جشنواره تکرارنشدنی نوروزی راکت آغاز شد! | هر روز یک سوپرایز ویژه!

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
15 کتابخانه جالب javascript و css فروردین ۹۶
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 4 دقیقه

15 کتابخانه جالب javascript و css فروردین ۹۶

ماموریت ما در راکت این است که شما را بر اساس تکنولوژی روز طراحی وب به روز نگه داریم . به همین خاطر هم هست که ما تقریبا ماهانه یا چند هفته در میان پستی در مورد تکنولوژی های جدید طراحی وب قرار میدهیم و بهترین ابزارهای که در یک ماه معرفی شداند سعی میکنم به شما معرفی کنیم . در زیر لیست دی ماه قرار دارد ، مجموعه ازکتابخانه های فوق العاده و رایگان برای جاوا اسکریپت و css . امیدوارم از این لیست لذت ببرید .

Core UI

بر اساس بوت استرپ ۴ , Core UI یک مجوعه از template های صفحه مدیریت را در اختیار شما قرار میدهد که دارای قابلیت شخصی سازی بالا است و شما با استفاده از این مجموعه میتوانید به سادگی پنل مدیریت خود را ایجاد کنید . همنچنین این ابزار برای فریمورک های معروف جاوا اسکریپت هم اماده سازی شده است . 

React Trend

یک کامپوننت react که با استفاده از آن میتوانید نمودار های جالبی ایجاد کنید . 

Element

یک UI فریمورک , بر اساس Vuejs 2.0. که تقریبا شامل ۵۰ کامپوننت مختلف با استایل های جالب میشود که شما قابلیت این را دارین که بر اساس نیاز خود آن ها را شخصی سازی کنید . هر کدوم از المنت ها دارای توضیحات کامل هستند . و شما میتوانید برای هر پروژه Vuejs خود از انها استفاده کنید . 

Extension Boilerplate

یک ابزار برای ایجاد کردن Extension که قابلیت استفاده در تمام مرورگر ها رو داشته باشه .

BigPicture

یک ابزار جالب و بسیار کاربردی برای نمایش دادن تصاویر بزرگ . یعنی شما تصاویر خودتون رو در حالت مورد نظر و کوچیک شده در سایز قرار میدید و کاربر در صورت تمایل با انجام عمل کلیک سایز بزرگ شده عکس رو میتونه به سادگی میشاهده کنه . این ابزار دارای ویژگی های استفاده مختلفی میباشد که میتونید به سادگی مطالعه کنید . 

Reactive Listener

دقت کنید این ابزار به هیچ وجه یک کامپوننت برای React نیست . Reactive listener یک ابزار جالبه که با استفاده از اون می تونید بر روی action های خودتون افکت های جالب قرار بدید تا زمانی که بر روی اونها hover میشه یک سری اعمال انجام بشه

Eagle.js

Eagle.js بر اساس فریم ورک vuejs اماده سازی شده و برای ایجاد اسلاید شوهای جالب استفاده میشه . بسیار شبیه به  Reveal.js است . از انیمیشن , قالب های مختلف و ... به سادگی پشتیبانی میکند . 

Planck.js

یک پروژه که از موتور محبوب ++c با نام  Box2D گرفته شده و به شما اجازه میدهد تا بتوانید بازی های 2D بسازید . Plank.js بهینه سازی شده این موتور معروف است و به شما اجازه میدهد برای web و mobile به سادگی بازی های دلخواه خود را با استفاده از جاوا اسکریپت پیاده سازی کنید . 

Create React Native App

اگر تا به الان با react کار کرده باشید میدانید که با استفاده یک بخش از react با نام react Native میتوانید برای تلفن های همراه هم اپلیکیشن ایجاد کنید با استفاده از این پروژه میتوانید بدونه هیچ پیکر بندی خاصی شروع به کد نویسی در Reactive Native کنید و اپلیکیشن های خود را ایجاد کنید . 

Pushy Buttons

یک ابزار css که به شما اجازه میدهد که button های سه بعدی ایجاد کنید. این دکمه ها دارای ۴ سایز و ۳ رنگ مختلف است و شما با استفاده از sass میتونید به سادگی اونها رو شخصی سازی کنید . 

React Overdrive

یک ابزار react ای که به شما اجازه میدهد در هنگام سویچ کردن بین صفحات از انیمیشن های مختلف استفاده کنید . تا بتوانید به وبسایت خودت چهره بهتری داده باشید . 

MoveTo

یک ابزار مفید برای زمانی که میخواهید برای المنت ها در هنگام اسکرول کردن انیمیشن قرار بدید . این ابزار به هیچ کتابخانه ای وابسه نیست و با حالت فشرده سازی gzipped تقریبا حجم آن ۱ کلیوبایت است . 

Anchorme

یک ابزار جاوا اسکریپتی که به شما کمک میکند تا به سادگی url های که در فایل های متنی قرار دارند را انتخاب کنید و به انها استایل مورد نظر خود را بدهید . 

RPG Awesome

مجموعه ای از ۵۰۰ فونت آیکون فانتزی .

Tent CSS

Tent CSS یک فریمورک css است . که بسیار کم حجم است , تقریبا با فشرده سازی های مختلف حجم آن به ۵ کیلو بایت میرسد . برای طراحی وبسایت های رسپانسیو مورد استفاده قرار میگیرد . 

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
5 از 1 رای

/@hesammousavi
حسام موسوی
طراح و برنامه نویس

بیشتر از ۱۵ سال هست که در حال برنامه‌نویسی و انجام پروژه های مختلف هستم و ۱۰ سالی هست که آموزش برنامه‌نویسی به علاقمندان حوزه برنامه نویسی میدیم در همه این مدت الان عاشق کدزنی و چالش‌های پروژه‌های مختلفم. به تدریس علاقه خاصی دارم و دوست دارم دانشی که در این راه بدست آوردم را در اختیار دیگران هم قرار بدم. 

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

حسام موسوی

طراح و برنامه نویس

۵ مقاله اخیر

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است