتی و تعاملی یکپارچه است که با دستگاههای مختلف سازگار میباشد. با ظهور React، Vue، Angular و وب کامپوننتها، طراحی متریال تبدیل به یک راه محبوب برای استایلبندی بلوکهای رابط کاربری برنامه شده است
در برنامه نویسی به صورت شئ گرا، دیزاین پترنی وجود دارد به نام زنجیره مسئولیت که متشکل از یک مخزن شامل اشیاء فرمان و مجموعه ای از اشیاء پردازش است. هر شئ پردازش حاوی منطقی است که انواع اشیاء فرمان را که می تواند آنها را مدیریت کند تعریف می کند
الگوی کارخانه انتزاعی، در الگوهای نرمافزاری روشی برای جمعبندی گروهی از کارخانههای مجزا است که ساختار مشابهی دارند ولی از کلاسهای مختلفی تشکیل شدهاند، میباشد.
این مجموعه رابط کاربری بر مبنای Material Design طراحی شده تا شما دوستان عزیز بتوانید به آسانی و به سرعت پروژه هایتان را با جدیدترین متد طراحی انجام بدهید. این مجموعه شامل همه ای المنت ها از جمله ویچکت ها ، دکمه ها و فرم های بوده که کاملا قابل شخصی سازی و بهینه سازی می باشد !علاوه بر این ، این مجموعه...
در برنامه نویسی کامپیوتری، مقداردهی اولیهٔ تنبل به انگلیسی ( Lazy Initialization) یک الگو برای به تأخیر انداختن ساخت یک شیء میباشد، به طوری که محاسبه و ایجاد شیء مورد نظر تا زمانی که به آن شیء نیازی نباشد معوق میشود.