یلدا ادامه داره... ❤️ ۴۰ درصد تخفیف همه دوره‌ها

استفاده از تخفیف‌ها
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
نام تجاری وب سایت شخصی خود را چگونه بسازید و رشد دهید؟
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 9 دقیقه

نام تجاری وب سایت شخصی خود را چگونه بسازید و رشد دهید؟

به عنوان یک طراح وب،  شما قدرت رقابت قوی دارید. تعداد زیادی از حرفه‌ای‌ها خدمات مشابهی را ارائه می‌دهند که لزوما دارای همان کیفیت نیستند و گاهی اوقات هزینه‌های بیدادگرانه‌ای می‌گیرند.  شما ممکن است متوجه شوید که باید با ایجاد و رشد نام تجاری شخصی خود، از جمعیت گمنام بیرون بیایید.

ساختن برند تجاری خودتان کمک می‌کند تا مشتریان بالقوه و منحصربه فرد بدانند که بهترین گزینه در دسترس، شما هستید و کاری که شما انجام می‌دهید ارزان نیست و یا چیزی در مایه‌های تحویل دادن غذای فست فود نیست. برآوردن انتظارات مشتری، زمان و تخصص لازم شما را می‌گیرد و اینگونه است که مهارت‌های شما شناخته می‌شود.

اما چگونه این کار انجام شدنی است در حالی که احتمالا پول و زمان بسیار کمی در دست و بال دارید؟ بنابراین در اینجا شما یک راهنمای گام به گام برای داشتن نام تجاری شخصی خودتان را  پیدا خواهید کرد که تقریبا هیچ هزینه‌ای از شما نمی‌گیرد.

مرحله 1 - نام تجاری خود را مشخص کنید 

اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که باید شروع به ساختن نام تجاری شخصی خود و تعریف آنچه که معنی واقعی آن است، کنید. به عبارت دیگر، آنچه که از شما خواسته شده است این است که تصمیم بگیرید چگونه می خواهید توسط مشتریان درک شوید و قول‌ و وعده‌های را که می دهید، معرفی کنید؟

برای شروع، شما باید روی نقاط قوت و تخصص خود متمرکز شوید. چه چیزی باعث می‌شود که بهترین انتخاب برای آن‌ها باشید؟چرا آنها باید با شما ارتباط برقرار کنند و با بقیه نه؟ ارزش افزوده‌ای که می‌توانید به مشتریان خود ارائه دهید چیست؟

شما می‌توانید از بهترین قیمت گذاری و تحویل سریع به نفع خود استفاده کنید. بهتر است برای این کار تکنیک های خاص یا نرم افزارهای ویژه، بررسی‌های نامحدود، نمونه کارهای درجه یک، گواهی نامه های 5 ستاره و چیزهای دیگری را لیست کنید.  بنابراین شما می‌توانید این نکات را در پیام‌های شخصی خود استفاده کنید و بر تعداد مشتریانتان بیفزاید.

در این بین شرکت‌هایی هستند که برای این نام تجاری از نام صاحب اصلی شرکت استفاده می کنند، بنابراین، به عنوان یک فریلنسر، شما نباید این قضیه را نادیده بگیرید. همچنین به یاد داشته باشید چیزی که در حال فروش آن هستید می تواند روی نام تجاری کارتان تاثیر داشته باشد.. اگر در شروع کار می‌خواهید با تقلب یا غلبه کردن، مشتریان بیشتری را به دست بیاورید، مطمئن باشید آن‌ها به زودی مطلع می‌شوند و به محض این که متوجه تقلب شما شوند، فرار خواهند کرد. علاوه بر این ، بازخورد بسیار بدی را به دنبال خواهد داشت و در بلندمدت حتی بدتر از آن هم اتفاق خواهد افتاد. بنابراین همیشه خودتان باشید و سبک خودتان را پیدا کنید.

مرحله 2 – هدف شما تجزیه و تحلیل مخاطبان 

اکنون که شما می دانید، کدام نوع از خدماتتان به فروش می‌رسد، وقت آن است که تصمیم بگیرید که چه کسی آن را قرارداد کند. در مورد مشتریان بالقوه خود و ویژگی‌های آن‌ها فکر کنید وخودتان را به جای آن ها بگذارید. حالا آنچه را که از یک طراح وب انتظار دارید انجام دهید.

آیا آن‌ها متعلق به یک صنعت خاص هستند؟ در صورتی که شما فقط از تخصص چند نفر از آن‌ها اطلاع دارید. آیا آن‌ها در قراردهایشان از فریلنسرها استفاده می‌کنند؟ آیا نیاز به توضیح دادن مزایای برخورد با یک کارگر از راه دور را دارید؟ بالاتر از همه، کجا می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید؟ و بهترین کانال و راه ارتباط با آن‌ها چیست؟

از سوی دیگر، زمان زیادی را باید صرف تلاش برای یادگیری نحوه برقراری ارتباط با مشتریان خود کرد. بنابراین هنگامی که آن‌ها با شما تماس می‌گیرند، شما هیچ قراردادی را از دست نخواهید داد.

مرحله 3 – حساب کنید چقدر زمان دارید

امروزه همه‌ی ما به کارهایی مشغولیم و زمان خود را صرف آن ها می‌کنیم، اما اگر می‌خواهید مارک شخصی خود را رشد دهید، مجبور خواهید بود وقت خود را صرف آن کنید. با این حال، قابل درک است که شما باید در اینجا واقع بینانه باشید، زیرا شما باید کاری را که قبلا در دست داشته‌اید را نیز انجام دهید.

بنابراین، فکر کنید که چقدر زمان می‌توانید در روز یا هفته برای ایجاد و رشد نام تجاری شخصی خود به عنوان یک طراح وب صرف کنید. برای اینکار باید در نظر بگیرید که این فقط ارسال محتوا در اینترنت نیست بلکه پاسخ دادن به نظرات و ایمیل‌ها به همان اندازه که شما می‌توانید انجام دهید، مهم هستند. علاوه بر این، شما باید معیارهای خود را نظارت و تجزیه و تحلیل کنید.

شما می توانید ساعت های بیشتری را کنار بگذارید، در این حالت نتایج بهتر و سریعتری را دریافت خواهید کرد. اما شما با 30 دقیقه در روز چه میزان می‌توانید کار کنید؟

مرحله 4 – حضور آنلاین داشته باشید

امروزه حضور آنلاین قوی، ارزان ترین و ساده ترین راه برای ساخت یک نام تجاری شخصی است. به خصوص به عنوان یک طراح وب. اما در نظر بگیرید که بدون داشتن پروفایل در مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی و نمونه کارهای آنلاین قوی این کار یک خودکشی حرفه ای به حساب می آيد.

پس مطمئن شوید که

  1. نمایه LinkedIn شما به روز است، زیرا بسیاری از مشتریان بالقوه ممکن است بخواهند CV شما را از آنجا ببینند.
  2. توییتر شما پر از مقالات و نکات در مورد طراحی وب است.
  3. با استفاده از Pinterest نمونه کارها خود را به نمایش گذاشته و بررسی می‌کنید.
  4. حداقل، یک وب سایت پایه‌ای زنده و نمونه کار دارید.
  5. اگر فیس بوک شما خصوصی است از آن برای اهداف حرفه‌ای استفاده نکنید.
  6. از یک برنامه مانند Hootsuite استفاده می‌کنید، تا همه پست‌های هفتگی خود را برنامه ریزی کنید.

مرحله 5 - نوشتن درباره طراحی وب (و انتشار آن)

اگر می‌خواهید به عنوان یک مقام در زمینه کاری خود دیده شوید، شناسایی کاملی از آن مقام داشته باشید. برای مثال به عنوان یک طراح وب شاید شما باید مهارت‌های خود را نشان دهید و مقالات یا پست‌های مربوط به طراحی وب بنویسید.

برای مثال سعی کنید با داشتن یک وبلاگ یا وبسایت این کار را انجام دهید. بعد از مدتی خواهید دید که شهرت شما سازمانی شده و می توانید با اعتماد بیشتری روی برندسازی کار کنید. شما همچنین می توانید متون را به طور مستقیم در LinkedIn و سایر کانال‌های رسانه‌ اجتماعی پست کنید.

برای انجام این کار، اطمینان حاصل کنید که شما با آخرین روند در بازاریابی دیجیتال به روز می‌شوید، بنابراین متون شما مرتبط خواهند بود. فراموش نکنید که مقاله خود را در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و در سایر سایت‌های مربوط، وبلاگ‌ها و انجمن‌ها نظر دهید.

نگران نباشید اگر شما در این منطقه جدید هستید و فکر می‌کنید که اگر زیاد صحبت نکنید بهتر است، پس مهارت‌های جدیدی را که یاد گرفته‌اید به اشتراک بگذارید (زیرا این همان چیزی است که باید برای شما اولویت داشته باشد) در این صورت مطمئن باشید که دیگران شما را دنبال خواهند کرد.

مرحله 6 - بعضی از کانال های آفلاین را نیز آزمایش کنید

علیرغم اینکه شما به صورت آنلاین کار می‌کنید، اما نباید از استفاده بیشتر فرصت‌های آفلاین برای رشد نام تجاری شخصی غافل بود. کنگره‌ها، کارگاه‌های آموزشی، انتشارات رسانه‌های جمعی، کنفرانس ها می‌توانند مشتریان زیادی را برای شما به ارمغان بیاورند و شما را یک باره به یک قدرت تبدیل کنند.

بنابراین اگر برایتان فرصتی جهت انتشار مقاله  توسط یک روزنامه محلی وجود داشته باشد، برای مصاحبه با یک ایستگاه رادیویی یا برای ارائه در یک کنگره، حتما آن را انجام دهید. برخی از روش‌های کسب و کار قدیمی را با دیگران در میان بگذارید و تا هرچقدر که ممکن است به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید.

رویدادهای کوچک را نیز نادیده نگیرید. اگر از شما دعوت شده است تا با یک کلاس کوچک از دانش آموزان درباره طراح وب صحبت کنید، با لبخند و روی گشاد آن را بپذیرید. 

در نتیجه

ساختن و رشد نام تجاری شخصی شما به عنوان یک طراح وب ممکن است دلسرد کننده باشد اما شما به راحتی می‌توانید به آن دست پیدا کنید. شما فقط باید مطمئن شوید که نقاط قوت خود را می‌شناسید و همچنین مردم را از آن‌ها آگاه می‌کنید.

همه چیز را هموار کنید و از نشان دادن مهارت‌های خود نترسید. با کمی وقت و پول، روز نه‌چندان دوری فرا می‌رسد که  شما بهترین مشتریان خود را در آ‌ن‌جا بیابید.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@kh.mohamadi58

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید