نگاهی به بهترین آیکون‌های IconShock 2.0
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 6 دقیقه

نگاهی به بهترین آیکون‌های IconShock 2.0

آیکون‌ها یکی از مهمترین جنبه هایی هستند که طراح باید در جعبه ابزار خود داشته باشد. آنها قسمت مهمی از هر رابط کاربری عالی به حساب می آیند. 

یکی از مشکلات این موضوع این است که پیدا کردن آیکون های مناسب کار بسیار سختی است. درست است، آیکون ها را می توانید هر جا پیدا کنید. اما بیشتر اوقات ممکن است آنها را در رنگ مناسب یا اندازه‌ای که واقعا می خواهید پیدا نکنید. در نهایت این وضعیت موجب می شود که چیزی را در پروژه تان استفاده کنید که دوست ندارید. 

این‌ها دلایلی بودند که باعث می شوند IconShock 2.0 بسیار منحصر به فرد باشد. در این ابزار بیش از ۲ میلیون آیکون در ۴۰۰ مجموعه مختلف وجود دارد. جدای از آنها در این ابزار بیش از ۳۰ استایل مختلف برای حالت های مختلف قرار گرفته که همه براساس طرح های وکتور هستند. اما اینها تنها موارد جزئی از توانایی های IconShock 2.0 هستند، بیایید نگاه دقیق‌تری به آن بکنیم.

  

شخصی سازی برای تطبیق دادن با نیاز‌های‌تان

حالتی وجود دارد که شما آیکونی را دانلود می کنید و پس از آن سعی در تطبیق دادن آیکون با پروژه تان می کنید. اما حالت دیگری وجود دارد که شما در آن قبل از دانلود آیکون آن را شخصی سازی می کنید. در نهایت شما آیکونی را در اختیار خواهید داشت که مورد علاقه خودتان است. IconShock شما را قادر می سازد تا چنین شخصی سازی را به بهترین نحو انجام دهید.

IconShock ابزار شخصی سازی مبتنی بر وب دارد پس از طریق آن می توانید یک آیکون برداشته و آن را مطابق با میل خود تنظیم کنید. اندازه و رنگ مورد علاقه را خودتان می توانید تعیین کنید. جدای از آن شما در این ابزار آیکون های مربوطه را می توانید مشاهده کنید و همچنین قابلیت جستجو کردن در بین آیکون های مختلف را در اختیار خواهید داشت. از طریق IconShock می توانید آیکون ها را فرمت png به صورت transparent دانلود کنید. البته اگر عضو ویژه باشید می توانید آیکون ها را در اندازه ۵۱۲px در فرمت های SVG و AI نیز دانلود کنید. جدای از آنها اعضای ویژه می توانند به صورت تکی به هر یک از آیکون های داخل مجموعه ها دسترسی داشته باشند. 

درست مانند حالتی که قادر هستید آیکون های بخصوص را متناسب با پروژه‌یتان انتخاب و شخصی سازی کنید، حال می توانید درست همان آیکون‌ها را با قالب بندی فونت از IconShock 2.0 نیز دانلود کنید و شخصی سازی‌های لازم را روی آن‌ها انجام دهید. 

انجام کلیه این کارها بسیار سریع و جذاب است، جدای از آن باعث می شود که تاثیر خوبی نیز برجای بگذارد. نتیجه نهایی این حالت این است که شما درست چیزی را دریافت خواهید کرد که می‌خواهید. خود این قضیه نیز باعث می شود که پروژه بهتری داشته باشید.

تنوع واقعی در مجموعه‌‌های آیکون

IconShock 2.0 به شما تنوع بسیار بزرگی از انتخاب‌ها می دهد. حدود بیشتر از ۲ میلیون آیکون باعث می شود که شما آیتم های انتخابی خوبی را بسازید. در این مجموعه ها برای صنعت های مختلف براساس سبک های مختلف طراحی، آیکون هایی قرار داده شده است که می توانید هر کدام را که دوست دارید انتخاب کنید.

بیایید با هم نگاهی به پنج مجموعه محبوب از IconShock را نگاهی بیاندازیم. در این پنج مجموعه برای هرکدام صدها آیکون قرار گرفته که می توانید آن ها را به صورت رایگان دانلود و شخصی سازی کنید:

آیکون‌های Flat

آيکون های Flat مجموعه IconShock دارای طراحی تمییز و خوش رنگی هستند که به شما کمک می کنند تا یک رابط کاربری مهیج را طراحی نمایید. تلفیق رنگ های نرم با اشکال هندسی به هر پروژه طراحی، زیبایی و کلاس خاصی می‌بخشد.

آیکون‌های Glyph

آيکون های Glyph مجموعه IconShock از اشکال خطی مینیمال درست شده اند. استفاده از این آیکون‌ها برای زمانی که می خواهید پروژه‌تان در ساده‌ترین حالت ممکن باشد بسیار راه حل مناسبی است.

آیکون‌های iPhone

در مجموعه آيکون های iPhone مجموعه IconShock شما می توانید آیکون‌های مربوط به نسخه ۶ آی‌او‌اس را بیابید. به صورت پیشفرض اندازه این آیکون‌ها مطابق با اندازه نسخه اصلی آن ‌ها در آی‌او‌اس طراحی شده است. اما می توانید به سادگی آنها را مطابق با نیازتان شخصی سازی کنید و در هر اندازه‌ای قرارشان دهید.

آیکون‌های iOS Line

اگر به دنبال یک مجموعه آیکون های خطی بسیار ساده و مینیمال می‌گردید مجموعه آیکون‌های iOS Line به نظر یکی از بهترین انتخاب‌های شماست. آیکون‌های این مجموعه با نسخه 7 آی‌او‌اس و نسخه های بالاتر تطبیق داده شده اند و براساس آنها طراحی گشته اند.

آیکون‌های Material Design

استفاده از مجموعه آيکون های iPhone مجموعه IconShock بسیار انتخاب خوبی خواهد بود به خصوص اگر در طراحی‌تان از سبک متریال گوگل استفاده می کنید. این مجموعه براساس طراحی glyph ساخته شده اند اما با تلفیق رنگ های متریال لباس تازه ای بر کرده‌اند. 

فونت آیکون‌ها

فراموش نکنید که تمام آیکون‌های گفته شده در این طراحی در فرمت فونت نیز قابل دسترس هستند. پس شما می توانید جدای از قالب های png و … در قالب فونت نیز آنها را دانلود کنید. تمام این فونت‌ها به سادگی می توانند با فریمورک هایی مانند بوت‌استرپ و سمانتیک ادغام شوند.

آیا به دنبال چیز دیگری می‌گردید؟

در این مقاله با تنها با بخش کوچکی از آیکون‌ها شروع کردیم. IconShock 2.0 مجموعه بسیار بزرگی است و شما می توانید لیست کامل آیکون‌ها را در این قسمت مشاهده کنید.

استفاده از IconShock را شروع کنید:

استفاده از آیکون‌های با کیفیت IconShock 2.0 کیفیت کار شما را افزایش می‌دهد. پس وقت آن است که در جعبه ابزار خود از این مجموعه طراحی استفاده کنید. می توانید با آیکون های رایگان کارتان را شروع کنید و اگر بعدا به دنبال موارد بهتر و با کیفیت‌تری می‌گردید می توانید اکانت خود را ارتقا داده و از کیفیت بالاتر آیکون‌ها استفاده کنید. 

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
5 از 1 رای

/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا