۳۰ ابزار مفید و ضروری برای طراحان و توسعه‌دهندگان وب - بخش دوم
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 5 دقیقه

۳۰ ابزار مفید و ضروری برای طراحان و توسعه‌دهندگان وب - بخش دوم

در بخش اول این مطلب ما شما را با ۱۵ ابزار کاربردی آشنا کردیم و قصد داریم در این مطلب نیز ادامه ابزارها را معرفی نماییم. 

۱۶. Unlayer – Email Editor

Unlayer یک ایمیل ادیتور و یک برگه‌ساز حرفه‌ای برای SaaS و CRM است. به سادگی می‌توانید این ابزار را در اپلیکیشن‌تان قرار دهید و رابط کاربری عالی را با آن ایجاد نمایید. به سادگی می‌توانید قالب‌های ایمیلی واکنشگرا داشته باشید و همچنین می‌تواند صفحات فرود زیبایی را برای محصولات‌تان ایجاد کنید. تمام این کارها به سادگی و از طریق یک ویرایشگر بصری انجام می‌شود. البته می‌توانید به کدها نیز دسترسی داشته باشید.

۱۷. PingPong

PingPong راهی عالی برای تست کردن محصولات‌تان توسط مشتری‌ها و کاربران واقعی است. این پلتفرم به شما هر چیزی که نیاز دارید را به صورت یکجا می‌دهد. شما در این ابزار با یک رابط کاربری طرف هستید که استفاده از آن بسیار ساده است و کار با آن نیازی به پیچیدگی ندارد. همچنین افرادی که وبسایت شما را تست می‌کنند، مرتبط با حوزه کاری شما انتخاب می‌شوند.

۱۸. Racks

Racks یک پوسته کاملا رایگان و عالی برای ساختن پروژه بعدی‌تان است. با استفاده از این ابزار شما به قابلیت‌های استاندارد یک پوسته دسترسی پیدا خواهید کرد. این پوسته با سئو سازگاری بسیار بالایی دارد و پنل تنظیمات منحصر به فردی برای آن نیز طراحی شده است.

۱۹. Controlio

Controlio سرویس نظارت بلادرنگ برای مدیریت کامپیوترهای کارمندان داخل یک شرکت است. با استفاده از این ابزار می‌توانید بهره‌وری و امنیت تیم تان را بالا ببرید. شما قابلیت‌هایی با ضبط صفحه نمایش، عملیات‌های ورود/خروج و… را می‌توانید در اختیار داشته باشید.

۲۰. Brizy

Brizy یکی از بهترین بیلدرها برای وبسایت است. در این ابزار واقعا نیازی به داشتن دانشی تخصصی و... ندارید. تنها کافی‌ست المان‌های مختلف را درگ/درپ کنید و آن‌ها را در یک صفحه قرار دهید. با داشتن ساختار بلوک مانند، پیاده‌سازی و طراحی وبسایت در این ابزار بسیار سریع و بهینه خواهد بود.

۲۱. MeridianThemes

Meridian Themes یک پوسته وردپرسی است که می‌تواند به عنوان پوسته‌ای مناسب برای وبسایت‌های نمونه کار استفاده شود. این پوسته کاملا با سئو سازگاری دارد و قابلیت شخصی‌سازی بالایی را ارائه می‌دهد.

۲۲. FreelanceLogoDesign

Freelance Logo Design به شما این کمک را می‌کند تا بتوانید در زمان یک ساعت و یا کمتر یک لوگو زیبا را داشته باشید. جدای از آنکه این سرویس بسیار مقرون به صرفه است، طراحی‌های مختلفی در نهایت برای شما آماده می‌شود که می‌توانید در بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

۲۳. actiTIME

actiTIME یک برنامه مدیریت زمان و مدیریت فعالیت‌های کاری است که در حال حاضر توسط هزاران استارتاپ در دنیا استفاده می‌شود. شما می‌توانید زمان‌های پروژه خودتان را تعیین بکنید، وظایف مختلفی را در پروژه‌تان تعیین نمایید و تصمیمات منطقی بگیرید. این ابزار یک نسخه رایگان برای تیم‌های کوچک کاری را نیز ارائه می‌دهد.

۲۴. MediaLoot

Medialoot یک مارکت بزرگ و در حال رشد است که در آن توسعه‌دهندگان و طراحان می‌توانند هزاران پوسته وبسایت،‌ آیکون، طراحی و... را با همدیگر به صورت رایگان و پولی به اشتراک بگذارند.

۲۵. Logoshi – Logo Maker

لوگو بعدی‌تان را مانند یک فرد حرفه‌ای طراحی بکنید. Logoshi به شما این قابلیت را می‌دهد تا بتوانید لوگوهای حرفه‌ای را به صورتی بسیار ساده و در زمانی کم ایجاد کنید. استفاده از این ابزار کاملا رایگان است اما زمانی که بخواهید لوگو را دریافت کنید نیاز است تا ۵ دلار هزینه بکنید. 

۲۶. Pixpa

Pixpa یک بیلدر عالی برای ساخت وبسایت‌های نمونه کار،‌ فروشگاه‌های آنلاین و... است. با استفاده از این ابزار و وجود قابلیت درگ درپ شما این قابلیت را پیدا خواهید کرد تا بتوانید هر شکل از وبسایت را که می‌خواهید به سرعت ایجاد کنید.

۲۷. WordPress SEO Plugin – Rank Math

Rank Math را می‌توان سریع‌ترین و یکی از قدرتمندترین ابزارها برای بهینه‌سازی وبسایت‌های وردپرسی دانست. تنها کافی‌ست این افزونه را نصب کرده و بگذارید که کارش را شروع بکند. در یک زمان بسیار کوتاه می‌تواند نرخ پیشرفت وبسایت‌تان را مشاهده بکنید. این ابزار جدای از کارکرد اصلی که دارد، ویژگی‌های مختلف دیگری را نیز به همراه خود می‌آورد.

۲۸. Goodie

Goodie یک سرویس توسعه وب قدرتمند است که در آن افراد حرفه‌ای و حتی مبتدی می‌توانند کار بکنند. با استفاده از این سرویس می‌توانید همکار پیدا بکنید و یا اینکه شرکت خودتان را پیاده‌سازی نمایید.

۲۹. Inspectlet

Inspectlet می‌تواند تعاملات کاربران را ضبط بکند. به این معنا که بدانید کاربران با وبسایت شما چگونه تعامل برقرار می‌کنند و بیشتر سراغ چه قسمت‌هایی از وبسایت شما می‌روند. با استفاده از این برنامه می‌شود دقیقا مکان‌هایی که نیاز به بهتر کردن دارند را پیدا کنید و روی آن ها کار نمایید.

۳۰. Freelance Invoice

با استفاده از این ابزار می‌توانید یک سیستم قرارداد محور را برای کارهای فریلنسری پیاده‌سازی بکنید و مشتریان‌تان را برای پرداخت‌ هزینه‌ها و کارهایی از این قبیل راهنمایی نمایید. این ابزار توسط ۱۰۰ هزار فریلنسر استفاده می‌شود و مورد تایید آنهاست.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

مقالات برگزیده

مقالات برگزیده را از این قسمت میتوانید ببینید

مشاهده همه مقالات