۶ نکته مفید برای طراحی وبسایت تجارت الکترونیکی
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 3 دقیقه

۶ نکته مفید برای طراحی وبسایت تجارت الکترونیکی

وبسایت تجارت الکترونیکی معادل فروشگاهی است که مشتریان از آن بازدید می‌کنند. باید به طور موثری به مشتریان خود بگویید که چه چیزی را ارائه می‌دهید و در کارتان چقدر خوب هستید.از این گذشته، یک طراحی خوب می‌تواند درآمد را دو برابر کند. یک وبسایت باید به خوبی برنامه‌ریزی شود تا بازدیدکنندگانی که به صورت اتفاقی وارد سایت می‌شوند را به اندازه کافی علاقمند خود کند تا تبدیل به مشتریان همیشگی شوند. در اینجا،ما در مورد شش نکته مفید برای طراحی وبسایت تجارت الکترونیکی صحبت خواهیم کرد که به وبسایت شما در ارائه اهدافتان کمک خواهد کرد.

همه برای مشتری

در هنگام طراحی وبسایت، همیشه به خاطر داشته باشید که این کاربر است که از آن استفاده می‌کند. بنابراین، به خاطر داشته باشید که چه چیزی مخاطبان را جذب می‌کند تا بر همان اساس طراحی کنید. یک طراحی خوب برای مشتریان جذاب خواهد بود که در نتیجه تجربه‌ی کاربری پیشرفته‌تری را به همراه خواهد داشت.

صداقت مهم است

همیشه در مورد محصولات و تمام جزییات مختلف آن‌ها صادق باشید. از پنهان کردن جزییات یا اطلاعات از مشتریان اجتناب کنید، زیرا آن‌ها نباید احساس فریب و نیرنگ کنند. قیمت‌ها را در جایی قرار دهید که پیدا کردنش آسان باشد. اطلاعات کاملی در مورد تخفیف، کاهش قیمت، حمل و نقل و غیره به مشتریان ارائه دهید.

سادگی در بهترین حالت

جذاب کردن وبسایت شما از نظر بصری اجباری است، اما آن را ساده و با پیچیدگی کم‌تر نگه داشته باشید. اخیرا روش طراحی مینیمالیستی به‌عنوان یکی از بهترین طراحی‌ها برای سایت‌ها در نظر گرفته شده است.

درک کردن و دستیابی به آن‌ها آسان و از نظر بصری خوشایند است. سایت را با اطلاعات غیر ضروری بارگذاری نکنید. توصیه می‌شود فضایی را برای حرکت چشم قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که طراحی بدون پرت کردن حواس مشتریان سبب دلنشین‌تر شدن وبسایت می‌شود.

تصاویر بازگوی همه چیز است

چیزی که مورد پسند نبود،می‌توانست با استفاده از تصاویر تاثیر شگفت انگیزی داشته باشد. بنابراین، همیشه تصاویر با کیفیت بالا را در هر کجا که لازم باشد لحاظ کنید. به خاطر داشته باشید که مشتری قادر به دیدن محصول در زندگی واقعی نیست. از این رو، کمک‌های بصری در قالب تصاویر به شما در جلب توجه مشتری کمک می‌کند. این یک عامل بزرگ برای خرید آن‌ها می‌شود. گاهی اوقات، یک تصویر به نقطه فروش تبدیل می‌شود.

رضایت مشتریان

بپذیریم که در حین خرید آنلاین، همه کمی مردد هستند. آن‌ها قادر به دیدن محصول و همچنین قادر به قضاوت آن در زمان خرید نیستند. در این موارد، آن‌ها برای اطمینان به ضمانت شخص ثالث نیاز دارند. اینجاست که توصیفات، بازخورد ،بازبینی‌ها و از این قبیل موارد ضروری است. اگر یک کاربر تجربه خوبی داشته باشد، بقیه کاربران محصول را بر اساس گفته‌های آن کاربر خریداری می‌کنند.

آن را مرتب نگه دارید

مشتری هنگام بازدید از وبسایت شما می‌داند که به دنبال چه چیزی می‌گردد. به جای اینکه آن‌ها را مجبورشان کنیم که به دنبالش بگردند یا سردرگم شوند، بهتر است آن را در مقابل چشمانشان قرار دهیم. محصولات و اجناس خود را مرتب کنید، دسته‌بندی‌های تمیز باعث می‌شود که آن‌ها تجربه‌ای خوب و روان داشته باشند. همچنین محصولاتی که به خوبی سازماندهی شده‌اند، کنجکاوی درون آن‌ها را برای کشف بیشتر و در نتیجه خرید بیشتر افزایش می‌دهد.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@Pooriarazmjoo

پوریا رزمجویی هستم

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید