10 افزونه برتر VS Code
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 3 دقیقه

10 افزونه برتر VS Code

در این مقاله از راکت قصد داریم ۱۰ مورد از برترین افزونه‌های ویرایشگر محبوب VS Code را معرفی کنیم.

Andromeda

Andromeda از لحاظ فنی افزونه نیست بلکه یک تم برای VS Code است. خوانایی بالای این تم با فونت‌هایی مانند Operator Mono یاCatograph Mono عالی کار می‌کند.

اگر نمی‌خواهید پول زیادی را برای Operator Mono خرج کنید، پیشنهاد می‌کنیم Dank Mono را دریافت کنید.

10 افزونه برتر VS Code

Auto Close Tag

به طور خودکار تگ HTML / XML را اضافه می‌کند، همانند Visual Studio IDE یا Sublime Text. از VS Code ۱.۱۶، این برنامه دارای تگ‌هایی برای فایل‌هایHTML ، Handlebars و Razor است. این افزونه بسته شدن خودکار را به سایر زبان‌ها مانندXML ،PHP ،Vue ،JavaScript ، TypeScript، JSX ، TSX و ... اضافه می‌کند.

10 افزونه برتر VS Code

Auto Rename Tag

به طور خودکار تگ HTML / XML را تغییر نام می‌دهد، همانند Visual Studio IDE. با استفاده از این برنامه افزودنی، هنگامی که یک تگ HTML / XML را تغییر نام دهید، به طور خودکار تگ بسته شده آن را تغییر نام می‌دهد.

10 افزونه برتر VS Code

Markdown All in One

اگر زیاد با Markdown کار می‌کنید، این یک امر ضروری است. تمام آنچه شما برای Markdown لازم دارید (کلیدهای میانبر صفحه کلید، فهرست مطالب، پیش نمایش خودکار و موارد دیگر) را در اختیارتان قرار می‌دهد.

ویژگی‌های اصلی:

  • میانبرهای صفحه کلید برای سبک کردن متن
  • اضافه کردن فهرست مطالب و به روزرسانی خودکار آن
  • چاپ Markdown به صورت HTML

10 افزونه برتر VS Code

Open in browser

این افزونه به شما امکان می‌دهد پرونده فعلی را در مرورگر یا برنامه پیش فرض خود باز کنید.

10 افزونه برتر VS Code

Output Colorizer

افزونه زبان برای VS Code که رنگ آمیزی سینتکسی را برای هر دو پنل خروجی و دیباگینگ و همچنین برای *.log ها اضافه می‌کند. خواندن متن‌ها را برای چشم آسان می‌کند. تقریباً با هر تمی هم کار می‌کند.

10 افزونه برتر VS Code

Polacode

با استفاده از این افزونه عکس‌های زیبا از کد خود ایجاد کنید، با تنظیمات VS Code، فونت‌ها و تم‌هایتان را کامل کنید. این ابزار برای ایجاد اسناد یا ارائه هایی که در آن مجبور به نمایش کد بدون تغییر متن به ویرایشگر کد خود باشیم، بسیار مفید است (برای مثال، با ذینفعان مشاغل).

10 افزونه برتر VS Code

Presentation mode

یک افزونه ساده برای نشان دادن درست کد در یک ارائه می‌باشد. می‌توانید سطح تنظیمات زوم را در حالت ارائه در تنظیمات خود تغییر دهید. من سطح زوم ۳ را برای ارائه در جایی که به طور فعال در حال مرور کد یا تدریس یک موضوع هستم استفاده می‌کنم.

10 افزونه برتر VS Code

Rainbow CSV

هر از چند گاهی یک مهندس نرم افزار باید با پرونده‌های CSV کار کند. این مشتری است که فقط با CSV یا یک سیستم قدیمی که در اطراف آنها ساخته شده است کار می‌کند. Rainbow CSV باعث می‌شود پرونده‌های CSV قابل خواندن باشند. پرونده‌های CSV و TSV را با رنگ‌های مختلف برجسته می‌کند.

10 افزونه برتر VS Code

Vscode-spotify

من به سختی یک توسعه دهنده را می‌شناسم که هنگام کد زدن یا هنگام استراحت به موسیقی گوش ندهد. vscode-spotify به شما این امکان را می‌دهد بدون خارج شدن از Code VS، Spotify را کنترل کنید.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
4.67 از 3 رای

/@heshmati74
عرفان حشمتی
Full-Stack Web Developer

کارشناس معماری سیستم های کامپیوتری، طراح و توسعه دهنده وب سایت

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید