10 ابزار جدید برای طراحی وبسایت
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 5 دقیقه

10 ابزار جدید برای طراحی وبسایت

در این مطلب از وبسایت راکت، قصد دارم تا شما را با ۱۰ ابزار طراحی وبسایت که به تازگی ساخته شده‌اند آشنا کنم. مطمئنا اگر نگاهی دقیق به هر کدام این موارد بیاندازید می‌توانید کاربرد خاصی را برای آن‌ها بیابید. استفاده از این ابزارها ممکن است بتواند کارهای روزانه شما را ساده‌تر و سریع‌تر بکند.

۱. Whimsical

Whimsical به شما راهکاری زیبا و سریع را برای همکاری با افراد دیگر تیم‌تان ارائه می‌دهد. رابط کاربری این ابزار بسیار جذاب و در استفاده ساده است. در این برنامه سه راه مختلف را برای همکاری به صورت بصری پیاده‌سازی کرده‌اند: Flowchart، Wireframe و Sticky note. هر تعداد از افراد که بخواهید می‌توانند روی یک چیز به صورت همزمان کار بکنند. باید گفت که تمام ابزارهای داخل Whimsical واقعا قدرتمند هستند. شما می‌توانید به صورت رایگان در هر ماه ۴ بورد را ایجاد بکنید اما بیشتر از آن نیاز است که ماهی ۱۰ دلار پرداخت کنید.

۲. web.dev

تیم پلتفرم وب گوگل این ابزار را در این جهت توسعه داده تا توسعه‌دهندگان وب بتوانند از تمام مزیت‌های دنیای وب مدرن بهره‌وری بکنند. با استفاده از این ابزار می‌توانید کارایی وبسایت‌تان را اندازه‌گیری بکنید. این موضوع از آنجایی بدردتان می‌خورد که بخواهید وبسایت‌تان را کاراتر بکنید و پرفورمنس آن را بالاتر ببرید. هدف اصلی این پروژه آن بوده که به توسعه‌دهندگان کمک کند تا بتوانند وبسایتی سریع، امن، دسترسی پذیر و توسعه‌پذیر بسازند.

۳. Flare

Flare ابزاری برای طراحی و متحرک سازی تصاویر وکتور برای وب و بازی‌هاست. شما در این ابزار همواره روی آخرین نسخه از اپلیکیشنی که ایجاد می‌کنید کار خواهید کرد. بنابراین شما نیازی ندارید که همه مراحل را از ابتدا پیکربندی کنید و فرایندهای پیچیده‌ای را پیش ببرید. سازنده Flare این ابزار را به صورت رایگان و به عنوان بخشی از Open Design Movment ایجاد کرده که کاربران و طراحان را مشتاق به اشتراک گذاری کارهای خودشان می‌کنند.

۴. Getform

  

Getform یک راهکار بسیار ساده برای افزودن فرم به وبسایت و مدیریت پاسخ‌های آن است. تنها کافی‌ست یک نام، یک URL و یکسری فیلد مربوط به فرم‌تان را وارد کنید. بعد از آن کدهای مربوط به کارتان ایجاد می‌شود. در این ابزار شما می‌توانید فرم‌تان را با ابزارهای مختلف دیگری ادغام کنید. Google Sheets، Salesforce و mailchimp چند مورد از این ابزارها هستند. همچنین می‌توانید از فرم‌تان به صورت CSV، Json و XLS خروجی بگیرید. در این ابزار یک اسپم فیلترینگ قدرتمند و یک آپلود فایل قرار گرفته که هر کدام از این موارد منحصر به فرد بودن Getform را بالاتر و بالاتر می‌برد.

۵. humaaans

Humaaans را می‌توان یک کیت تصویرسازی با قابلیت شخصی‌سازی معرفی کرد. این کیت به شما اجازه می‌دهد تا در بین حالت‌های مختلف تصویری، شخصیت‌های متفاوتی را ایجاد کنید. این ابزار براساس لایسنس Creative Commins Attribution 4.0 ارائه شده و قابلیت استفاده در کارهای شخصی و همچنین شرکتی را دارد. 

۶. Mindful Design by Scott Riley

یادگیری شیوه کار کردن مغز می‌تواند از شما طراح بهتری بسازد. Mindful Design جنبه‌هایی از روانشناسی و عصب‌شناسی را به شما معرفی خواهد کرد که می‌توانند برای طراحی بصری بسیار مناسب باشند. 

در حال حاضر این ابزار منتشر نشده است اما می‌توانید با ۱۸ درصد تخفیف آن را پیش پرداخت کنید.

۷. Service Workies

Service Workies سرویسی است که به شما براساس یک بازی شیوه کاری Service Workerها را یاد می‌دهد. شما در این سرویس قابلیت ایجاد PWA را نیز خواهید داشت. روال آموزشی این ابزار بسیار جذاب و سرگرم کننده است، پس نیازی به نگرانی در ارتباط با روال یادگیری آن ندارید.

۸. Squoosh

این ابزار یک گزینه مناسب برای بهینه‌سازی تصاویر است. اما این مورد یکسری گزینه‌های جالب نیز دارد که به شما این قابلیت را می‌دهد تا بتوانید تصاویر را پس و پیش از بهینه‌سازی درست‌تر مشاهده کنید و تغییرات اعمال شده را بررسی نمایید. شما در این ابزار می‌توانید قالب‌های متفاوتی از تصاویر را بهینه‌سازی نمایید.

۹. Shapy

اگر شما در ارتباط با موضوع گردینت‌های CSS تازه کار هستید و به دنبال راهی جذاب برای کار کردن با آن‌ها می‌گردید پیشنهاد می‌کنم که از این ابزار استفاده نمایید. با استفاده از این ابزار گرافیکی، ساخت و کار کردن با گردینت‌ها بسیار ساده و لذت بخش است. شما در اینجا براساس نوع‌ها و شیوه‌های مختلف گردینت می‌توانید حالت‌های متفاوتی را ایجاد کنید.

۱۰. The Y Combinator Database v2.0

The Y Combinator Database v2.0 در واقع یک گزارشگر است که عملکرد Y Combinatorهای مختلف را مورد بررسی قرار می‌دهد. شما می‌توانید براساس یک رتبه‌بندی کلی شرکت‌های مختلف را مورد بررسی قرار دهید و نرخ رشد آن‌ها را ارزیابی نمایید.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا