جشنواره تکرارنشدنی نوروزی راکت آغاز شد! | هر روز یک سوپرایز ویژه!

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
نشان دادن شباهت هاي بين يك سايت و ساندويچ
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 2 دقیقه

نشان دادن شباهت هاي بين يك سايت و ساندويچ

تصور كنيد در كافي شاپ من يك ساندويچ عالي وجود دارد. و اون ساندویچ یک ساندویچه جوجه کبابه .براي مقيم هاي خارجي بريتانيا ، جوجه كباب چيزي شبيه سالاد جوجه با زيره سبز و ادويجات و كشمش و... ميباشد. 

با نان باگت پوشانده شده است. ساندويچي مجلل و بسيار خوش مزه ، وقتي به قسمت مركزي و خوشمزه ساندويچ ميرسيد احتمالا در حال پاك كردن لبهايتان نيز ميباشيد ، اما بر خلاف خوشمزه بودن ساندويچ چيزي در خفا وجود دارد كه بايد گفته شود.

خانم ها ، آقايان اين ساندويچ فايده اي براي بدن شما ندارد.

در واقع طعم و محتوياتش شگفت انگيز است. اما ذره ذره خوردن ساندويچ باعث ميشود تا نتوان به طور ناگهاني به تمام لذت ساندويچ دست يافت . حالا ميخواهيم از اين مثال سري به زيبايي طراحي اوليه در سايت بزنيم . قبل از اين كه بخواهيد هر چيزي رو در سايت ببينيد و حس كنيد بايد اول دليل انجام چنين كاري رو بدونيد.من هميشه با طراحاني مواجه ميشم كه با واسط كاربري شروع ميكنند ، در واقع اين حساس ترين بخش كاري در زمينه طراحي است زيرا زماني كه كاربري ، نرم افزار هاي كاربردي يا محتويات ديگر را باز ميكند يك تجربه كوچكي از تمام كارهايي راكه در آينده با محصول انجام خواهد گرفت رو به دست مي آورد.
اين وظيفه ماست كه به تجربيات كلي و كامل كاربران دقت كنيم نه فقط تجربيات جزئي و سطحي آنها ، و اخرين چيزي كه شما در فروشگاه برنامه هاي كاربردي ميخواهيد ،توجه به اين جمله است :

"زيبا به نظر ميرسد ، ولي بي فايده است".

منبع : hailpixel

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@rezasafari1993

فعاليتم رو در عرصه ي برنامه نويسي با زبان هاي تحت ويندوز(#c) شروع كردم بعد از مدتي به خاطر گستردگي وجذابيت علاقه مند به زبان هاي برنامه نويسي تحت وب (php) شدم والان تقريبا به css و javascript و php شناخت دارم وسعي ميكنم هر روز بهتر بشم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید