جشنواره تکرارنشدنی نوروزی راکت آغاز شد! | هر روز یک سوپرایز ویژه!

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
15 کتابخانه جالب javascript و css دی ۹۵
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 4 دقیقه

15 کتابخانه جالب javascript و css دی ۹۵

ماموریت ما در راکت این است که شما را بر اساس تکنولوژی روز طراحی وب به روز نگه داریم . به همین خاطر هم هست که ما تقریبا ماهانه یا چند هفته در میان پستی در مورد تکنولوژی های جدید طراحی وب قرار میدهیم و بهترین ابزارهای که در یک ماه معرفی شداند سعی میکنم به شما معرفی کنیم . در زیر لیست دی ماه قرار دارد ، مجموعه ازکتابخانه های فوق العاده و رایگان برای جاوا اسکریپت و css . امیدوارم از این لیست لذت ببرید .

Flexdatalist

پلاگین جی کوئری برای اتوکامپلیت فیلد های فرم . این پلاگین کاملا بر اساس HTML 5 بوده که به شما اجازه میدهد به سادگی بر value ها  و props ها مدیریت داشته باشید . این فریمورک با قابلیت چند بخشی Selector  های خود به شما اجازه میدهد تا UI زیبای داشته باشید و همه کارها را ساده کنید . 

Siema

یک پلاگین carousel با حجم ۱ کیلوبایت که با جاوا اسکریپت نوشته شده و هیچ وابستگی و استایلی ندارد و این باعث میشود که این فریمورک فوق العاده ساده نصب شود و همچنین بسیاری قابل شخصی سازی باشد . همچنین به سادگی میتوانید قابلیت های خوبی را به این ابزار اضافه کنید و

LoadJS

یک پلاگین جذاب برای لود کردن فایل های css  و جاوا اسکریپت بصورت همزمان . این پلاگین به شما امکان میدهد تا بصورت چند سطحی فایل های خودتون رو لود کنید و این باعث افزایش سرعت لود سایت شما خواهد شد و البته حجم این پلاگین با بهینه سازی و gzip  کردن به ۷۰۰ بایت خواهد رسید که مقدار فوق العاده پاینی میباشد . 

Concise CSS

یک فریمورک مدرن css که به شما کمک میکنه تا ویژگی های جذابی رو به سایت خودتون اضافه کنید در حالی که میتونید حجم سایتتون رو پایین نگه دارید .

Vuelidate

یک پلاگین کاربردی برای vuejs که با استفاده از آن میتوانید مدل های خودتون رو اعتبار سنجی کنید . این پلاگین امکاناتی همچون required و minLength یا اجازه تعریف ولیدیشن های شخصی را به شما میدهد . این پلاگین قابلیت پشتیبانی از vue 2 را دارد و به هیچ وابستگی دیگران نیاز ندارد . 

Inferno

Inferno در حال حاضر یکی از سریعترین فریمورک های UI جاوا اسکریپت می باشد . این فریمورک از syntax و کد استایل React  استفاده میکند و به همین خاطر از سرعت بالای برخوردار است . اگر شما هیچ برنامه ای برای استفاده از این ابزار ندارید با این حال به سایت این فریمورک سر بزنید و ویژگی های جالب اون رو مشاهده کنید چون حتما خوشتون میاد . 

AOS – Animate On Scroll

یک کتابخانه جاوا اسکریپتی برای انیمیشن دادن به عملکرد اسکرول صفحه سایت شما . این کتابخانه بسیار جذابه و از بازدهی مناسبی هم برخورداره . 

Premonish

یک کتابخونه ای باحال برای مشخص کردن و استایل دادن به نشانگر موس که به شما قابلیت این رو میده که با توجه به المنت های صفحه خودتون به این نشانگر استایل بدید . 

Date-fns

کتابخانه مدرن جاوا اسکریپت که به شما قابلیت کار با تاریخ و زمان رو میده و با ۱۴۰ تابعی که در اختیارتون میزاره میتونید کارهای مختلفی با استفاده از این کتابخانه انجام بدید و همینطور api  خیلی ساده ای برای استفاده داره . 


PulltoRefresh

یک کتابخانه جالب جاوا اسکریپتی که احتیاج به هیچ کتابخانه دیگر یا حتی المنت HTML خاص برای کار ندارد و به شما کمک میکند effect های های جالبی به اپ های خودتون بدید . 

Cost of modules

یک کتابخابه node.js که به شما اجازه میدهد پروژه های خودتون رو مانیتور کنید و حجم فایل هاتون رو بسنجید . در صفحه گیت این ابزار میتونید نکات مختلفی از این ابزار رو مطالعه کنید و همچنین میتونید ویژگی های که ضروری نیستن رو از این کتابخانه حذف کنید . 

Voca

یک مجموعه از توابع برای کار با رشته ها در جاوا اسکریپت . مانند مابقی کتابخانه های که در این لیست هستن شما میتونید یه نگاهی به این کتابخانه بندازید  و در صورت نیاز از اون استفاده کنید . 

Vuetify

یک فرویمورک UI که با استفاده از Vuejs 2  ایجاد شده تا بتونید اپلیکیشن های خودتون رو هر چه زیبا تر و کاربردی تر بسازید . با توانای هر چه ساده تر کردن و تمیز کردن کار . شاید با یه نگاه به این ابزار عاشق اون بشید . 

Bttn.css

کتابخانه ای که به شما Button های زیبا و کاربردی با انیمیشن های جذاب برای قرار دادن در پروژه هاتون میده . 

MenuSpy

یک کتابخانه جالب برای برای اضافه کردن منوی که با استفاده از میتوانید اسلایدر های جذاب را به سادگی مدیریت کنید . 

 

 

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
5 از 1 رای

/@hesammousavi
حسام موسوی
طراح و برنامه نویس

بیشتر از ۱۵ سال هست که در حال برنامه‌نویسی و انجام پروژه های مختلف هستم و ۱۰ سالی هست که آموزش برنامه‌نویسی به علاقمندان حوزه برنامه نویسی میدیم در همه این مدت الان عاشق کدزنی و چالش‌های پروژه‌های مختلفم. به تدریس علاقه خاصی دارم و دوست دارم دانشی که در این راه بدست آوردم را در اختیار دیگران هم قرار بدم. 

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

حسام موسوی

طراح و برنامه نویس

۵ مقاله اخیر

۵ مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است